۰۲۱۷۴۶۳۴
مهمترین نکات سفر به ایروان پایتخت ارمنستان

مهمترین نکات سفر به ایروان پایتخت ارمنستان

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

تور ایروان یکی از پرگردشگرترین تورهای کشورمان است. نزدیکی این مقصد به کشورمان و هزینه‌های به نسبت پایین‌تر تورهای ارمنستان در سنجش با دیگر کشورها و مقاصد پیشنهادی آژانس‌های گردشگری باعث شده است تا بسیاری نخستین سفر گردشگری خود را با تور ایروان همراه شوند و یا تور ارمنستان را نیز به فهرست مقاصد گردشگری که بدان سفر کرده‌اند بیافزایند. با نکست هالیدی همراه باشید تا با نکاتی که در اولین سفر با تور ایروان باید به خاطر داشته باشیم، آشنا شویم.

 

 

فرودگاه زوارتنوتس ایروان به فاصله ۱۴ کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته و به سادگی می‌توان با کرایه تاکسی خود را در کمتر از نیم ساعت به مرکز شهر رساند، با این همه حتما پیش از سوار شدن برای قیمت با راننده تاکسی به توافق برسید. در ارمنستان و پایتخت این کشور ایروان نیز مانند بسیاری از دیگر کشورها، ممکن است سر و کارتان با راننده‌های فریب‌کار بیفتد. کرایه تاکسی‌ها در ایروان چندان زیاد نیست: قیمت تاکسی‌ها برای هر کیلومتر، ۱۰۰-۱۲۰ درام ارمنستان است که چیزی در حدود 3/0 تا 35/0 دلار می‌شود، برای هر یک ساعت توقف و یا کرایه نیز حدود ۱۲ دلار باید به راننده پرداخت کنید. با پرداخت ۱۰۰ درام ارمنستان نیز می‌توانید ازاتوبوس‌های شهری ایروان استفاده کنید. مترو ایروان نیز از دیگر وسایل حمل و نقل عمومی ارزان این شهر است ولی مترو در تمام نواحی ایروان قابلیت جابه جایی شما را ندارد و محدود به مناطق مشخصی است. از نکات مثبت گردش با وسایل حمل و نقل عمومی ایروان وای فای مجانی اتوبوس‌های شهری پایتخت ارمنستان است.

 

 

اهمیت صنعت گردشگری در ارمنستان و توجه مسئولان گردشگری ایروان آنها را به این درک رسانده که اینترنت و دسترسی ساده به آن نیاز روز و ضروری برای راحتی و رضایت گردشگران بازدیدکننده از شهر است. علاوه بر اتوبوس‌ها، شمار مناطقی از شهر که اینترنت وای فای رایگان در اختیار گردشگران و مسافران تور ایروان قرار می‌دهند، حیرت‌انگیز و تحسین بر انگیز است. اگر به قصد خوردن غذا و یا نوشیدنی سری به یکی از رستوران‌ها، کافه‌ها و یا غذاخوری‌های محلی ایروان بزنید، متوجه می‌شوید که تقریبا تمام این مراکز به اینترنت رایگان مجهز هستند.

 

 

زیما سفر ، سفر ، تور ارمنستان ، ارمنستان ، ایروان ، نکات سفر به ارمنستان

۱۶ مرداد ۱۳۹۶

نظرات کاربران