۰۲۱۷۴۶۳۴
بهترین زمان سفر به کیش

بهترین زمان سفر به کیش

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

بهترین زمان سفر به کیش

 

کیش یکی از مقصد های پر طرفدار سفر در بین ایرانی های می باشد که سالانه گردشگران زیادی به این جزیره دیدنی سفر می کنند.اما می خواهیم برای شما بهترین زمان سفر به این جزیره را بیان کنیم. در مجموعه بهترین زمان سفر به  تور کیش  بستگی به موقیعت و زمان بندی شما دارد مثلا تابستان های کیش بسیار گرم و شرجی می باشد اما جشنواره های خاصی دارد که برای بعضی از گردشگران که قصد خرید دارند بسیار خوب می باشد یا اینکه برای بعضی ها آب و هوای منطقه بسیار تاثیر دارد .حال ما برای شما موقیعت های خاص این جزیره را بیان می کنیم و شما بر اساس نیاز و مورد پسند خودتان  بهترین زمان سفر به کیش  را انتخاب کنید.

 

 

باید به این صورت گفت که کیش تابستان و بهار دارد .از اواخر فروردین هوای کیش گرم می شود و تا اوایل آبان ادامه دارد حال اگر هوای منطقه شما سرد یا بهاری باشد اما استان هرمزگان اغلب به این صورت می باشد .اما از اوایل آبان ماه آب و هوای جزیره کیش تقریبا بسیار بهاری می باشد که می توانید پیاده روی خوبی در این جزیره را تجربه کنید .شاید در بعضی روزها کمی هوا سرد باشد ولی نه به آن شکل که یخ بندان و سرد زیاد باشد.در این ماه ها کیش کمی خلوت تر می باشد و تا نیمه اسفند ماه کیش خلوت نسبتا به سایر ماه ها می باشد اما بهترین هوا را دارد و قیمت ها هم برای خرید تقریبا پایین می باشد .اما از نیمه اسفند به دلیل نزدیک بودن به تعطیلات عید شلوغ می شود هر چند که هوا هم مناسب می باشد اما قیمت های خرید و هتل ها تغییر می کند و جزیره انبوه از جمعیت می شود که در بعضی روزها اگر قصد دارید با اتومبیل شخصی به کیش بروید باید هفت الی دوازده ساعت در نوبت  بمانید تا با لندیک گرافت به این جزیره بروید.

 

 

اما تابستان های جزیره کیش که از اواخر فروردین شروع می شود هوای جزیره بسیار گرم می شود و شرجی بالا مشاهده می شود که کمی رفت آمد در جزیره را بدون ماشین سخت می کند.اما در این فصل جشنواره های خرید خوبی در این جزیره با قرعه کشی های فراوان و جایزه های متنوع برگزار می گردد.

جشنواره تابستانی خرید که تخفیفات خوبی دارد از تاریخ ۱۵ تیر تا ۱۵ شهریور می باشد که در این بازه زمانی کنسرت های بزرگ و اجرای استندآپ کمدی با حضور هنرمندان مطرح برگزار می گردد.

 

 

در نتیجه شما باید بهترین زمان سفر به کیش را انتخاب کنید اگر آب و هوای مناسب برای شما مهم می باشد که می توانید از اوایل آبان به این جزیره سفر کنید و یا اگر به دنبال خرید و تفریحات تابستانه هستید می توانید بازه زمانی دیگر را انتخاب کنید.

در مجموعه جزیره کیش بسیار زیبا می باشد و با داشتن تفریحات و دریا و مراکز خرید همیشه برای سفر مناسب می باشد و می توانید یک تفریح سالم در این جزیره داشته باشید.

 

 

 

 

 

۲۵ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران