۰۲۱۷۴۶۳۴
جای خالی ایرلاین ایرانی بین 10 ایرلاین برتر جهان

جای خالی ایرلاین ایرانی بین 10 ایرلاین برتر جهان

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

با توجه به اینکه خطوط هوایی از نظر ایمنی، خدماتی که ارائه می‌شود و میزان کسب اعتبار آن در میان مشتریان و مسافران از مهم‌ترین عوامل درآمدزایی برای کشورهایی است که در خطوط بین‌المللی در رفت و آمد هستند، می‌توان به اهمیت این امر که تنیده در گردشگری نیز هست پی برد.

رتبه‌بندی جدید ایرلاین‌ها در سال ۲۰۱۶ روز ۱۱ ژوئن طی مراسمی در شهر همپشایر انگلیس اعلام شد. این رتبه‌بندی بر اساس نظرسنجی بسیار بزرگی از مسافران و بر پایه‌ی معیارهایی مانند کیفیت پرواز, قیمت و سرویس ارائه شده انجام شده است.
در این رتبه‌بندی ایرلاین‌هایی که مرتب و روزانه از ایران پرواز دارند و محبوب ایرانیان هستند، نیز حضور دارند.

۱. هواپیمایی امارات

ایرلاین امارات، هواپیمایی اصلی کشور امارات، در ده سال گذشته، بارها به عنوان بهترین ایرلاین دنیا انتخاب شده است. مسیرهای پروازی گسترده و ساعات پرواز متعدد در کنار تنوع سرویس‌های داخل پرواز مانند فیلم و موسیقی و اینترنت از ویژگی‌های اصلی این ایرلاین است.

این ایرلاین روزانه از ایران پرواز دارد.

ایرلاین امارات

 

۲. هواپیمایی قطر

هواپیمایی رسمی کشور قطر هم چندین سال عنوان بهترین ایرلاین دنیا را کسب کرد. ناوگان هوایی خوب در کنار کارکنان حرفه‌ای و آموزش‌دیده، ویژگی اصلی این ایرلاین است. بسته‌ی غذایی مخصوص کودکان در کنار سرگرمی‌های دیگر از سرویس‌های جالب آن است.
این ایرلاین روزانه از ایران پرواز دارد.

 

۳. هواپیمایی سنگاپور

خط هوایی کشور سنگاپور،در سرویس و خدمات برای مشتریان، مرزهای جدیدی تعریف کرده است؛ یکی از دلایل حضورش در جایگاه سوم علاوه بر گستره‌ی خطوط هوایی، همین ویژگی است. به عنوان مثال تا روز قبل از پرواز می‌توانید غذای داخل هواپیما را به انتخاب خودتان سفارش دهید.
متاسفانه این ایرلاین از ایران پرواز ندارد.

 

ایرلاین سنگاپور

۴. هواپیمایی کاتای

کشور کوچک هنگ‌کنگ، خط هوایی بزرگ و لوکسی دارد که به ۱۶۰ شهر دنیا پرواز مستقیم دارد. تنوع سرویس‌های داخلی هواپیما، ویژگی معروف آن است. به عنوان مثال بسته‌ی اختصاصی بیزنس کلاس این ایرلاین شامل کرم دست، دهان‌شویه و کرم لب است.
متاسفانه این ایرلاین از ایران پرواز ندارد.

ایرلاین کاتای

 

۵. هواپیمایی آنا

این هواپیمایی ژاپنی گرچه مقاصد زیادی را پوشش نمی‌دهد، اما اکثر شهرهای مهم اروپا، آمریکای شمالی و آسیا را در خطوط هوایی خود دارد. مهم‌ترین ویژگی این ایرلاین پروازهای به موقع و بدون تاخیر است.
متاسفانه این ایرلاین از ایران پرواز ندارد.

 

ایرلاین آنا 

۶. هواپیمایی الاتحاد

این هواپیماییِ کم سن و سال که تنها ۱۳ سال از تاسیس آن می‌گذرد، چند سال است که در بین ده خط هوایی برتر دنیا قرار دارد. هواپیماهای مدرن، صندلی‌های راحت و غذاهای خوش‌مزه به خصوص در پروازهای فرست کلاس، ویژگی‌های این خط هوایی است.

این ایرلاین روزانه از ایران پرواز دارد.

 

۷. هوایپمایی ترکیش

از بین خطوط هوایی اروپایی،خط هوایی ترکیه به بیشترین شهرها در دنیا پرواز دارد. با ترکیش می‌توانید به ۲۸۹ شهر دنیا پرواز کنید. یکی از معروف‌ترین ویژگی‌های این ایرلاین غذای خوش‌مزه‌ای است که در پرواز سرو می‌کند.
ایرلاین ترکیش روزانه از ایران پرواز دارد.

ایرلاین ترکیش


۸. هواپیمایی اوا

این خط هوایی تایوانی به خاطر راحتی و شیک بودن سرویس‌های داخل هواپیماهایش معروف است؛ از صندلی‌هایی که کاملا به تخت تبدیل می‌شوند تا مهمانداران ماهر و آموزش دیده.
متاسفانه این ایرلاین از ایران پرواز ندارد.

ایرلاین اوا

 

۹. کانتاس

هواپیمایی کشور استرالیا با مسیرهای پروازی متنوع و سرویس بسیار خوبی که به مشتریان ارائه می‌کند در این لیست قرار گرفته است.کانتاس به خریداران بلیط بیزنس کلاس، بلیت‌های بازی‌های خاصی از المپیک ریو را هدیه داده است.
متاسفانه این ایرلاین از ایران پرواز ندارد.

ایرلاین کانتاس

۱۰. لوفتانزا

لوفتانزا، هواپیمایی آلمانی که بهترین و قدیمی‌ترین ایرلاین اروپای غربی است پروازهای متنوعی به هر پنج قاره دارد. به تازگی پروازهای مستقیم و بدون توقفِ فرانکفورت به سن‌خوزه در کالیفرنیا که دوازده ساعت زمان می‌برد و یکی از طولانی‌ترین مسیرهای پروازی دنیا است، از طرف این ایرلاین راه‌اندازی شده است و این، تنها پرواز مستقیم به این مقصد از کل اروپا است.

این ایرلاین روزانه از ایران پرواز دارد.

ایرلاین لوفتانزا

۰۷ تیر ۱۳۹۶

نظرات کاربران