۰۲۱۷۴۶۳۴
سفرنامه تور کیش

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

یه روز از اولین روز های ماه مهر تصمیم سفر به جزیره کیش رو با کیمیا دوستم گرفتیم.طرفای ظهر پنج شنبه بود که به فرودگاه مهراباد رفتیم و نسبت به سابق فرودگاه بسیااار خلوت بود ولی خب پرواز ما پر بود از مسافر.

از پرواز راضی بودیم کیش ایر هم لندینگ هم تیک اف بسیار خوبی داشت. از هواپیما که اومدیم پایین یکم  تغییر هوا جالب بود گرم و شرجی.

ما ترانسفر از درب  پلکان هواپیما داشتیم با ون ولی خب ازونجایی که اقای برهانی نماینده گشت های داخل جزیره از شب قبل با ما تماس گرفتن و گفتن ما با ماشین مخصوص میایم دنبالتون و شماررو تا هتل همراهی میکنیم و ما ترجیح دادیم که با ماشین اختصاصی بریم تا ون!

ما رو تا هتل رسوندن و بهمون گفتن که  این محدوده مرکز شهر هست و بیشتر هتل ها هم در محدوده هم قرار داشتن.

ما رو جلوی درب ورودی هتل کوروش پیاده کردن و ازمون خداحافظی کردن.هتل کوروش هتل 5* تازه تاسیس جزیره بود. فوق العاده برخورد کارکنانشون خوب بود.هتل بسیار تمییز بود.اتاقمون هم که رویال سوییت رزرو کرده بودیم خیلی بزرگ و دلباز بود!از یه سیستم جدیدی بهره مند بود که اعلام کردن جزو 12 هتل دنیاست که نزدیک به درب ورودی تعبیه شده بود که شامل سه گزینه بود

don’t disturb/clean my room/lighter

که تاچ بود و اگر دنت دیسترب میزدیم از بیرون این سیستم قزمز رنگ بود و یه علامت دست رو به کارکنان نشون میداد و اگر کلین مای روم میزدیم علامت جارو سبز میشد. چراغ های اتاق هم که ازونجا روشن خاموئش میکردیم همچینین هوای اتاق هم ازهمونجا تنظیم میکردیم ... همین سیستم کنار تخت هم تعبیه شده بود یعنی زمانی که مشغول استراحت بودیم هم میتونستیم تمومی تنظیمات سرمایش و نور اتاق رو تغییر بدیم!

ترجیح دادیم یکم استراحت کنیم تا زمان بازی دربی که ساعت18 بود! یکی از دوستامونم اومده بودن کیش و باهم قرار گزاشته بودیم بازی دربی رو باهم ببینیم! ماشین کرایه کرده بودن و اومدن دنبالمون رفتیم سوییت های صدف که به نظر اونجا هم برای اقامت خیلی خوب و معقوله! بازی رو باهم دیدیم رفتیم بیرون یه دور زدیم داخل شهر رفتیم بولینگ بازی کردیم! خیلی خوش گذشت.  یک ساعتی مشغول بودیم بعدش رفتیم پاساژ روبروش به نام پاساژ ونوس.مغازه ارتا کیش کلی خرید کردیم قیمتای خیلی خوبی داشت.

اومدیم بیرون رفتیم شام خوردیم و در آخر رسوندنمون هتل

صبح روز دوم سفر طبق قرار با عکاس هتل بعد از صرف صبحانه در محوطه هتل عکسای خیلی قشنگی گرفتیم.

اماده شدیم برای رفتن به پلاژ و دریا.چیزی که میتونم ازش کلی حرف بزنم اب دوغ خیاری بود که کنار ساحل بومیای اون جزیره درست میکردن و میفروختن و تو اون گرما کلی میچسبید و واقعا خوش مزه بود.

بعد از ساحل اومدیم هتل و اماده شدیم و با اقای برهانی سر ساعت مشخصی قرار داشتیم که اومدن دنبالمون و مارو به دفترشون بردن.از گشت های جزیره برامون گفتن و با توجه به زمان کمی که داشتیم بیشترین تورهارا برنامه ریزی کردیم. تصمیم گرفتیم و  همون موقع به سافاری بریم چون ساعت حدود 6 بعد از ظهر بود که اقای برهانی مارو بردن تا اونجا که مقداری از شهر فاصله داشت. فقط تو اون ساعت لندکروز نمیتونستیم سوار بشیم وگرنه بقیه اوکی بود.اول رفتیم باگی سوار شدیم تو یه جاده ی صخره ای توی شب که جذابیت خاص خودش رو داشت.

میون راه هم کلی آهو میدیدم که بهمون گفتن درختای مخصوص اونجا رو برای اهو ها کاشتن تا زیر سایشون از گرما فرار کنن!

بعد از باگی رفتین تونل وحشت  و اونجا کلی ترسوندنمون .

بانجی شوتینگ و شتر هم سوار شدیم

با ترانسفر به مرکز شهر برگشتیم. شب بود بعد از کلی صرف انرژی میخواستیم غذا بخوریم از دو نفر بومی پرسیدیم بهمون ادرس دادن بازار حافظ همونجا که یکنفر پیشنهاد رستوران نایب داد.

اولش جا خوردم ازین رستوران خیلی خیلی معمولی بود یه خورشت قیمه نثار و یه زرشک پلو با مرغ سفارش دادیم 3 دقیقه بعد غذای امادرو جلومون گزاشتن با سالاد شیرازی و زیتون پرورده کلی هم خوشمزه بود کل پرداختیمون برای شام 44000 تومن بود.بسیار راضی از غذایی که خوردیم به هتل رفتیم

صبح روز بعد،پس از صرف صبحانه اماده شدیم برای رفتن به پارک آبی،از ساعت 10 تا 14 بود که فوق العاده تفریح خوبی بود و کلی خوش گذشت به ما.مخصوصا اینکه برای اولین بار در ایران موج سواری اورده بودن که تجربش واقعا پر بود از هیجان!

بعد از پارک ابی با ترانسفر تا مرکز شهر رفتیم.برای نهار به هتل پارمیدا رفتیم و در رستورانش غذای خیلی خیلی لذیذی رو خوردیم، من به همه پیشنهاد میکنم امتحان کردن این ماهی به نام سی باس که اصلا نمیتونم لذیذی و خوش طعمی این ماهی رو براتون توصیف کنم،بی نظیر بود

به هتل برگشتیم و بعد از کمی استراحت به بندرگاه رفتیم برای گشت کشتی

خیلی شاد بود مزیک زنده داشتن و استند اپ کمدی که اقای علیرضا حقانی انجام داد خیلی خندیدیم شام هم چلو جوجه کباب ازمون پذیرایی کردن!

2 تا 3 ساعت وقت داشتیم برای گشتن و خرید کردن تو بازارا!

ساعت 10:30 ترانسفر داشتیم برای رفتن به جنگ دینامیت که از ساعت 12 شب تا 3 صبح بود،با اجرای میلاد صالح پور که خیلی خیلی ما خندیدیم،شعبده بازی و اجرای نوازندگی خیلی خیلی جذابی هم داشتن که برنامشون رو اصلا تکراری و خسته کننده نکرد.شب خوبی بود.

صبح روز اخر بعد از صرف صبحانه وسایلامون رو جمع کردیم اتاق رو تحویل دادیم و چمدونامون رو داخل اتاق نگهداری بار ها برامون نگه داشتن!

با تاکسی به کلوب رفتیم برای انجام بازی ها ابی. اول پاراسل سوار شدیم که فوق العاده تجربه ارامبخشی بود

بعد از اون به غواصی رفتیم بعد از غواصی هم شاتل که همشون بینظیر ترین تجربه زندگی من بودن!

نزدیک ساعت 3 ورزش هامون تموم شد برای اخرین به ساحل رفتیم.

نزدیک ساعت 6 بعد از ظهر به هتل برگشتیم وسایلمون رو تحویل گرفتیم و به فرودگاه رفتیم!

با پرواز کیش ایر ساعت 8 به تهران برگشتیم!

این بود سفر 4 روزه ی ما که سراسر بود از تفریح و شادی..به نظرم بهترین جاست برای تفریح و حالا هر تعطیلی میشه دوست دارم به کیش سفر کنم

تشکر فراوان از مجموعه زیما سفر بابت هماهنگی خوبشون که سفر خوبی رو برای ما رقم زد