۰۲۱۷۴۶۳۴
خطرناک ترین کشورهای جهان برای توریستان

خطرناک ترین کشورهای جهان برای توریستان

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

خطرناک ترین کشورهای جهان برای توریستان

 

هیچ وقت به این کشورهای خطرناک سفر نکنید!

 

می گویند سفر تنها چیزی است که با صرف هزینه برای آن، ثروتمندتر می شوید! این یک حقیقت درست است، اما نمی توان منکر این هم شد که سفر یک سری ریسک ها را هم در پی دارد. البته نه هر سفری! شاید برایتان جالب باشد که خطرناک بودن یک سری از مقصدهای گردشگری برای توریستان مختلفی از سراسر جهان مساله شده است و به همین خاطر تحقیقی انجام شده است تا بر اساس آن خطرناک ترین کشورهای جهان برای توریستان مشخص شود. کشورهایی که سفر به آن به توریستان کشورهای مختلف توصیه نمی شود! اگر برای شما هم جالب شده که خطرناک ترین کشورهای جهان کدام کشورها هستند، با ما همراه باشید تا با هم گشتی در دنیا بزنیم و یک به یک خطرناک ترین کشورهای جهان را به شما معرفی کنیم.

 

 

کلمبیا

 

کلمبیا از آن کشورهایی است که مدام در آن اعتراضات و تظاهرات مختلفی برگزار می شود. علی الخصوص در پایتخت کلمبیا یعنی شهر بوگوتا هم مدام چنین اختلافاتی پیش می آید و به همین دلیل هم هست که جهانیان کلمبیا را به عنوان یکی از خطرناک ترین کشورهای جهان می شناسند. از همه بدتر اینکه جرم و جنایاتی مثل قتل، حمله و سرقت مسلحانه در کلمبیا یک امر عادی است و اخاذی، سرقت و آدم ربایی به کرات در کلمبیا اتفاق می افتد و نرخ جرم و جنایت در آن بسیار بالا است. با این حساب عجیب نیست که کلمبیا را به عنوان یکی از خطرناک ترین کشورهای دنیا برای توریستان می شناسند.

 

 

یمن

 

یمن را هم یکی از خطرناک ترین کشورهای دنیا برای سفر می دانند و اصولا به توریستان از سراسر جهان توصیه می شود که تا جای ممکن گذرشان به یمن نیفتد. دلیلش هم جنگ های ارتشی، ترورها و ناآرامی هایی است که در یمن اتفاق می افتد. در یمن مین های زمینی و حملات هوایی یک مشکل جدی تلقی می شود و به همین دلیل است که از نظر توریستی یک کشور خطرناک به حساب می آید. از طرفی در یمن کمبود مواد ضروری مثل آب و دارو وجود دارد و با این حساب یکی از خطرناک ترین کشورهای دنیا برای سفر به حساب می آید.

 

 

السالوادور

 

نرخ جرم و جنایت در السالوادور در آمریکای مرکزی بسیار بالا است و خشونت در آن یک امر عادی است! در این کشور زورگیری یک مشکل اساسی به حساب می آید و سرقت مسلحانه از کوهنوردان و طبیعت گردان در السالوادور به کرات گزارش شده است. به خاطر همین هم هست که السالوادور را به عنوان یکی از خطرناک ترین کشورهای دنیا برای توریستان می شناسند و سفر به آن به هیچ توریستی از هیچ نقطه ای از کره زمین توصیه نمی شود.

 

 

پاکستان

 

هنوز که هنوزه در پاکستان خشونت های تروریستی مثل حملات فرقه ای انجام می شود و  آدم ربایی در آن بسیار اتفاق می افتد. از طرفی سال هاست که جنگ و جدل های مذهبی در پاکستان یک مسئله جدی است. با خاطر این موارد است که جهانیان پاکستان را به عنوان یکی از خطرناک ترین کشورهای جهان برای مسافرت می شناسند و عموما هیچ توریستی پاکستان را به عنوان مقصد گردشگری برای گذران تعطیلاتش انتخاب نمی کند.

