۰۲۱۷۴۶۳۴

تور بلاروس ( 7 شب )

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز
تاریخ رفت ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
تاریخ برگشت ۰۱ تیر ۱۳۹۸
مدت اقامت ۷ شب و ۸ روز
سفر هوایی - ترکیش ایرویز
تلفن: ۰۲۱۷۴۶۳۴
تلفن تماس از شهرستان: ۰۲۱۲۲۹۲۷۸۰۰
تلگرام: @zimasafarpars
تور بلاروس ( 7 شب )

برنامه سفر

ردیف به مدت اقامت توضیح
۱ مینسک ۷ تاریخ های رفت :

25 خرداد الی 8 مهر

تاریخ های برگشت :

1 تیر الی 15 مهر

پرواز با پایین ترین نرخ پروازی بسته شده است . لطفا با کانتر مربوطه چک شود .

لیست قیمت تور

نام هتل دو تخته یک تخته ۶-۱۲ سال با تخت ۲-۶ سال بدون تخت توضيحات
Minsk Hotel
B.B
منقضی شده منقضی شده منقضی شده منقضی شده
Renaissance
B.B
منقضی شده منقضی شده منقضی شده منقضی شده

خدمات تور

7 شب اقامت با صبحانه , ترانسفر فرودگاهی , یک گشت شهری با نهار , خدمات ویزا

مدارک لازم

-اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 7 ماهه

-یک قطعه عکس

-دعوتنامه شرکت توریستی بلاروس ( دریافت از طریق ارسال اسکن پاسپورت )

-فرم تکمیل شده مشخصات متقاضی

-ضمانت برگشت

توضيحات

7 شب و 8 روز بلاروس :

روز اول : رسیدن به MINSK

به محض رسیدن به مینسک نماینده ما با شما ملاقات کرده و شمارا به هتل محل اقامتتان در مینسک هدایت میکند . در راه تپه های با شکوه را تماشا خواهید کرد , منظره ای متفاوت در 21 کیلومتری مینسک یکی از 9 شهر اتحاد جماهیر شوروی سابق

روز دوم : MINSK – DUDUTKI

صبحانه را در هتل صرف میکنید . سپس به گشت شهری در مینسک میرویم . یک گشت شهری جذاب با اتوبوس . از مکان های مهم و دیدنی در پایتخت دیدن خواهید کرد : میدان پیروزی با ستون 38 متری و بنای یادبود قهرمانان جنگ جهانی دوم و بنای یادبود جنگ افغانستان در سرزمین اشک ها , کلیسای کاتولیک و ارتدکس میدانی مستقل با خانه حکومتی , KGB  اداره ی تاریخی , محل اقامت رئیس جمهور , میدان مسابقات هاکی روی یخ و استادیوم فوتبال . سفر تفریحی به مسجد جامع بلاروس . نهار را در رستورانی با غذای حلال صرف خواهید کرد .

سفر موضوعی به موزه ی صنایع دستی عتیقه در دودوتکی . یک سفر خارق العاده ی تفریحی که غذاهای جذاب انتظارتون رو میکشن .

تجربه ی جذاب تست نان های خانگی تازه , درست شده با کره محلی و دمنوش های گیاهی رو خواهید داشت .

یک استاد صنایع دستی چوبی , سفالگر و آهنگر راز کارشون رو در کلاس آموزشی به شما نشون میدن و در آخر همه با هم به یک گشت جاده ای به مینسک بر میگردیم .

روز سوم : MIR-NESVIZH

بعد از صرف صبحانه میتوانید باقی روز را خودتان بگذرانید یا با پرداخت مبلغی به تور یک روزه برید . ( قلعه بلاروسی ها ) مکانی که میتواند به عنوان کوچکترین نمونه ی شهری در غرب بلاروس در نظر گرفته شود . یکی از دلایل شهرت آن تنوع قومی است که به روش متفاوتی از سبک زندگی در شهر را به وجود آورده است . حتما از میر دین خواهیم کرد . به دلیل جذابیت هایی که داره از جمله قلعه افسانه ای میر که در لیست میراث جهانی در یونسکو ثبت شده است . نهار را صرف میکنید و به سمت نسویژ حرکت میکنیم . از قصر قرن 16 م پارک خانواده معروف رادزیویل دیدن میکنیم و بعد به سمت کلیسای FRANY میرویم , قدیمی ترین ساخت سبک باروک در شرق اروپا . بازدید از تالار شهرنسویژ و چند بناهای شهر . بازگشت به مینسک .

روز چهارم : BELAZ

بعد از صرف صبحانه میتوانید باقی روز را خودتان بگذرانید یا با پرداخت مبلغی به تور بلاز بروید .سفری جذاب به قسمتی بکر از طبیعت بلاروس . بلاز , مکانی منحصر به فرد , قلمرو 5 گونه جانوری خاص در اروپا , گوزن شمالی , گاومیش آمریکایی , خرس , گرگ و سیاه گوش . همچنین از موزه طبیعت و قلمرو حیوانات بازدید خواهید کرد . در مسیر بازگشت از بلاز ( غول دنیا ) بازدید دیدن خواهید کرد : آیا مایل هستید در غول تکنولوژی خیره شوید , ماشین آلات بزرگ , صدای موتورهایی که زمین را حفر میکنند توسط بزرگترین کامیون هایی که در طول تاریخ وجود داشته اند و در آخر رفتن به کابین بلاز افسانه ای , به شما پیشنهاد تور جذاب از سرزمین کامیون در ژودین رو میدیم . بازگشت به مینسک و اقامت در هتل در طول شب .

روز پنجم : STALIN'S LINE

بعد از صرف صبحانه میتوانید باقی روز را خودتان بگذرانید یا با پرداخت مبلغی به بازدید از مجموعه ی تاریخی و فرهنگی خط استالین بروید . نمایشگاه موزه ای که طوری طراحی و ساخته شده است که بازدید کننده دربدو ورود به آن روح زمان را لمس خواهد کرد ( صفحه نبرد را زنده میکند ) یکی از ویژگی های شاخص نمایشگاه , جذب شدن به آن است و اساس نمایشگاه , ارتش است . عقیده ای رایج میان سربازان قدیمی وجود دارد که اگر کسی به سنگر نزدیک تر شود و گوشش را به دیوار نزدیک کند صدای ماشین های جنگی و گریه ی سربازان را خواهد شنید . طراحی و ساخت سنگرها , ماشین های جنگی و اسلحه و مهمات همه بر اساس طراحی های سال 1940 است . به مینسک بر میگردیم و شب را در هتل می گذرانیم .

روز ششم : بازدید از موزه جنگ وطن پرستانه ی بلاروس – صرف شام ملی بلاروسی

بعد از صرف صبحانه میتوانید باقی روز را خودتان بگذرانید یا با پرداخت مبلغی به بازدید از موزه جنگ بزرگ بلاروس بروید که یکی از بزرگترین انبارهای اسناد و اشیاء تاریخی از سال 1941 تا 1945 است . این نمایشگاه بر تاریخ بلاروس در طول جنگ جهانی دوم و جنگ بزرگ بلاروس تمرکز دارد .

مشارکت و پیروزی ملت بلاروس در جنگ بزرگ بلاروس و مبارزه با نازی ها خارج از مرزهای کشورشان .

بعد از ظهر جهت صرف شام به منطقه ای روستایی میرویم . در این جا شما میتوانید استراحت کنید و با فرهنگ محلی بلاروس آشنا شوید و از گروه موسیقی فولک بلاروسی و تجربه رقص فولک بلاروسی لذت ببرید .

روز هفتم : MINSK

صرف صبحانه و بعد وقت آزاد یا تور گشت در صورت تمایل . شب اقامت در مینسک

روز هشتم : فرودگاه

صرف صبحانه و خروج از هتل در ساعت 12 ظهر و حرکت به سمت فرودگاه

-هزینه ویزای انفرادی : 25 دلار به ازای هر نفر که روی پکیج اعمال شده است .

نظرات کاربران