۰۲۱۷۴۶۳۴
خنده دارترین عکس هایی که مسافران در حین سفر گرفته اند

خنده دارترین عکس هایی که مسافران در حین سفر گرفته اند

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

 خنده دارترین عکس هایی که مسافران در حین سفر گرفته اند

 

بیشتر ما دوست داریم که در حین سفر عکس های یادگاری بگیریم تا بعد از برگشت به خانه با هر بار دیدنشان لبخند به روی لبانمان نقش ببندد. اما یک سری عکس ها هستند که همیشه ماندگار می شوند و با یک اتفاق جالب خنده دارتر از بقیه عکس ها می شوند. در ادامه بهترین و خنده دارترین عکس هایی که تا به حال از مسافران ثبت شده است را به شما نشان می دهیم.

 

 

  • سنجاب بازیگوش!

چه عکسی می تواند عجیب تر و خنده دارتر از عکسی باشد که در آن یک سنجاب هم حضور دارد؟ آن هم سنجابی که درست به دوربین نگاه کرده است و برای عکاسی ژست هم گرفته است! تصورش را بکنید! یک زوج جوان دوربینشان را تنظیم کرده اند و جلوی دوربین برای عکاسی حاضر شده اند. آن وقت یک سنجاب بازیگوش ناگهان سر و کله اش پیدا شده است و با لبخند جلوی دوربین ژست گرفته است!

 

 

  • کودک بیچاره!

یک سری باغ وحش جالب در سراسر دنیا وجود دارد که این امکان را برای توریستان فراهم می کنند که در باغ وحش رانندگی کنند. در این باغ وحش ها حیوان ها به صورت آزادانه نزدیک ماشین توریستان می آیند تا از دستشان غذا بگیرند. این عکس هم در چنین موقعیتی گرفته شده است، با این تفاوت که کودک بیچاره در دستش غذایی نداشته است و در شرایط پیش آمده بسیار غافل گیر شده است! اگر شما هم دوست دارید که چنین تجربه ای را داشته باشید، می توانید با  تور بانکوک  به تایلند سفر کنید و از باغ وحش سافاری بانکوک دیدن کنید. پس اگر در  تور تایلند  به این پارک جذاب رفتید، حواستان باشد که شیشه ماشین در سمتی که کودکتان نشسته است، بالا باشد تا این چنین موقعیت خنده داری نصیبتان نشود!

 

 

  • همه بگید سیب!

اگر شما هم تا به حال تجربه گرفتن عکس خانوادگی با کودکان را داشته اید، مطمئنا می دانید که چقدر هماهنگ کردن کودکان و اینکه حتما به دوربین نگاه کنند و لبخند به روی لب داشته باشند، کار سختی است! اما به هر حال این کودک بازیگوش و خسته با حرکت بامزه اش عکس یادگاری را برای همیشه ماندگار و خنده دار کرده است.

 

 

  • خانواده پر دردسر!

این خانواده در طی یک سفر ساحلی بعد از استراحت و بازی کودکانشان می خواستند که چند عکس یادگاری بگیرند. احتمالا شما هم در جریانید که وقتی کودکان را به ساحل می برید، کمی خارج از کنترل می شوند! به هر حال یکی از کودکان این خانواده هم برای گرفتن عکس سر ناسازگاری برداشته است! به همین دلیل پدر و مادرش کودکشان را در هوا می چرخاندند تا کمی آرام شود و بتوانند عکس یادگاریشان را بگیرند و اما نتیجه را در عکس می بینید! البته جای نگرانی نیست، پدر این کودک در فضای مجازی اعلام کرده است که هیچ کدام از کودکان روی زمین نیفتادند و حال همه اعضای خانواده خوب است.

 

 

  • دلفین بامزه!
  • اگر شما هم قصد سفر با کودکانتان را دارید، ایده خوبی است که با  تور ارزان مالزی  به شهری مثل کوالالامپور سفر کنید تا بتوانید از شهربازی ها، پارک های آبی و البته آکواریوم ها و دلفیناریوم های زیبا دیدن کنید. مطمئنا واکنش کودکانتان در مواجهه با موجودات دریایی بامزه خواهد بود!

 

 

  • هر کسی به یک طرف نگاه می کند!