 

 

 نیجریه

 

عموما به توریستان توصیه می شود که به نیجریه سفر نکنند! دلیلش هم این است که نرخ جرم و جنایات، ترور و دزدی دریایی در نیجریه بسیار بالاست. در نیجریه سرقت های مسلحانه، تجاوز، آدم کشی و آدم ربایی بسیار متداول است و به خاطر وجود همین دلایل است که نیجریه را در لیست خطرناک ترین کشورهای دنیا برای مسافرت قرار داده اند.

 

 

ونزوئلا

 

ونزوئلا در طی همین چند سال گذشته به یک کشور خطرناک تبدیل شده است و دلیلش هم بی ثباتی سیاسی در آن است. در واقع این وضعیت وخیم اقتصادی ونزوئلا است که باعث خطرناک شدن آن به عنوان یک مقصد گردشگری شده است. در ونزوئلا جرم و جنایت فراگیر شده است و در آن کمبود غذا، آب، دارو، برق و دیگر ضروریات زندگی به وضوح احساس می شود.

 

 

مصر

 

دلیل خطرناک بودن مصر به خاطر وجود گروه هایی مثل داعش در مصر است. با اینکه مصر کشور زیبایی است و جاذبه های گردشگری متعددی را در خود جای داده است، این روزها به عنوان یکی از خطرناک ترین کشورهای جهان برای مسافرت به حساب می آید. اصولا به توریستان توصیه می شود که شبه جزیره سینا،  صحرای غربی و مرزهای مصر نروند تا در امان بمانند.

 

 

کنیا

 

کینا یکی از جذاب ترین کشورهای مسافرتی برای توریستان ماجراجو است. اما متاسفانه به خاطر تهدید حملات تروریستی در پایتخت کنیا و همین طور به خاطر زورگیری و آدم ربایی به یکی از خطرناک ترین کشورهای دنیا برای توریستان تبدیل شده است!

 

 

هندوراس

 

هندوراس یکی از زیباترین کشورهای آمریکای مرکزی است، اما نرخ جرم، جنایت و خشونت در آن بسیار بالاست. هندوراس در بین کشورهای دنیا یکی از کشورهایی است که بیشترین نرخ ارتکاب قتل را دارد. در این کشور سرقت های مسلحانه یک امر عادی است و فعالیت های باندی، اخاذی، جرم های خیابانی، تجاوز و قاچاق انسان در آن بسیار متداول است. جالب است که بدانید شهر سن پدرو سولا در هندوراس یکی از خشن ترین شهرهای روی کره زمین است و در آن از هر 100،000 نفر، 169 نفر به قتل می رسند! این بدین معنی است که در سن پدرو سولا حداقل 3 نفر در طول هر روز به قتل می رسند و این آمار و ارقام وحشتناکی است! با این حساب جای تعجبی ندارد اگر بگوییم که هندوراس نیز یکی از خطرناک ترین کشورهای جهان برای توریستان است!

 

 

اوکراین

 

جنگ و جدال بین روسیه و اوکراین بسیار متداول است و از طرفی در آن جرم های زیادی بر علیه توریستان اتفاق می افتد. گاهی اوقات حملات و جرم و جنایاتی که در اوکراین اتفاق می افتد، ریشه نژادی دارند و به همین دلیل با سفر به اوکراین ممکن است که شاهد ارتکاب جرم های خیابان و دزدی های کوچک باشید. گفته می شود که چنین جرم و جنایت هایی در شهر کیف رو به رشد است و از طرفی تظاهرات های خشونت آمیز به کرات در آن رخ می دهد. به همین دلیل هم اوکراین را به عنوان یکی از خطرناک ترین کشورهای دنیا برای توریستان می شناسند.

 

 

گذشته از همه این کشورها، اگر دلتان خواست که به یک کشور زیبا و البته امن سفر کنید، برای رزرو  تورهای ارزان و لحظه آخری  به سراسر دنیا می توانید با همکاران ما در  آژانس مسافرتی زیما سفر  تماس بگیرید.

۳۰ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران

  • آیلین

    20 فروردین 1400 - 14:45

    پاسخ

    چرت اما جالب