۰۲۱۷۴۶۳۴
تور گوانجو و شناخت شهر-بخش اول

تور گوانجو و شناخت شهر-بخش اول

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

تور گوانجو چین و شناخت بهتر این شهر

می خواهیم به شهر گوانجو چین سفر کنیم و در این شهر تور داشته باشیم.

با شناخت بهتر و کامل تر از گوانجو از نظر چشم انداز، آب و هوا،  تولید و گردشگری، تجارت و امور مالی، حمل و نقل و زندگی فرهنگی مردمان این شهر می توانیم تور گوانجو را به خاطره انگیز ترین سفرمان تبدیل کنیم.

طی دو مقاله با عنوان "تور گوانجو و شناخت این شهر" به برسی اجمالی موضوع های بالا می پردازیم و شما را با این موارد که بسیار مهم هستند آشنا می کنیم. پس همراه ما باشید تا با خاطره انگیز ترین تور گوانجو آشنا شوید.

موقعیت جغرافیایی گوانجو، شهر گل ها

گوانجو، Kuang-chou، کانتون سنتی یا Kwangchow، مرکز استان گوانگدونگ شن در جنوب چین است. مرکز گوانجو در نزدیکی دلتای رودخانه مروارید (زو جیانگ) و بیش از 90 مایل (145 کیلومتر) از دریای چین جنوبی قرار دارد. از آنجا که موقعیت آن در نقطه تلاقی رودخانه های داخلی و دریایی است، آن مدت ها یکی از مراکز تجاری و بازرگانی چین به حساب می آید. این شهر از زمان شاهان قرن سوم میلادی به عنوان دروازه ای برای نفوذ خارجی خدمت کرده است و اولین بندر چینی بود که به طور منظم توسط تاجران اروپایی بازدید می گردید که آن را کانتون نامیده بودند. این شهر یک مرکز تاریخی برای یادگیری است.

چشم انداز گوانجو

موقعیت شهر گوانجو

گوانجو واقع در بخش جنوب غربی استان گوانگدونگ، مرکز منطقه ای در جنوب چین است. بخش عمده ای از گوانجو در شمال ساحل رودخانه پرل واقع شده است که قبل از دیدار با رودخانه دونگ (شرق) رودخانه Xi (غرب) و مرز شمالی دلتای رودخانه مروارید به جنوب را تشکیل می دهد.

گوانجوی قدیم یک شهر پر از خیابان های باریک و کوچه های پیچیده بود. یک برنامه مدرن سازی جدی در دهه های 1920 و 30 انجام شد که طی آن خیابان های وسیع ساخته شد، فاضلاب های مدرن معرفی شد، شهربازی هایی ساخته شد و برای فروشگاه های پیاده رو و پارک های متعدد ایجاد شد. سدهای جدیدی که در امتداد مروارید ساخته شده است، شهر را به سمت جنوب به سمت چارچوب کنونی خود گسترش داد

آب و هوا

دانش به آب و هوای یک منطقه برای برقرار کردن تور بسیار مهم است. گوانجو دارای آب و هوای موسمی (خشک و مرطوب) است که در جنوب شرقی چین مرسوم است. از ماه مه تا اوایل ماه اکتبر، فصل تابستان طولانی و گرم و مرطوب است. باد های جنوب و جنوب غربی اغلب همراه با گردبادهایی (سیکلون های گرمسیری) هستند که گاهی مخرب هستند.

شکفتن گل ها را می توان در طول سال در گوانجو دید، که باعث اتخاذ نام مستعار "شهر گل ها" (huacheng) توسط گوانجو شده است.

اقتصاد

تولید و گردشگری

از سال 1950، توسعه قابل توجهی در صنایع شهرستان به وجود آمد. تمرکز اولیه بر تولیدکنندگان نور مانند الکترونیک، پارچه، کاغذ روزنامه، غذاهای فرآوری شده و ترقه و وسایل آتش بازی بود. گیاهان کوچک نیز برای تولید کالاهای مصرفی توسعه یافته اند. با این حال، افزایش سرمایه گذاری در صنایع سنگین، از جمله تولید ماشین آلات، مواد شیمیایی (به ویژه پتروشیمی)، آهن و فولاد و سیمان و همچنین کشتی سازی؛ علاوه بر این، تولید خودرو به اهمیت تبدیل شده است. ارزش تولید کنندگان سنگین در حال حاضر بیش از صنایع سبک است. از اواخر دهه 1970، سرمایه گذاری های زیادی در منطقه گوانجو توسط خارجی ها در هنگ کنگ، ماکائو و تایوان انجام شده است. نتیجه این همه رشد این است که شهر تبدیل به یکی از مهمترین مجتمع های صنعتی جنوب چین شده است.

گوانجو به مناسب بسیاری از محصولات صنایع دستی خود، از جمله نقاشی های عاج، جواهرات، صنوبر، فن ها، چینی و چترهای کاغذی جشن می گیرد. این، همراه با غذاهای معروف شهر و بسیاری از موزه ها و دیگر جاذبه های فرهنگی، گوانجو را به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری چین تبدیل کرده است که سالانه بسیاری را برای جذب تور گوانجو به مکاشفه می اندازد. تلاش های قابل توجهی در جهت بهبود امکانات توریستی صورت گرفته است و گردشگری جزء مهمی از اقتصاد محلی بوده است.

سالانه تور های بسیاری به گوانجو صورت می گیرد که زیما سفر پارس نیز برگزار کننده تور گوانجو می باشد.

 به صفحه  تور گوانجو  بروید تا با تور های گوانجو زیما سفر پارس آشنا شوید. 

۲۲ دی ۱۳۹۶

نظرات کاربران