احتمالا شما هم در آلبوم های قدیمیتان عکس های بامزه و خنده داری داشته باشید! متاسفانه بعد از دیجیتالی شدن دوربین ها، عکس های اینچنینی کمتر دیده می شود. چراکه امروزه می توانیم سریعا عکس ها را ببینیم و در صورت خوب نشدنشان پاکشان کنیم. اما در گذشته های نه چندان دور مجبور بودیم که تا زمان ظاهر شدن عکس ها منتظر بمانیم و بعد عکس های گرفته شده را ببینیم. این عکس هم در همان دوران گرفته شده است و مطمئنا مادرشان کلی تلاش کرده است که زاویه مناسب را حفظ کنند و مستقیما به دوربین نگاه کنند! اما به دلایل نامعلومی هر کدام از کودکان به یک سمت مختلف نگاه می کنند و به هر حال نتیجه عکس جالب و خنده دار شده است!

 

 

  • 1، 2، 3 لبخند!

شاید در نگاه اول به نظرتان برسد که این سفره ماهی ناگهان در لحظه عکس ظاهر شده است و با لبخند به عکس نگاه کرده است! اما باید به شما بگوییم که یک سری تور کشتی کروز وجود دارد که شما هم می توانید در آن ها شرکت کنید. در این تورها برنامه های تفریحی جذابی برگزار می شود که یکی از آن ها شنا با سفره ماهی ها و عکس گرفتن با آن هاست! در واقع یک نفر از مسئولین کشتی کروز این سفره ماهی را از پشت با دست گرفته است تا ژست جالبی جلوی دوربین داشته باشد! اما خوب، لبخندی که به روی لب دارد این عکس را از عکس های بقیه توریستان متمایز کرده است.

 

 

  • مرد شنی بدون سر!

این عکس یکی از جالب ترین عکس هایی است که تا به حال در سفر ثبت شده است. مطمئنا زمان زیادی برای گرفتن این عکس صرف شده است، اما به نظر ارزشش را داشته است. ابن بار که به یک شهر ساحلی سفر کردید، می توانید این ژست جذاب را امتحان کنید! کافی است که اول یک چاله بزرگ بکنید تا نفر اول کاملا زیر شن و ماسه مخفی شود و بعد نفر دوم باید به خوبی نقشش را اجرا کند و سرش را به گونه ای پایین بگیرد تا در عکس مشخص نشود و نتیجه این عکسی می شود که می بینید!

 

 

  • این منم که برج پیزا را گرفته ام!

فقط به عکس نگاه کنید و ببینید که چند نفر در حال عکس گرفتن با ژست معمول برج پیزا هستند! شاید باورتان نشود، اما هر کسی که با  تور ایتالیا  به این کشور جذاب سفر می کند و از برج پیزا دیدن می کند، حتما عکسی می گیرد که انگار اوست که جلوی افتادن برج کج پیزا را گرفته است! این مسئله تا  جایی اپیدمی شده است که اگر این چنین عکسی نداشته باشید، انگار به ایتالیا سفر نکرده اید! احتمالا شما هم شبیه به این عکس را تا به حال دیده باشید! اما مطمئنا پشت صحنه آن را از این زاویه ندیده بودید! در واقع هر روزه اطراف برج پیزا یک عالمه توریست وجود دارد که همگی ژست مشابه گرفته اند و این عکس یکی از جذاب ترین عکس هایی است که از پشت صحنه این عکس های متداول و تکراری گرفته شده است.

 

 

  • خواهرت کو؟

این عکس هم یکی از جذاب ترین عکس هایی است که از دو کودک در حین بازدید از باغ وحش گرفته شده است! اگر شما هم قصد سفر با کودکانتان را دارید، باید به شهر یا کشوری سفر کنید که امکانات تفریحی جذابی مثل پارک آبی، باغ وحش و شهربازی برای کودکانتان داشته باشد. اما با این حال شاید نتوانید تصور کنید که حیوانات در طول بازدیدتان چگونه رفتار می کنند و کودکانتان چه عکس العملی نشان می دهند! اما گذشته از همه این ها، چهره پسربچه ای که به دوربین نگاه می کند و بز را در دستش گرفته است، خیلی بامزه است! موافق نیستید؟

 

 

اگر شما هم هوس سفر به سرتان زده است، می توانید برای رزرو  تورهای لحظه آخری  با همکاران ما در  آژانس مسافرتی زیما سفر  تماس بگیرید.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران