۰۲۱۷۴۶۳۴
سوغات کیش چه چیزهایی می باشد؟

سوغات کیش چه چیزهایی می باشد؟

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

سوغات کیش  چه چیزهایی می باشد؟

 

اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش دارید می توانید برای خود برنامه ریزی خاصی داشته باشید و در بهترین زمان با  تور کیش  سفر کنید.یکی از ملاک های بهترین زمان سفر به جزیره کیش موقیعت آب و هوایی این جزیره می باشد.

حال بعد از سفر به این جزیره اگر قصد خرید کردن دارید باید بدانید که سوغاتی کیش چه چیزهایی می باشد؟ ما در این مقاله قصد داریم برای شما کالاهایی که به عنوان سوغاتی خاص جزیره می باشد معرفی کنیم.

 

ماهی

 

یکی از بهترین سوغاتی هایی که می توانید در کیش خریداری کنید انواع ماهی و میگو می باشد.اگر شما با هواپیما به این جزیره سفر کرده اید می توانید به راحتی ماهی های تازه همراه خود به مقصد ببرید .ماهی های معروف جنوب که بسیار پر ارزش می باشند را برای شما نام می بریم که می توانید در این جزیره خریداری کنید : ماهی سنگسر ,  ماهی شیر ,  ماهی هامور ,  ماهی سرخو و همچنین لابستر یا شاه میگو را می توانید به راحتی و بصورت تازه خریداری کنید و برای سوغاتی همراه خود ببرید.

 

 

قهوه و شکلات

 

کیش به دلیل منطقه آزاد بودن و نزدیک بودن به دبی فروشگاه های بسیار خوبی در فروش قهوه و انواع شکلات دارد.اگر چه قهوه و شکلات سوغاتی محلی منطقه نمی باشد اما بسیار پر طرفدار می باشد که شما می توانید در انواع های مختلف از جمله قهوه‌ی سبز، اسپرسو، ترک و یا نسکافه، کاپوچینو، کافی میکس و یا شکلات های معروف و برند دنیا در قیمت های مناسب خریداری کنید.

 

 

خرما

 

هرمزگان به دلیل منطقه گرمسیری مرکبات و خرماهای بسیار خوبی دارد که یکی دیگر از سوغاتی بومی کیش را می توان خرما معرفی کنیم.شما می توانید چیپس خرما، عسل خرما، شیره‌ی خرما و سایر خرما های معروف را در این جزیره به عنوان سوغاتی خریداری کنید.

 

 

عسل

 

یکی دیگر از سوغاتی های کیش را می توان عسل نام برد.اگر بگویید که عسل در همه مناطق وجود دارد اما بدانید مزه عسل جنوب با کوهستان بسیار متفاوت می باشد چون از درخت های متفاوت مانند نخل و کنار استفاده شده است و می توانید به عنوان سوغاتی از کیش بخرید.

 

 

ادویه

 

سوغات خاص دیگر کیش ادویه می باشد .ادویه های مخصوص ماهی که ترکیبی از هل سبز، ساقه زعفران، فلفل سیاه، دارچین، زیره سیاه، بادیان رومی و سایر محصولات خاص بومی می باشد می توان بخرید.

 

 

صنایع دستی کیش

 

از جمله سوغاتی بومی کیش صنایع دستی می باشد که با پولک، مرجان، صدف، گوش ماهی و بقایای آبزیان در قالب آینه‌ها و جعبه های زیور آلات در طرح خاصی ساخته می شوند را خریداری کنید و به یادگاری سوغاتی ببرید.

 

 

پوشاک

 

از جمله سوغاتی که در کیش معروف می باشد خرید لباس و پوشاک در قیمت های باور نکردنی و ارزان نسبت به سایر شهرها می باشد. اگر به دنبال لباس های مارک و برند های خاصی هستید می توانید در کیش خریداری کنید .زیرا کیش به دلیل منطقه آزاد بودن برند های خاص دنیا را برای جلب مشتری و تنوع محصولات برای مشتریان فراهم کرده اند.

 

۲۴ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران