۰۲۱۷۴۶۳۴
نمایشگاه های هنری دبی که در فصل پاییز برگزار می شوند

نمایشگاه های هنری دبی که در فصل پاییز برگزار می شوند

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

نمایشگاه های هنری دبی که در فصل پاییز برگزار می شوند

 

نمایشگاه های پاییزی امارات متحده عربی

 

ماه سپتامبر رسیده است و این بدین معنی است که فصل جدیدی در جهان هنر شروع شده است. اگر شما هم عاشق هنر هستید، بهتر است که همین الان تقویم را بردارید و برای خودتان بنویسید که ماه سپتامبر رسیده، فصل جدیدی از دنیای هنر آغاز شده و وقتش رسیده که کوله بارتان را جمع کنید و به امارات متحده عربی و دبی سفر کنید تا در بهترین گالری های هنری پاییزی امارات متحده عربی شرکت کنید. این گالری ها در قسمت های مختلف امارات متحده عربی، از موزه لوور ابوظبی به عنوان پایتخت امارات متحده عربی تا پایتخت فرهنگی امارات متحده عربی یعنی موزه هنری شارجه و همین طور شهر زیبای دبی برگزار می شوند. در ادامه یک به یک نمایشگاه های پاییزی امارات متحده عربی را به شما معرفی می کنیم. با زیما سفر همراه باشید.

 

نمایشگاه مناظر تفکری (Speculative Landscapes)

 

محل برگزاری: دانشگاه نیویورک ابوظبی

 

زمان برگزاری: از دوشنبه 16 سپتامبر 2019 (25 شهریور 1398)

 

این نمایشگاه پاییزی موضوع خیلی جالب و خاصی دارد. با بازدید از این نمایشگاه وارد جهان های تخیلی می شوید که توسط 4 هنرمند اماراتی طراحی شده اند. این هنرمندان به نام های آریج کائود، آمان زندانی، جومیری و راجا خالد این جهان ها را به گونه ای طراحی کرده اند که شرایط متفاوتی با دنیای خودمان دارند و هر کدامشان به شکل ها و سبک های مختلف به صورت طبیعی، مصنوعی و مجازی ساخته شده اند. با ورود به هر کدام از این دنیاها سوالی در ذهنتان ایجاد می شود که موجودات زنده در هر کدام از این جهان ها چگونه به حیات خودشان ادامه می دهند. به هر حال اگر این موضوع برایتان جالب است، بهتر است که فرصت را از دست ندهید و حتما به ابوظبی سفر کنید و بین ساعات 12 ظهر تا 8 شب از این نمایشگاه هنری خلاقانه بازدید کنید.

 

 

 

نمایشگاه میعادگاه در پاریس (Rendezvous in Paris)

 

محل برگزاری: موزه لوور ابوظبی

 

زمان برگزاری: از چهارشنبه 18 سپتامبر 2019 (27 شهریور 1398)

 

این نمایشگاه هنری که در آن 80 اثر هنری از هنرمندان بنامی مثل پابلو پیکاسو، آمدئو مودیلیانی، مارک شاگال، خوان گریس، کنستانتین برانکوشی و تامارا د لمپیکا به معرض نمایش عموم گذاشته می شود. این نمایشگاه در واقع آثار هنرمندانی را نشان می دهد که مهاجر بوده اند و در نیمه اول قرن 20 میلادی در پاریس زندگی و کار می کرده اند. برای بازدید از این نمایشگاه نیز می توانید به ابوظبی سفر کنید و از ساعت 10 صبح تا 8 شب از این موزه زیبا در ابوظبی دیدن کنید. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که در روز پنجشنبه و جمعه، موزه لوور ابوظبی تا ساعت 10 شب باز است.

 

 

موزه دوری از رویاهای بد (Avoid Bad Dreams)

 

محل برگزاری: گالری هنر سبز دبی (گالری گرین آرت)

 

زمان برگزاری: از چهارشنبه 18 سپتامبر 2019 (27 شهریور 1398)

 

این نمایشگاه نیز موضوع جالب و متفاوتی دارد. در این نمایشگاه ایده های ما نسبت به خانه به عنوان سمبل راحتی، تعلق و پایداری را به چالش می کشد. این نمایشگاه کار هنرمندانی مثل هنرمند اماراتی افرا الظاهری، هنرمندان ترکی علی کازما و هاله تنگر و هنرمند آلمانی هیدی بوشر و هنرمند فلسطینی شادی حبیت آلاهب است که هر کدامشان در مورد نظر و طرز برخورد ما با اشیاء، مردم و خاطرات را با استفاده از فرم های سمبلیک و آشنا بازنگری می کنند. برای بازدید از این گالری هنری کافی است که با  تور ارزان دبی  به دبی سفر کنید و بین روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر به گالری گرین آرت دبی مراجعه کنید.

 

 

گالری  احساسات ماندگار (Lasting Impressions)

 

محل برگزاری: موزه هنری شارجه

 

زمان برگزاری: از شنبه 21 سپتامبر 2019 (30 شهریور 1398)

 

این گالری نتیجه تحقیقاتی است که از دهه 1950 میلادی تا کنون توسط استاد مصری، آدام هنین انجام شده است. این هنرمند یکی از برجسته ترین مجسمه سازان پست مدرن در جهان عرب است و از فرم های ساده برای ساخت مجسمه ها و شخصیت ها با یک شیوه شاعرانه استفاده می کند. موضوعات او از پیشینه فرهنگی او می آید و نمایشگاهی که بر اساس کارهای او برگزار شود، واقعا تماشایی است. برای بازدید از این موزه باید به موزه هنری شارچه بروید و از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 8 شب و جمعه ها 4 بعد از ظهر تا 8 شب از این نمایشگاه بازدید کنید.

 

 

هنر برای همه جمعی (Art For All Collective)

 

محل برگزاری: ساختمان د ورکشاپ دبی (کارگاه دبی)

 

زمان برگزاری: از چهارشنبه 25 سپتامبر 2019 (3 مهر 1398)

 

در این نمایشگاه آثار مهمی از هنرمندان خاورمیانه، ایران و اروپا، به معرض نمایش عموم گذاشته می شود. این نمایشگاه بر این اساس برنامه ریزی شده است تا امکان خرید هنر و حمایت از هنرمندان منطقه ای را برای مردم ایجاد کند. اگر شما هم دوست دارید که آثار هنری ممتاز و برجسته هنرمندان ایرانی و خاورمیانه ای را ببینید، می توانید به دبی سفر کنید و در بین روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 8 شب از این نمایشگاه هنری بازدید کنید.

 

 

نمایشگاه ما بین (Between)

 

محل برگزاری: کربن 12

 

زمان برگزاری: از دوشنبه 30 سپتامبر 2019 (8 مهر 1398)

 

این نمایشگاه اولین نمایشگاه تک نفری هنرمندی به نام سارا آلمهایری است که در ابوظبی متولد شده است. در این نمایشگاه بر اساس عکس ها، نقشه ها و خاطرات سفر او به آمریکا شکل می گیرد و در آن می توانید هم آثار تصویری و هم آثار انتزاعی این هنرمند را مشاهده کنید. جالب است که بدانید این نمایشگاه هنری هویت خود هنرمند را به معرض نمایش می گذارد و شما با عبور از کنار دیوارهای این نمایشگاه می توانید مثل یک شعر زندگی و هویت او را متوجه شوید.

 

 

 

برای رزرو  تور پاییز دبی  می توانید با همکاران ما در  آژانس مسافرتی زیما سفر  تماس بگیرید.

۲۴ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران