۰۲۱۷۴۶۳۴
هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

هتل گرند جواهر استانبول یک هتل 5 ستاره است که در منطقه شیشلی استانبول قرار گرفته است و هم از نظر موقعیت مکانی و هم از نظر امکانات رفاهی در رده هتل های خوب استانبول قرار دارد. اصولا آن دسته از توریستانی اقامت در هتل گرند جواهر استانبول را انتخاب می کنند و اقدام به رزرو هتل گرند جواهر استانبول برای اقامت چند روزه شان در تور استانبول می کنند که به دنبال کسب تجربه ای خاص از اقامت در استانبول هستند و می خواهند هم از نظر دسترسی ها و هم از نظر امکانات رفاهی و تفریحی، در یک هتل خوب و با کیفیت اقامت داشته باشند.

 

 

امکانات رفاهی و تفریحی هتل گرند جواهر استانبول

 

در هتل گرند جواهر استانبول امکانات تفریحی مثل استخر روباز و استخر سرپوشیده تعبیه شده است تا مهمانان بتوانند در اوقات فراغت و زمان اقامتشان در هتل، سرگرم باشند و بیشترین استفاده را از فرصت اقامتشان در استانبول ببرند. حتی یک کلاب سلامتی نیز در هتل گرند جواهر استانبول تعبیه شده است تا مهمانان بتوانند در مدت چند روز اقامتشان در استانبول، بیشتر از حد معمول به خودشان رسیدگی کنند و آرامش از دست رفته شان را در طی سفرشان به استانبول دوباره به دست بیاورند. یک رستوران و یک کافه نیز در هتل گرند جواهر استانبول تعبیه شده است تا مهمانان بتوانند انواع و اقسام غذاهای خوشمزه، لذیذ و با کیفیت را در این هتل لوکس در استانبول میل کنند. جالب است که بدانید این هتل 323 اتاق مهمان نیز در خود جای داده است که آن ها نیز از نظر امکانات رفاهی در سطح خوبی دارند. در اتاق های هتل گرند جواهر استانبول امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و گاوصندوق تعبیه شده است. از طرفی هر کدام از اتاق های هتل گرند جواهر استانبول یک حمام شخصی نیز دارند و با امکاناتی مثل سشوار تجهیز شده اند. از طرفی امکان دسترسی به وای فای رایگان نیز در اتاق های هتل گرند جواهر استانبول برای مهمانان مهیا شده است و با همه این حرف ها می توان گفت که هتل گرند جواهر استانبول از هر نظر هتل تکمیلی است.

 

 

دسترسی های هتل گرند جواهر استانبول

 

یکی از مزیت های اقامت در هتل گرند جواهر استانبول این است که این هتل در نزدیکی دو ایستگاه مترو واقع شده است و شما با کمتر از 15 دقیقه پیاده روی می توانید به هر کدام از این ایستگاه های مترو دسترسی پیدا کنید و بدین وسیله دسترسی راحتی به دیگر نقاط شهر استانبول داشته باشید. همان طور که گفته شد هتل گرند جواهر استانبول در منطقه شیشلی استانبول قرار گرفته است. منطقه شیشلی در بخش اروپایی استانبول واقع شده است و دسترسی های خوبی به بعضی از مراکز خرید استانبول دارد. برای مثال مرکز خرید جواهر استانبول که یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است، با هتل گرند جواهر استانبول با ماشین حدود 5 دقیقه فاصله دارد. از طرفی هتل گرند جواهر استانبول با میدان تکسیم به اندازه 28 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و همان طور که می دانید، در اطراف میدان تکسیم انواع و اقسام مراکز خرید، گالری های هنری، بوتیک های جذاب و همین طور کافه و رستوران های جذاب وجود دارد.

 

 

 

نزدیک ترین مراکز خرید استانبول به هتل گرند جواهر استانبول

 

مرکز خرید جواهر استانبول یکی از نزدیک ترین مراکز خرید به هتل گرند جواهر استانبول است. شما می توانید با 15 دقیقه پیاده روی و یا 5 دقیقه رانندگی از هتل گرند جواهر استانبول به مرکز خرید جواهر استانبول دسترسی پیدا کنید. همچنین شما می توانید با مترو از هتل گرند جواهر استانبول به راحتی به مرکز خرید زورلو، مرکز خرید مترو سیتی، مرکز خرید ایستینیه پارک و مرکز خرید کانیون استانبول دسترسی پیدا کنید.

 

 

 

نزدیک ترین جاذبه های گردشگری استانبول به هتل گرند جواهر استانبول

 

می توان گفت که هتل جواهر استانبول فاصله نه چندان دوری با بعضی از جاذبه های گردشگری استانبول دارد. برای مثال هتل گرند جواهر استانبول با کاخ دلمه باغچه به اندازه 29 دقیقه پیاده روی، با برج گالاتا به اندازه 41 دقیقه پیاده روی، با پل بسفر 4.9 کیلومتر و با کاخ توپکاپی 5.8 کیلومتر فاصله دارد. از طرفی بازار بزرگ استانبول، ایاصوفیه، میدان سلطان احمد و مسجد آبی استانبول همگی در فاصله 6 کیلومتری هتل گرند جواهر استانبول قرار گرفته اند.

 

 

۱۵ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران