۰۲۱۷۴۶۳۴
تور مالزی

تور مالزی

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

ارزان‌ترین تور مالزی

آیا شما می‌دانید که چرا این روزها سفر به مالزی تا این اندازه بین مسافران باب شده است؟ آیا می‌دانید که چرا مالزی به یکی از توریستی‌ترین کشورهای حوزه جنوب شرقی آسیا تبدیل شده است؟ آیا واقعا مالزی تا این اندازه که از آن تعریف و تمجید می کنند، کشور جذابی است؟ با زیما سفر همراه باشید تا با هم کمی درباره مالزی صحبت کنیم و بیشتر با مالزی آشنا شویم تا شما هم به جواب این سوالات برسید. مالزی به عنوان یکی از توریستی‌ترین کشورهای آسیایی، جاذبه‌های گردشگری متعددی را در خود جای داده است. این کشور جذاب که اتفاقا طبیعت بسیار زیبا و جزایر بسیار دیدنی هم دارد، کشوری با 31.5 میلیون نفر جمعیت است و سالانه حدود 23 میلیون توریست را از سراسر جهان به خود جذب می کند. معروف ترین و البته جذاب ترین شهری که در مالزی وجود دارد، شهر زیبا و دیدنی کوالالامپور است که به عنوان پایتخت مالزی نیز شناخته می شود. البته علاوه بر کوالالامپور شهرهای دیدنی دیگری هم در مالزی وجود دارد که محبوب ترین‌هایشان جزایر پنانگ و لنکاوی هستند. مالزی به عنوان سومین کشور ثروتمند جنوب شرقی آسیا شناخته می‌شود و به سرعت در حال پیشرفت است. این کشور که تاریخ پرفراز و نشیبی هم دارد، این روزها به یکی از مدرن ترین کشورهای جنوب شرقی آسیا تبدیل شده است و با اماکن تفریحی و جاهای دیدنی جذابی که دارد، توریست‌ها را مجذوب خودش کرده است. با ما همراه باشید تا یک سری نکات مهم درباره سفر به مالزی به شما بگوییم تا شما هم بیشتر با تور مالزی و ریزه کاری های سفر به مالزی آشنا شوید.

 

 درباره تور مالزی ، زیما سفر

 

از وجود این دیدنی‌ها در مالزی خبر داشته‌اید؟

بیشتر جاذبه‌های گردشگری که ما به عنوان اماکن دیدنی مالزی می‌شناسیم، در پایتخت مالزی یعنی شهر زیبا و توریستی کوالالامپور قرار گرفته اند. اما شهرهای دیگر مالزی مثل لنکاوی و پنانگ را غافل نشوید. این شهرهای زیبا هر کدام از مکان‌های توریستی برخوردار هستند که باعث شده قطب‌های گردشگری کشور مالزی را بالا ببرند. از جمله جاذبه های گردشگری مالزی در کوالالامپور می‌توان به برج های دوقلوی پتروناس، برج کوالالامپور، آکواریوم کی ال سی سی کوالالامپور، پارک پرندگان کوالالامپور، شهربازی سان وی لاگون کوالالامپور و مسجد ملی کوالالامپور اشاره کرد. یک سری معبد زیبا نیز در کوالالامپور وجود دارند که معروف ترین هایشان معبد سری ماهاماریامان کوالالامپور، غارهای باتو کوالالامپور و معبد تیان هو کوالالامپور هستند. ضمنا یک محله معروف به نام محله چینی ها یا چاینا تاون نیز در کوالالامپور وجود دارد که واقعا محله جالب و دیدنی است. البته همان طور که گفته شد، در مالزی شهرهای توریستی دیگری نیز وجود دارد و بعضی از جاهای دیدنی مالزی نیز در دیگر شهرهای توریستی مالزی قرار گرفته اند. مثلا در جزیره پنانگ یک سری از محبوب‌ترین جاهای دیدنی مالزی مثل تپه پنانگ، قلعه کورنوالیس پنانگ، باغ گیاه‌شناسی پنانگ، سواحل پنانگ و معبد خو خنگسی پنانگ قرار گرفته اند. علاوه بر تور پنانگ یک جزیره زیبای دیگر هم در مالزی وجود دارد که به آن جزیره لنکاوی می گویند. در این جزیره نیز یک سری جاذبه توریستی وجود دارد که در میانشان تله کابین لنکاوی، سواحل لنکاوی، میدان عقاب لنکاوی، موزه سه بعدی هنر لنکاوی و دنیای زیر آب لنکاوی اشاره کرد. راهنمای اقامت در لنکاوی با کمترین هزینه، روی لینک کلیلک کنید. در اینجا فقط کمی از تفریحات مالزی را دیدید این کشور واقعا با دارا بودن پوشش طبیعی و خدمات تفریحی که ارائه می کند جزو برترین نقاط گردشگری است.

 

دیدنی های مالزی ، زیما سفر

 

مراکز خرید در مالزی

در مالزی دست توریستان برای خرید باز است. به قدری مراکز خرید مالزی متنوع هستند که معمولا همه توریستان در تور مالزی به خرید وسوسه می شوند. هم مراکز خرید مدرن متعددی وجود دارد و هم اینکه بازارهای سنتی متعددی در گوشه کنار آن ساخته شده است. شما در سفر به مالزی می توانید خریدتان را در هم در کوالالامپور، هم در لنکاوی و هم در پنانگ انجام دهید. اگر شما هم می خواهید در سفر ارزان به مالزی در کوالالامپور اقامت داشته باشید، بهتر است که وقتتان را به بازدید از بهترین مراکز خرید مالزی مثل: مرکز خرید سوریا کی ال سی سی کوالالامپور، مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور و مرکز خرید گاردن کوالالامپور اختصاص دهید. چراکه این مراکز خرید جزء بهترین و معروف ترین مراکز خرید مالزی هستند. می‌توانید راهنمای خرید ارزان در کوالالامپور را بخوانید تا اطلاعات خوبی برای خرید داشته باشید. گذشته از این مراکز خرید مدرن و لوکس، یک سری از برترین بازارهای سنتی مالزی نیز در کوالالامپور واقع شده اند. اگر شما هم به گشت زدن در بازارهای محلی مالزی علاقه دارید، بهتر است که در شهر کوالالامپور از بازارهایی مثل بازار خیابان پتالینگ کوالالامپور، بازار چوکیت کوالالامپور و بازار کامپونگ بارا کوالالامپور اشاره کرد. از طرفی بعضی از خاص‌ترین مراکز خرید در جزایر پنانگ و لنکاوی قرار گرفته اند که از جمله آن‌ها می توان به مرکز خرید گورنی پاراگون پنانگ، مرکز خرید گورنی پلازا پنانگ و مرکز خرید چنانگ لنکاوی اشاره کرد.

 

مراکز خرید در مالزی ، زیما سفر

 

نکات انتخاب بهترین هتل‌ در مالزی

احتمالا شما هم در روند انتخاب هتل در مالزی به این سوال بر می خورید که کدام منطقه در شهرهای مالزی برای اقامت شرایط مناسب تری دارند. خواندن مقاله‌ی بهترین منظقه های کوالالامپور برای اقامت را بخوانید تا بیشتر با منطقه‌های مالزی آشنا شوید. اگر این سوال برای شما هم پیش آمده، باید به شما بگوییم که هر منطقه‌ای در هر شهری از مالزی جذابیت خاص خودش را دارد و شما هر منطقه ای از شهرهای مالزی را که برای اقامت انتخاب کنید، پشیمان نمی‌شوید. اما توصیه ما به شما این است که اگر می‌خواهید در تور ارزان قیمت مالزی در نزدیکی جاهای دیدنی کوالالامپور اقامت داشته باشید، یکی از هتل‌های منطقه کی ال سی سی کوالالامپور را برای اقامت انتخاب کنید. البته اگر می خواهید هزینه‌های سفر به مالزی خیلی برایتان کمتر شود، می توانید هتل های ارزان تری در منطقه چاینا تاون کوالالامپور پیدا کنید. در مورد تور لنکاوی نیز باید این را به شما بگوییم که مناطق کوآه، پانتای تنگا، پانتای چنانگ و پنتای کوک به ترتیب از نظر نزدیکی به جاهای دیدنی لنکاوی، ارزانی هتل‌ها، سرزندگی شب‌ها و برنامه‌های تفریحی مهیج و در آخر حال و هوای مناسب تفریحات خانوادگی به عنوان بهترین مناطق لنکاوی برای اقامت با کمترین هزینه شناخته می‌شوند. در جزیره پنانگ نیز هتل‌های منطقه جورج تاون به نسبت مناطق دیگر پنانگ محبوب‌تر هستند و اصولا مسافران به اقامت در آن‌ها علاقه نشان می‌دهند. لازم به ذکر است که در مالزی هتل‌های متنوعی با ستاره های مختلف و امکانات رفاهی و تفریحی متنوع ساخته شده اند و شما می توانید بنا بر بودجه ای که برای اقامت در مالزی در نظر گرفته اید، یکی از آن ها را برای اقامت خود انتخاب کنید. پس اگر به دنبال تجربه یک اقامت ارزان در مالزی یا یک اقامت لوکس در مالزی هستید، در هر صورت نگران نباشید و این را بدانید که شما حق انتخاب گسترده ای برای رزرو هتل در مالزی دارید. هزینه سفر به مالزی مقاله ای است که شما با خواندن آن اطلاعات خوبی را کسب می‌کنید.

 

بهترین هتل های مالزی ، زیما سفر

 

هزینه های تور مالزی

اگر دغدغه اصلی شما برای سفر به مالزی نگرانی درباره هزینه های تور مالزی است، با آفرهای ویژه‌ای که در کانال تلگرام اعلام می‌کنیم شما با کمترین قیمت راهی سفر به کوالالامپور می‌شود. لازم به ذکر است که اواسط فروردین تا اواسط تیر به عنوان فصل ارزانی سفر به مالزی شناخته می‌شود. پس اگر بودجه محدودی دارید، بهتر است که در فصل بهار راهی مالزی شوید. نکته دیگر اینکه شما باید علاوه بر رزرو تور مالزی، به صورت میانگین روزانه نفری 200 الی 300 رینگیت مالزی همراه خودتان داشته باشید تا بتوانید هزینه‌های مربوط به تفریح در مالزی و البته خورد و خوراک در مالزی را هم در طول سفر متقبل شوید.

 

چرا باید از بیمه مسافرتی حتما برخوردار باشیم

زیرا حادثه هرگز خبر نمی‌کند و نمی‌توان پیش بینی کرد که چه اتفاق‌هایی می افتد به همین دلیل در تمامی تورها بیمه مسافرتی در زیما سفر برای تمامی مسافران بدون احتساب هزینه جداگانه اعمال می‌شود.خبر خوب اینکه اگر شما یک تور مالزی  رزرو کنید، خدمات بیمه مسافرتی نیز برایتان در نظر گرفته می شود. با این حساب می‌توانید با رزرو یک تور مالزی خوب و ارزان، با خیال راحت قدم در راه سفر بگذارید و نگران هزینه‌های پیش‌بینی نشده نباشید. چراکه بیمه مسافرتی از این هزینه‌های پیش‌بینی نشده از قبیل هزینه‌های ناشی از بیماری احتمالی، گم شدن چمدان و دیگر هزینه‌های این‌چنینی را شامل می‌شود و با داشتن آن خیال شما از بابت این موارد راحت می شود.

 

بیمه مسافرتی در تور مالزی ، زیما سفر

سوالات متداول تور مالزی

آیا برای سفر به مالزی ویزا لازم است؟

ویزای توریستی مالزی به شکل فرودگاهی برای توریستان ایرانی صادر می گردد. به این معنی که شما قبل از سفر نیازی به طی کردن مراحل خاصی برای اخذ ویزای مالزی ندارید. بلکه کافی است که بلیط رفت و برگشت را تهیه کنید تا در بدو ورود به مالزی در فرودگاه، ویزای مالزی برایتان صادر شود. نکته دیگر اینکه شما باید حتما یک پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار برای ورود به کشور مالزی داشته باشید تا بتوانید ویزا را در لحظه ورود به فرودگاه مالزی دریافت کنید و مجوز ورود را دریافت کنید.

اختلاف ساعت مالزی و ایران چقدر است؟

اختلاف ساعت ایران و مالزی دقیقا سه ساعت و نیم است. یعنی ساعت مالزی سه ساعت و نیم جلوتر از ساعت ایران است. البته لازم به ذکر است که از ماه مهر به بعد که ساعت ایران تغییر می کند، این اختلاف ساعت نیز دچار تغییر می شود.

واحد پول مالزی چیست؟

واحد پول مالزی رینگیت است. البته پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که در صورت امکان با خودتان به مالزی دلار ببرید و بعدا در آنجا دلار را به رینگیت تبدیل کنید. چراکه در این صورت سفر به مالزی برایتان مقرون به صرفه تر تمام می شود و تبدیل دلار به رینگیت در مالزی برایتان به صرفه تر می شود.

بهترین زمان سفر به مالزی چه زمانی است؟

اواسط آذر تا اواسط اردیبهشت به عنوان بهترین زمان سفر به مالزی شناخته شده است. در این بازه زمانی در سال آب و هوای مالزی بسیار مطبوع می شود و سفر به مالزی بین توریستان باب تر از همیشه می شود.

ارزان ترین زمان سفر به مالزی چه زمانی است؟

فصل بهار و علی الخصوص دو ماه آخر بهار به عنوان ارزان ترین زمان سفر به مالزی شناخته می شوند. پس اگر شما هم قصد سفر خیلی ارزان به مالزی را دارید، بهتر است که برنامه سفر به مالزی را در سه ماهه اول سال تدارک ببینید.

قیمت تاکسی در مالزی چقدر است؟

قیمت تاکسی در مالزی به صورت یک مبلغ کرایه اولیه (3 رینگیت) و یک مبلغ مجزا بر اساس کیلومتر مسیر (هر 200 متر 25 سنت) محاسبه می شود.

قیمت غذا در مالزی چقدر است؟

قیمت یک غذای متوسط در مالزی حدود 26 رینگیت مالزی است. البته هم غذای ارزان تر و هم غذای گران تر از این مبلغ نیز در رستوران های مالزی و اغذیه فروشی ها  پیدا می شود.

تورهای مالزی چند روزه هستند؟

معمولا تورهای مالزی به صورت 7 شب و 8 روز برگزار می شوند. این 7 شب و 8 روز برای بازدید از جاهای دیدنی مالزی زمان مناسبی است و شما می توانید در طی این چند روز اقامت دلنشین و فراموش نشدنی را در این کشور زیبا تجربه کنید.

فصل حراج مالزی چه زمانی است؟

فصل حراج مالزی در دو بخش، اولی از 25 اردیبهشت تا 9 مرداد و دیگری از 10 آبان تا 10 دی برگزار می شود. پس اگر شما هم علاقه مند به خرید لباس در مالزی هستید، بهتر است که در یکی از این بازه های سفر کنید تا بتوانید با یک هزینه خوب و معقول خرید کنید.

قیمت ارزان ترین تور مالزی چقدر است؟

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که قیمت تور مالزی در ماه های مختلف سال تغییر پیدا می کند و مسلما در ارزان ترین زمان سفر به مالزی که در این مطلب به آن اشاره کردیم، کمتر از همیشه می شود. اما خوشخبتانه باید این را هم به شما بگوییم که در هر زمانی از سال یک سری آفر تور ارزان مالزی وجود دارد که اگر شما از آن ها بهره ببرید و آن ها را رزرو کنید، می توانید در هر فصل و هر ماهی از سال یک سفر خیلی ارزان به مالزی را تجربه کنید. از آنجایی که آژانس هواپیمایی زیما سفر مجری مستقیم تور مالزی است، همیشه و در هر وقتی از سال ارزان ترین قیمت تور لحظه آخری مالزی را به شما عزیزان آفر می دهد.

فاصله مالزی با سنگاپور چقدر است؟

شهر کوالالامپور در مالزی از سنگاپور 316 کیلومتر فاصله دارد. به خاطر همین فاصله اندک هم هست که خیلی از تورهای مالزی تحت عنوان تور ترکیبی مالزی سنگاپور برگزار می شوند. به هر حال اگر شما هم می خواهید از فرصت خود برای سفر به قلب جنوب شرقی آسیا نهایت استفاده را ببرید و از هر دو مقصد گردشگری جذاب و ایده آل مالزی و سنگاپور بازدید داشته باشید، بد نیست که در تور ترکیبی مالزی سنگاپور شرکت کنید و فرصت بازدید از سنگاپور را هم به خودتان هدیه دهید.

نظرات کاربران

  • آرمان حسینی

    ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴

    پاسخ

    مالزی برای اون های که با خانواده میرن میتوانه گزینه مناسبی باشه ؟!

    مرتضی امینی

    ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰

    پاسخ

    اون فرودگاه معروف رو اگر بخواهیم بریم خیلی برامون هزینه داره ؟! اگر بخواهیم مقصد هواپیمامون اون فرودگاه باشه امکانش هس

    امیر رضا مطیع راد

    ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱

    پاسخ

    اگه بخواهیم ترکیبی برداریم مالزی و سنگاپور رو با لنکاوی تو چند روز میتوانیم بریم بیایم ؟!

    گلناز بابایی

    ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹

    پاسخ

    اگه بخوایم 7 روز بمونیم هزینه هامون بالا درماید ؟!

    محمد حسین رضازاده

    ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷

    پاسخ

    زبون مردم مالزی چیه ؟!

    مهیار

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰

    پاسخ

    سلام برای تور مالزی چقدر باید پول ببریم؟

    کیارش عسگری

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴

    پاسخ

    خیلی مالزی خوبه خیلی مردمش خون گرم و مهمون نوازن من 1 سال زندگی کردم اونجا الان هر سال با آژانس شما 2 ماه میرم برمیگردم اصلا میرم میام زنده میشم مثل خونم شده ممنون از خدمات خوبه تون و پیگیرهاتون

    مهدسه طوفانی

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

    پاسخ

    سلام اگه اونجا یه وقت خلاف مقررات شون عمل کنیم چه اتفاقی برامون می افته بلاخره با قانون شون آشنا نیستم شاید سهوی یه کاری کردیم که خلاف باشه همون جا جریمه مون میکنن ؟؟!!

    کمند جعفری

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

    پاسخ

    عصر بخیر اگر بخوایم بریم مالزی و اینکه پاسپورت نداشته باشیم تمامی مراحل گرفتن پاس و ویزا رو خودتون انجام میدین ؟!

    امیر

    ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۷

    پاسخ

    به بهونه سیگار کشیدن نمیشه از تور جداشیم پناهنده شیم؟

    کامیار

    ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴

    پاسخ

    میشه تور مالزی باز شد زود پکیجهاشو بزارید