۰۲۱۷۴۶۳۴
چرا سفر به نروژ انتخاب خوبی است؟

چرا سفر به نروژ انتخاب خوبی است؟

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

اگر به دنبال یک مقصد عالی و بی نظیر برای سپری کردن تور مسافرتی خود در اروپا هستید شک نکنید که نروژ می تواند بهترین انتخاب برای شما محسوب شود. این کشور آرام و به دور از هیاهو تمام آنچه از سفر یا حتی تور یک روزه نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد می توانید از طبیعت زیبای آن در تور طبیعت گردی ، آثار تاریخی باستانی تا شهرهای مدرن و بی نظیر را در آن در دسترس داشته باشید و یکی از خاطره انگیز ترین سفرهای خود را در این کشور کوچک پشت سر بگذارید در این مقاله قصد داریم به دلایلی اشاره کنیم که نروژ را به یک انتخاب ایده آل توریستی تبدیل کرده است. با زیما سفر همراه باشید

خوشحال ترین نقطه در جهان

این کشور در سال 2017 به عنوان خوشحال ترین نقطه از دنیا شناخته شد. این لقب با مد نظر قرار دادن برخی فاکتورهای مهم اجتماعی به نروژ تعلق گرفت مسائلی همچون آزادی، رفاه، صداقت، سلامت، درآمد، امنیت اجتماعی و میزان رسیدگی دولت به اجتماع نروژ را در صدر لیست آرام ترین و خوشحال ترین کشورها قرار داده است. به همین دلایل این کشور می تواند بهترین مقصد برای تور مسافرتی شما محسوب شود.

سفر نروژ

 

درصد پایین خطر و جرائم اجتماعی

یکی از دیگر فاکتورهایی که سفر به نروژ را خوشایند می کند امنیت خاصی است که این کشور در اختیار شهروندان و گردشگران خود قرار می دهد. میزان جرایم اقتصادی در نروژ در پائین ترین سطح خود قرار دارد، بنابراین می توانید آزادانه و بدون هیچ محدودیتی از جای جای آن بازدید کنید و نگرانی از بابت نبود امنیت در تور یک روزه خود نداشته باشید.

 

 

آزادی کامل

از دیگر مسائلی که در خاک نروژ با آن مواجه می شوید امکان سفر و ورود به درصد بالایی از منابع طبیعی است به این معنی که اغلب جذابیت های بصری طبیعی موجود در نروژ ملی هستند و ممانعتی از بابت ورود به آنها وجود نخواهد داشت. می توانید در صورت تمایل تور طبیعت گردی فوق العاده ای را برنامه ریزی کنید و یک طبیعت گردی عالی و بی نظیر را در کوهستان ها و دامنه های سرسبز و بی نظیر نروژ تجربه کنید.

 

سفر نروژ

 

آبراه های خارق العاده

این کشور مملوء است از آبراه های زیبا. این امکان در اختیار شما است که در قالب تورطبیعت گردی یا تور یک روزه سفری لذت بخش به این نواحی داشته باشید و از طبیعت زیبای منطقه نهایت استفاده را ببرید. بسیاری از این آبرا ه ها در حال حاضر مسیرهایی فوق العاده برای قایق سواری برای طبیعت دوستان محسوب می شود. می توان با اردو زدن در این نواحی لذت حضور در دل طبیعت را تجربه کرد.

 

سفر نروژ

 

روزهای بسیار طولانی یا بسیار کوتاه

در طول تابستان به سختی خورشید را در آسمان نروژ می بینید. اگر در طول تابستان در نروژ اقامت داشته باشید خورشید بامدادی را به مدت چند ماه در آسمان مشاهده خواهید کرد این جریان البته که به نفع طبیعت گردان است. این در حالی است که در طول زمستان هم با شرایطی نرمال روبه رو نیستید و چراکه مدت زمان روز بسیار کوتاه است و به سختی می توانید نور و حرارت خورشید را در آسمان احساس کنید.

۰۸ تیر ۱۳۹۶

نظرات کاربران