۰۲۱۷۴۶۳۴
چگونه می توان از کوالالامپور به سنگاپور رفت؟

چگونه می توان از کوالالامپور به سنگاپور رفت؟

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

از آنجایی که کوالالامپور و سنگاپور نزدیک به هم هستند و هر دو جزء محبوب ترین مقاصد گردشگری حوزه جنوب شرقی آسیا هستند، توریستان زیادی در طول سال اقدام به رزرو تور ترکیبی کوالالامپور سنگاپور می کنند. به همین خاطر هم در طول سال برای توریستان زیادی این سوال پیش می آید که راه های سفر از کوالالامپور به سنگاپور چیست. ما امروز در آژانس مسافرتی زیما سفر می خواهیم روش های مختلف سفر به سنگاپور از کوالالامپور را بررسی کنیم و به شما بگوییم که بهترین راه سفر از کوالالامپور به سنگاپور چیست.

 

 

درباره سفر از کوالالامپور به سنگاپور

 

خوب است این را بدانید که فاصله کوالالامپور از سنگاپور حدودا 350 کیلومتر است. طی کردن این 350 کیلومتر بسیار ساده است و دلیلش هم این است که روش های مختلفی برای سفر از کوالالامپور به سنگاپور وجود دارد که در ادامه یک به یک آن ها را بررسی می کنیم. اما اگر بخواهیم به صورت خلاصه به آن ها اشاره کنیم، باید بگوییم که شما برای سفر از کوالالامپور به سنگاپور می توانید هم از اتوبوس، هم از ماشین شخصی، هم از هواپیما و هم از قطار بهره ببرید. اگه از طریق زیما برای تور مالزی اقدام میکنید کارشناس تور تمامی توضیحات را برای شما خواهد داد.

 

سفر از کوالالامپور به سنگاپور با اتوبوس

 

شرایط جاده های کوالالامپور به سنگاپور بسیار مناسب است و از این گذشته، تعداد شرکت های اتوبوسرانی کوالالامپور به سنگاپور بسیار زیاد شده است. جالب است بدانید که اتوبوس های وی آی پی متعددی هم در مسیر کوالالامپور به سنگاپور رفت و آمد می کنند. ضمنا خیلی از اتوبوس های کوالالامپور به سنگاپور دارای وای فای هم هستند و در این صورت زمان شما هم در اتوبوس های کوالالامپور سنگاپور زود می گذرد. نکته دیگر هم اینکه درختان نخل متعددی در حومه کوالالامپور وجود دارد و این بدین معنی است که شما می توانید از کنار مناظر بسیار زیبایی با اتوبوس عبور کنید و بدین شکل یک سفر کوتاه مدت خوب و به یادماندنی را تجربه کنید. باید به این مساله هم توجه کنید که بلیط های اتوبوس کوالالامپور – سنگاپور هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری وجود دارد.

 

 

مزایا و معایب سفر از کوالالامپور به سنگاپور با اتوبوس

 

از مزایای سفر به سنگاپور از کوالالامپور می توان به اتوبوس های راحت و خوب این مسیر و امکانات رفاهیشان از جمله دسترسی به وای فای رایگان اشاره کرد. نکته دیگری که باعث محبوبیت اتوبوس های کوالالامپور به سنگاپور شده، این است که این اتوبوس ها از مرکز کوالالامپور به سمت سنگاپور حرکت می کنند و این بدین معنی است که هر کسی می تواند به راحتی به ترمینال اتوبوسرانی کوالالامپور دسترسی پیدا کند. در ضمن اینکه ساعات حرکت اتوبوس های کوالالامپور به سنگاپور بسیار متنوع است، دست توریستان برای خرید بلیط اتوبوس کوالالامپور به سنگاپور باز شده است. از آن طرف باید این را هم بگوییم که طولانی بودن این مسیر (حدودا 6 ساعت) به عنوان یکی از معایب سفر به سنگاپور از کوالالامپور با اتوبوس شناخته می شود.

 

سفر از کوالالامپور به سنگاپور با قطار

 

تا همین چند وقت پیش، شما می توانستید که با یک قطار یک سره از کوالالامپور به سنگاپور بروید. در آن دوره و زمان، قطار سریع ترین روش سفر به سنگاپور از کوالالامپور بود. اما به هر حال از ابتدای سال 2018 به بعد این قطارهای یک سره از کوالالامپور به سنگاپور غیر فعال شدند و از آن موقع به بعد، توریستان ناچار شدند که برای سفر از کوالالامپور به سنگاپور با قطار، از قطارهایی استفاده کنند که یک سره نیستند. این قطارها که از ایستگاه مرکزی کوالالامپور حرکت می کنند، در آخرین شهر مالزی قبل از سنگاپور توقف می کنند و شما باید با یک سری اتوبوس خودتان را از آنجا به سنگاپور برسانید. این بدین معنی است که دیگر قطارهای راحت ترین و سریع ترین روش سفر از کوالالامپور به سنگاپور نیستند و استفاده از آن ها برای سفر از کوالالامپور به سنگاپور خیلی توصیه نمی شود. در ضمن این را هم بگوییم که شما می توانید بلیط قطار کوالالامپور به سنگاپور را به صورت آنلاین تهیه کنید.

 

 

مزایا و معایب سفر به سنگاپور از کوالالامپور با قطار

 

اولین مزیت سفر به سنگاپور از کوالالامپور با قطار این است که شما می توانید از خط ریلی زیبای مالزی عبور کنید و قطار سواری را در تور کوالالامپور تجربه کنید. اما از آن طرف معایب سفر به سنگاپور از کوالالامپور این است که تایم تردد در این مسیر با قطار خیلی طول می کشد.

 

 

سفر از کوالالامپور به سنگاپور با هواپیما

 

سریع ترین راه سفر از کوالالامپور به سنگاپور، راه هوایی است. اما مشکلش این است که اگر شما با هواپیما مسیر کوالالامپور تا سنگاپور را طی کنید، دیگر فرصت دیدن زیبایی های مسیر بین آن دو را از دست می دهید. اما به جایش می توانید این مسیر را خیلی سریع طی کنید و یک ساعته از کوالالامپور به سنگاپور برسید. خوشبختانه باید بگوییم که ایرلاین های متعددی سفر هوایی بین کوالالامپور و سنگاپور را ممکن کرده اند و با این حساب شما به راحتی می توانید یک بلیط هواپیما کوالالامپور به سنگاپور برای خودتان پیدا کنید. اما باید به این مساله هم توجه داشته باشید که شما برای سفر هوایی از کوالالامپور به سنگاپور باید زمان زیادی را برای انتظار برای هواپیما در نظر داشته باشید و باید کمی بیشتر از یک ساعت را برای این سفر در نظر داشته باشید. البته بهتر است این را هم بدانید که با اینکه شما باید یک تایمی را در فرودگاه منتظر بمانید، باز هم معمولا سفر هوایی از کوالالامپور به سنگاپور سریع تر از روش های دیگر پیش می رود و اغلب در این روش در زمان توریستان صرفه جویی می شود. ذکر این نکته هم لازم است که در کوالالامپور دو فرودگاه اصلی وجود دارد که یکی از آن ها فرودگاه بین المللی کوالالامپور و دیگری فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه کوالالامپور است و از هر دو آن ها برای سنگاپور هواپیما وجود دارد.

 

 

مزایا و معایب سفر از کوالالامپور به سنگاپور با هواپیما

 

اول از همه مهمترین مزیت سفر از کوالالامپور به سنگاپور با هواپیما این است که شما در این صورت می توانید خیلی زود از کوالالامپور به سنگاپور برسید و دیگر وقتتان در مسیر تلف نمی شود. مزیت دیگر این است که ایرلاین های مختلفی برای این مسیر هواپیما دارند و رزرو بلیط هواپیما کوالالامپور به سنگاپور کار خیلی سختی نیست. اما به هر حال سفر هوایی از کوالالامپور به سنگاپور معایب خاص خودش را هم دارد که از جمله آن ها می توان به تایم طولانی برای انتظار برای هواپیما در فرودگاه های مالزی و همین طور از دست دادن فرصت برای دیدن زیبایی های مالزی در طول مسیر اشاره کرد.

 

سفر از کوالالامپور به سنگاپور با ماشین شخصی

 

یک روش دیگر برای سفر از کوالالامپور به سنگاپور این است که شما خودتان مسیر بین آن دو را رانندگی کنید. خوبی این روش این است که شما می توانید هر موقع که خسته شدید، در مسیر توقف کنید و مجبور نیستید که مثل سفر زمینی با اتوبوس در تایم های طولانی در اتوبوس بمانید تا مسیر طی شود و بالاخره به مقصد برسید. البته باید این را هم بدانید که هر کسی که صرفا یک ماشین در مالزی اجاره می کند، اجازه چنین سفری را ندارد و چنین سفری با بعضی از ماشین های اجاره ای مجاز است. به هر حال اگر شما هم یک وقت خواستید که با یک ماشین اجاره ای از کوالالامپور به سنگاپور بروید، این مساله را در نظر داشته باشید و حتما قبل از اینکه در جاده کوالالامپور به سنگاپور قرار بگیرید، از این مطمئن شوید که با توجه به قرارداد اجاره ماشین و بیمه ای که دارید، اجازه چنین مسافرتی را دارید یا خیر. اگر این اجازه را نداشتید، بهتر است که اول با ماشینتان به شهر جوهور بهرو در مالزی بروید، آنجا ماشینتان را پارک کنید و بقیه مسیر باقی مانده تا سنگاپور را بدون ماشین طی کنید.

 

 

مزایا و معایب سفر از کوالالامپور به سنگاپور با ماشین شخصی

 

مهمترین مزیت سفر از کوالالامپور به سنگاپور با ماشین شخصی این است که شما در این روش پایبند به قاعده و قانون خاصی نخواهید بود و می توانید آن طور که دلتان می خواهد، مسیر کوالالامپور تا سنگاپور را طی کنید و در ساعاتی که دلتان می خواهد، در این مسیر رانندگی کنید و در هر جایی که دلتان خواست توقف کنید. اما از آن طرف باید این را هم در نظر داشته باشید که سفر از کوالالامپور به سنگاپور با ماشین شخصی هزینه زیادی در پی دارد و به جرئت می توان گفت که این روش گران ترین روش سفر از کوالالامپور به سنگاپور است.

 

۱۰ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران