۰۲۱۷۴۶۳۴
راهنمای خرید در بالی

راهنمای خرید در بالی

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

راهنمای  خرید در بالی

 

اگر  تور بالی  را انتخاب کرده اید و قصد سفر به کشور زیبای اندونزی دارید حتما این مقاله را بخوانید. بیشتر افرادی که قصد رفتن  به بالی دارند در زمان رفتن به بازار سوغاتی های خاص را فراموش میکنند که خریداری کنند . یا بعضی از افراد هم به تفریحات زیاد ساحلی در بالی می روند و یک تایم کمی برای خرید انتخاب می کنند که در آخرین روز سفر باعث می شود خرید نیمه کاره ایی داشته باشند.

حال ما برای شما قصد داریم  راهنمای خرید در بالی  داشته باشیم و بازار های معروف و همچنین اجناسی که در مغازه ها برای فروش وجود دارد را معرفی کنیم تا به راحتی و در کم ترین وقت به آن مغازه ها بروید و اجناس مورد نظر خود را بدون صرفه وقت خریداری کنید.

یکی از مهم ترین نکات در خرید این می باشد که مقصد مورد نظر خود را بدانید به این صورت که اگر قصد خرید لباس نوزاد دارید به فروشگاه هایی بروید که پوشاک نوزاد داشته باشد تا به راحتی بتوانید نمونه ایی که دلخواه شما می باشد خریداری کنید . حال شما باید کیفیت و قیمت را بعد از انتخاب ملاک قرار دهید تا یک جنس خوبی بخرید .

شما در بالی فروشگاه های متعددی با اجناس مختلفی میبنید که هر کدام از آنها برای سبک‌ها و سلیقه‌های مختلف مناسب می باشند پس با ما همراه باشید تا با مراکز و مناطق خرید در بالی بیشتر آشنا ‌شوید.

 

 

بازارچه های بالی

 

یکی از مراکز خرید در بالی بازارچه ها می باشد .اگر شما می خواهید اجناس متفاوتی خریداری کنید و جنس خاصی مد نظر ندارید در این بازارچه ها می توانید پیدا کنید.البته شما باید در این بازارچه ها تخفیف بگیرید .زیرا در این بازارچه ها رسم می باشد که چانه زنی کنید تا با قیمت واقعی بتوانید جنس بخرید .یکی از نکات منفی این بازارچه ها ی محلی ازدحام جمعیت و شلوغی و همچنین زمین‌های پر از دست‌انداز و چاله که از معایب خرید در این بازارچه می باشد.

 

بازارچه‌ی هنری

 

اگر به منظور خرید صنایع دستی هنری به بازار در بالی می خواهید بروید می توانید بازارچه هنری و قدیمی را انتخاب کنید.دراین بازار دو طبقه انواع هدیه یا وسایل تزیینی منزل و همچنین مجسمه‌های چوبی گرفته تا نقاشی، منسوجات و سایر صنایع دستی بسیار زیبا برای فروش وجود دارد.

 

 

بازارچه‌‌ی هنری یوبود

 

از جمله بازارهای رنگارنگ و بسیار زیبا با مردمانی سرزنده می توان بازارچه هنری یوبود در مقابل کاخ پادشاهی بالی برای شما معرفی کرد.این بازارچه همه روزه باز می باشد و شما می توانید انواع محصولات محلی و صنایع دستی با قیمت های خوب خریداری کنید محصولاتی از جمله شال‌های ابریشم، سبد، لباس‌های دست‌بافت و سوغاتی های دیگر بالی را از این بازارچه خریداری کنید به یاد داشته باشید در این بازارچه برای خرید باید چانه زنی کنید تا تخفیف خوبی بگیرید.

اگر بخواهیم بصورت کلی  از بازارچه های بالی تعریف کنیم باید بگوییم در این بازارچه ها از شیر مرغ تا جون آدمیزاد برای فروش وجود دارد و حتما سوغاتی های خاص و عجیب و زیبا برای فروش وجود دارد که شما می توانید در قیمتی متفاوت و ارزان خریداری کنید.

 

 

دپارتمان استورها

 

خرید از دپارتمان استورهای بالی برای افرادی مناسب است که از مکان های شلوغ جمعیت راضی نیستند.شما اگر قصد خرید اجناس برند و لوکس دارید باید به این فروشگاه ها در بالی بروید.این فروشگاه ها مکانی آرام و شیک می باشند که روی هر جنس قیمت آنها زده شده است و تخفیف هم وجود ندارد.اجناس این فروشگاه ها لوکس و برای سوغاتی مناسب می باشد.

 

بالی کالکشن

 

اگر قصد خرید اجناس مارک و با کیفیت در بالی هستید به مجموعه بالی کالکشن سری بزنید و جنس مورد نظر خود را خریداری کنید.در این مجموعه بزرگ خرید بالی می توانید ساعات ها اجناس مورد نظر خود را در برندهای با کیفیت ها بیابید.تقریبا بالی کالکشن در هشت هکتار طراحی شده است که رستوران و همچنین تهویه‌ی مطبوع و سرویس بهداشتی و سایر امکانات رفاهی هم وجود دارد تا شما سوغاتی خاص و دلخواه خود را خریداری کنید.

 

 

مال بالی گالریا

 

یکی از فروشگاه های خوب برای خرید سوغاتی در بالی که می توان بصورت خانوادگی هم خرید کنید مال بالی گالریا می باشد.این مجموعه شامل رستوران، مرکز خرید و مجموعه‌ی سینمایی می باشد که ساکنین بالی هم این مجموعه برای خرید انتخاب می کنند.

 

 

بوتیک‌ها

 

اگر به دنبال خرید جوان پسند و شیک هستید بوتیک ها را در بالی برای خرید انتخاب کنید .بوتیک ها در بالی انواع برندهای شیک خارجی و داخلی برای فروش دارند که می توانید با چانه زدن کمی تخفیف بگیرید .

در بوتیک های می توانید انواع خرید های هنری و فشن داشته باشید تا محصولات خاص و متفاوت بخرید .

 

دهکده‌های صنایع دستی

 

اگر به دنبال صنایع دستی خاص از هنرمندان بالی هستید می توانید به دهکده های بالی بروید که هر روزه تورهایی برای دهکده برگزار می گردد.شما می توانید در این تور صنایع دستی خاص منحصر به فرد که حتی به کشور های دیگر هم صادر می شود در ارزان ترین قیمت خریداری کنید.سوغاتی های خاص بالی را می توانید در این دهکده ها خریداری کنید.

وجود عتیقه جات دست ساز در بازارهای بالی شگفت انگیز می باشد به این صورت که می توانید به عنوان سوغات هنری بالی خریداری کنید که در کمتر جاهایی این وسایل هنری برای فروش وجود دارد.

 

مرکز خرید کاتا بیچ واک بالی

 

این مرکز خرید در بالی جز اولین مراکز خرید به شمار می رود  و جز مهم ترین مراکز خرید می باشد .شما در این مرکز خرید برند های بین المللی و انحصاری بخرید که ساختمان این مرکز خرید خود بسیار زیبا می باشد. ساعت کار این مرکز خرید  از 10 صبح تا 10 شب

آدرس:اگر شما 250 متر از قسمت انتهایی خیابان جالان پانتایی کاتا عبور کنید این مرکز خرید را میبنید که تقریبا بیشتر از 3 هکتار مساحت این مجموعه می باشد.

 

 

مرکز خرید مدرن گالریا

 

اگر به دنبال خرید برندهای جهانی، عطر ، کیف و کفش و البسه در بالی هستید فقط به این مرکز خرید سر بزنید تا در کمترین زمان جنس مورد نظر خود را بخرید.

آدرس: در نزدیکی کوتا و در میدان امام بنجل

 

۲۷ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران