۰۲۱۷۴۶۳۴
فستیوال ابوظبی در ماه اسفند

فستیوال ابوظبی در ماه اسفند

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

فستیوال ابوظبی در ماه اسفند


گردهمایی افراد معلول در ابوظبی

 

موسسه هنر و موسیقی ابوظبی از برنامه منتخب فستیوال ابوظبی در ماه مارچ 2019 (اسفندماه 1397) رونمایی کرده است. این فستیوال که برای شانزدهمین بار در ابوظبی برگزار می شود، بیش از 500 هنرمند را از 17 کشور مختلف گرد هم آورده است تا از ژانرهای مختلف موسیقی نظیر اپرا، باله، کلاسیک، جاز و باله را اجرا کنند. فستیوال ابوظبی در 25 محل ابوظبی برگزار می شود و مجموعا 100 رویداد مختلف را در بر می گیرد.

هدف فسیتوال ابوظبی حمایت از تبادل فرهنگ جهانی، خلاقیت و ابداعات هنری است و در نظر دارد که فرهنگ جهانی را ارتقا بخشد. آژانس مسافرتی زیما سفر  در خصوص این فستیوال که از جاذبه های گردشگری ابوظبی  به شمار می آید برای شما عزیزان مقاله ای را فراهم کرده است، با ما همراه باشید:

تم فستیوال ابوظبی امسال یعنی سال 2019 "عزم و اراده" است و از اشخاصی تقدیر می کند که با هر نقصی می جنگند تا تاثیر مثبتی در اجتماع داشته باشند.

جالب است که بدانید موج این تفکر از سال ها پیش شروع شده است. به صورتی که در سال 2017 بی بی سی کنسرتی برگزار کرد که برای افراد دارای بیماری اوتیسم و افرادی که از نظر بینایی و شنوایی مشکل داشتند، مناسب بود و در این راستا قدم بزرگی برداشت و موفقیت عظیمی کسب کرد.

 

 

همان طور که می دانید هنرمندان زیادی نیز در جهان وجود دارند که با معلولیت های خود می جنگند و در سطح جهان حرفی برای گفتن دارند. برای مثال پارا ارکستر بریتیش که از سال 2011 فعالیت دارد، یکی از بهترین ارکسترهای جهان است که تمامی افراد آن دارای معلولیت جسمانی هستند. هدف تشکیل این ارکستر تعریف دوباره ارکستر با نگاهی جدید بوده است. البته مثال های بیشتری از افراد هنرمند موفق در جهان وجود دارد که با تمام محدودیت هایشان تاثیر عمیقی در جهان داشته اند. رقص هم از دیگر هنرهاییست که افراد ناتوان جسمانی تاثیر عمیقی بر آن داشته اند. کمپانی های موفقی در این رشته هنری فعالیت می کنند که بعضی از افرادشان دارای ناتوانی جسمانی هستند.

فستیوال ابوظبی سال 2019 به شما این امکان را می دهد که این افراد موفق را از نزدیک ببینید و تلاش آن ها را برای ارتقای وضعیت زندگیشان تحسین کنید. موسیقی و هنر ورای هر محدودیتی این شانس را به همه اشخاص جهان می دهد تا خودشان را در جامعه نشان دهند و اعتماد به نفسشان را در جامعه افزایش دهند.

 

 

امسال فستیوال ابوظبی فرصتی است که در جمع افراد ناتوان جسمانی شرکت کنید و موفقیت های بی حد و حصر آن ها را از نزدیک ببیند. همه موزیسین ها با معلولیت های جسمانی قادر هستند که مهارت های ویژه و باورنکردنی خودشان را  در این فستیوال به معرض نمایش جهان و جهانیان بگذارند.

یک کنسرت یک ساعته نیز در 25 اسفند 1397 در ابوظبی برگزار می شود و در طی آن دنیایی از امید و انگیزه به همه افراد حاضر در کنسرت القا می شود. با شرکت در این کنسرت در فستیوال ابوظبی می توانید از نقطه نظری به دنیا نگاه کنید که تا به حال آن را ندیده اید. در این کنسرت سه اجرای مستقل برگزار می شود که هر کدام 20 دقیقه به طول می انجامند. یکی از آن ها به سبک موسیقی کلاسیک، دیگری به سبک پاپ و سومی تلفیقی از این دو خواهد بود. گفته می شود که این اجرا تاثیر بی نظیری در روح مجریان و تماشاچیان کنسرت می گذارد که تا مدت ها در زندگیتان احساسش خواهید کرد.

فستیوال ابوظبی یک فستیوال جامع است که نمایش ها و برنامه های متعددی را برای شرکت کنندگان در نظر گرفته است تا از تمام روزهای اقامتتان در ابوظبی به بهترین شکل استفاده کنید. برای مثال نمایشگاه های هنری مختلفی از نقاشی های قرن 15 تا 19 اروپا به معرض نمایش عموم گذاشته می شود که دیدنشان حتما برایتان جالب خواهد بود. برنامه های دیگر فستیوال ابوظبی اسفند ماه به کارگاه ها و برنامه های آموزشی و تورهای گشت و گذار در شهر اختصاص پیدا می کند.

در راستای تشکیل فستیوال ابوظبی، افرادی که ناتوانی جسمانی دارند از سراسر جهان به ابوظبی سفر می کنند تا دور هم جمع شوند و امید و انگیزه خود را برای حضور موثر در دنیا ارتقا بخشند و دنیا را با نگاهی دیگر و از دریچه ای مثبت تماشا کنند.

 

 

اگر شما هم دوست دارید که در فستیوال ابوظبی امسال شرکت کنید، برای اطلاع از بهترین تورهای لحظه آخری ابوظبی با همکاران ما در آژانس مسافرتی زیما سفر در تماس باشید.

۱۱ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران