۰۲۱۷۴۶۳۴
برترین فستیوال های موزیک مالزی

برترین فستیوال های موزیک مالزی

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

اگر شما هم عاشق موزیک هستید و یا رویای شرکت در یک فستیوال موزیک هیجان انگیز را در سر می پرورانید، برایتان خبرهای خوب داریم! فستیوال های موزیک متعددی در حال برگزاری در مالزی هستند که در صورت تمایل می توانید با رزرو یک تور مالزی در آن ها به راحتی شرکت کنید و چند روزی را با بالاترین هیجان ممکن با شور و نشاط وصف نشدنی سپری کنید و یک دنیا انرژی مثبت را مهمان زندگیتان کنید.اگر شما هم مشتاقید که با بهترین فستیوال های موزیک مالزی در سال 2019 آشنا شوید، با زیما سفر همراه باشید.

 

 

فستیوال جهانی موزیک رین فارست

 

تاریخ برگزاری: 12 تا 14 جولای 2019 (21 تا 23 تیر 1398)

مکان برگزاری: مالزی، کوچینگ، دهکده فرهنگی ساراواک

تعداد شرکت کنندگان: 25،000+ نفر

رنج قیمت: 18 تا 95 دلار

فستیوال جهانی موزیک رین فارست در قلب جنگل بورنئو در دامنه کوه سانتوبونگ در دهکده فرهنگی ساراواک برگزاری می شود و لوکیشن برگزاری آن بی نهایت زیباست. این فستیوال سه روزه که به صورت مداوم هر سال در مالزی برگزار می شود، میزبان هنرمندان بین المللی بسیاری است که روز و شب موزیک های هیجان انگیز پلی (Play) می کنند و تمام شرکت کنندگان را به شور و نشاط و تفریح دعوت می کنند.در کنار این اجراهای موزیک زنده جذاب، ورک شاپ ها و کنسرت های کوچک متعددی نیز برگزار می شود و هر لحظه سرگرمتان خواهند کرد.جای تعجب ندارد که چنین فستیوال جذابی رتبه 185 بهترین فستیوال جهانی را دریافت کرده باشد! اگر شما هم دوست دارید که در این فستیوال جذاب شرکت کنید، آماده سفر به مالزی باشید.

 

 

فستیوال گود وایبز

 

تاریخ برگزاری: 21 تا 22 جولای 2019 (30 تا 31 تیر 1397)

محل برگزاری: مالزی، ارتفاعات جنتینگ

تعداد شرکت کنندگان: 10،000+ نفر

رنج قیمت: 85 دلار

ارتفاعات جنتینگ که به عنوان شهر تفریح و تفرجگاه مفرح ‍شناخته می شود، در بالای کوه اولو کالی واقع شده است و 1800 متر ارتفاع دارد. فستیوال گود وایبز در این چنین لوکیشن جذابی برگزار می شود و به قدری فستیوال مهیجی است که قابل مقایسه با هیچ کدام از فستیوال های مالزی و حتی هیچ کدام از فستیوال های جنوب شرقی آسیا نیست.این فستیوال هیجان انگیز بر روی تپه های سرسبز برگزار می شود و انواع برنامه های تفریحی برای دوستداران موزیک در آن تدارک دیده شده است. همان طور که از نام این فستیوال بر می آید، با شرکت در این فستیوال جذاب یک عالمه انرژی مثبت و حال خوب به وجودتان تزریق می شود.پس اگر به حال خوب و دور شدن استرس های زندگیتان نیاز دارید، حتما به صورت جدی تری به سفر به مالزی  و شرکت در فستیوال گود وایبز فکر کنید.

 

 

 

فستیوال آیلند موزیک

 

تاریخ برگزاری: 12 تا 14 اکتبر 2019 (20 تا 22 مهر 1398)

محل برگزاری: مالزی

رنج قیمت: 200 تا 530 دلار

با شرکت در این فستیوال جذاب می توانید 3 روز را با ریتم و موزیک های هیجان انگیز در طبیعت زیبای یکی از جزایر مالزی سپری کنید. البته نام این جزیره که قرار است میزبان فستیوال آیلند موزیک 2019 باشد،هنوز اعلام نشده است.  فستیوال آیلند موزیک برنامه های تفریحی دیگری مانند برنامه گشت و گذار در جنگل، اسنورکلینگ، یوگا ساحلی، فوتبال ساحلی و والیبال را نیز در خود جای داده است و به این ترتیب با شرکت در این برنامه ها می توانید دوستان زیادی از ملیت های مختلف پیدا کنید و چند روزی را با هیجان و شور و نشاط سپری کنید. لازم به ذکر است که بلیط این فستیوال شامل هزینه ترانسفر به جزیره، اقامت در جزیره و صرف صبحانه می شود.

 

 

 

 

فستیوال اوربانسکیپز

 

زمان برگزاری: 3 آخر هفته در ماه نوامبر

محل برگزاری: مالزی، کوالالامپور

تعداد شرکت کنندگان: 10،000+ نفر

رنج قیمت: 50 تا 70 دلار

این فستیوال جذاب که قدیمی ترین فستیوال هنری مالزی به شمار می آید، امسال برای هفدهمین بار در حال برگزاری است و قرار است که برنامه آن برای همیشه تغییر کند و در مدت زمان طولانی تری برگزار شود. تا پارسال این فستیوال فقط یک هفته در روزهای آخر هفته برگزار می شد، اما از امسال به بعد قرار است که به مدت 3 هفته در روزهای آخر هفته در مالزی برگزار شود. برنامه های این فستیوال به شکلی طرح ریزی شده است که شرکت کنندگان در آن به صورت کامل زندگی پر مشغله خود را به دست فراموشی بسپارند و از ذهنشان برای خلق تخیل ها و تصورها استفاده کنند و به تحلیل هنر، تئاتر و موسیقی بپردازند.

 

 

 

فستیوال نئون کانت داون

 

زمان برگزاری: 31 دسامبر 2019 (10 دی 1398)

محل برگزاری: مالزی، پورت دیکسون

تعداد شرکت کنندگان: 15،000+ نفر

رنج قیمت: 40 تا 95 دلار

در این فستیوال هر ساله هزاران نفر از دوستداران دنیای موسیقی دور هم جمع می شوند و در آن موزیک های الکترونیک اجرا می شود و فضای مفرح و جذابی ایجاد می کند که هر شخصی را به وجد می آورد. در صورت تمایل نیز می توانید بلیط وی آی پی این فستیوال را تهیه کنید و از خدمات ویژه تری نظیر بهترین چشم انداز به استیج اصلی، بار شخصی و سرو میز شام بهره مند شوید.اگر شما هم دوست دارید که سال نو میلادی را امسال در مالزی سپری کنید، این فرصت را خواهید داشت که در یکی از جذاب ترین فستیوال های مالزی یعنی فستیوال نئون کانت داون شرکت کنید و در فضای جذاب آن با نورهای بلک لایت و آتش بازی های ویژه همراه با دیگر توریستان از سراسر جهان سال نو میلادی را به بهترین شکل ممکن آغاز کنید.

 

 

۱۵ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران