۰۲۱۷۴۶۳۴
هتل های چهار ستاره وان

هتل های چهار ستاره وان

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

هتل های چهار ستاره وان

یکی از شهرهای پر طرفدار و توریستی ترکیه وان می باشد ما در این مطلب هتل های میان رده شهر وان را که میتوانید با تور وان در آنها اقامت داشته باشید را برای شما معرفی می کنیم .

 

گرند هتل وان

 

این هتل واقع در شهر وان کشور ترکیه می باشد که از لحاظ درجه بندی جز هتل های میان رده این شهر محسوب می شود.از مزیت های مثبت هتل موقعیت مکانی بسیار خوب آن را می توان گفت که در نزدیکی معروف ترین میدان این شهر یعنی بش یول قرار دارد. این هتل دارای 45 باب اتاق اقامتی می باشد که هر یک از اتاق های هتل مجهز و تمیز و بهداشتی می باشد.

گرند هتل وان امکاناتی چون وای فای رایگان پارکینگ رایگان (مناسب برای افرادی که با تور زمینی و یا ماشین شخصی می باشند) پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق و اتاق های ویژه ماه عسل برای عروس و داماد ها و برای مهمانان هتل تدارک دیده اند.

 

سایر امکانات هتل گرند وان

 

سیستم تهویه مطبوع

تلویزیون ماهواره‌ای

حمام و دستشویی خصوصی

مینی بار

صندوق امانات

اینترنت در سراسر هتل

امکانات ویژه معلولین

و...

یک ایستگاه تاکسی  رو به روی هتل وجود دارد که از نکات خوب و مثبت برای هتل گراند می باشد که برای مسافرین هتل هم تخفیف ویژه دارند و شما می توانید در کمترین زمان تاکسی بگیرید و به مقصد دلخواه یا فرودگاه بروید.

 

رستوران هتل گراند وان

 

این رستوران در طبقه ششم هتل واقع شده است که دارای غذاهای ترکی و بین‌المللی بسیار با کیفیت می باشد  .

از سرگرمی های هتل برای مهمانان در روزهای چهارشنبه، جمعه و شنبه  گروهی برای اجرای زنده موسیقی به هتل دعوت می شوند و برنامه متنوعی و شاد اجرا می کنند.

از نکات منفی هتل باید متراژ کوچک اتاق ها مثال بزنیم که کمی نسبت به سایر اتاق های چهار ستاره کمتر می باشد.

آدرس:

 Irfan Bastug Caddesi Valilik Yani No:2

 

 

هتل رویال میلانو

 

یکی از هتل های چهار ستاره وان که در مرکز شهر واقع شده است هتل رویال میلانو می باشد.این هتل با داشتن موقیعت مکانی مناسب در شهر وان و همچنین امکانات رفاهی خوب برای مهمانان جز هتل های نسبتا خوب شهر وان است و هم مورد استقبال تورهای ترکیه قرار می گیرید.

هتل رویال میلانو دارای 40 باب اتاق اقامتی است که سطح بهداشتی بسیار خوبی دارد وامکاناتی از جمله سیستم تهویه کننده هوا ، تلویزیون , حمام اختصاصی برای هر اتاق ، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان برای هر اتاق فراهم کرده است.  

 

سایر امکانات هتل رویال میلانو:

 

وای فای رایگان در سراسر هتل

خشکشویی

پارکینگ رایگان

پذیرش ۲۴ ساعته

خدمات دریایی

اجاره خودرو

امکانات ورزشی و تفریحی  (ماساژ در طبقه منفی 1)

و...

رستوران هتل هم همه روزه با منوی غذای بین المللی و محلی آماده پذیرایی از مهمانان هتل می باشد.

یکی از نکات مثبت این هتل , بزرگ بودن اتاق ها و نور خوب آنها و نزدیک بودن به مراکز خرید است , اما از نکات منفی آن شلوغ بودن هتل و سرو صداهایی که از برنامه ها بوجود می آید را باید بیان کنیم.

آدرس:

Vali Mithatbey Mah. Eski Deftardarlik Cad. No. 28, Van 65100, Turke

 

 

هتل منوا

 

هتل چهار ستاره منوا شهر وان در کشور ترکیه می باشد که فاصله هتل تا فرودگاه شهر وان ده کیلومتر و همچنین یکی از برنامه های خاص هتل برای مهمانان برگزاری تورهای گردشگری و تفریحی بصورت روزانه می باشد.

هتل منوا وان دارای 45 اتاق مجهز و 5 سوئیت می باشد که شما می توانید با رضایت خود اتاق یا سوئیت را رزرو کنید.هر یک از اتاق ها دارای سرویس و حمام دسشویی خصوصی و سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون وای فای رایگان می باشند.

 

سایر امکانات رفاهی هتل منوا:

 

وای فای رایگان در سراسر هتل

پذیرش 24 ساعته

مینی بار

ترانسفر فرودگاهی

سوئیت های مخصوص ماه عسل

سرویس اتاق

تجهیزات بازی کودکان

پارکینگ رایگان

امکانات ویژه معلولین

و...

رستوران هتل منوا هم دارای منوی بین المللی و محلی بصورت روزانه می باشد که می تواند با کیفیت خوب آن را سرو کند .

فاصله هتل منوا تا قلعه وان تقریبا 8 کیلومتر می باشد و هزینه رزرو این هتل نسبت به سایر هتل های چهار ستاره وان کمتر می باشد.

آدرس:

Serefiye mah. Zerbank sok. No:15/A, Van, Turkey

 

 

هتل هالدی

 

هتل چهار ستاره هالدی شهر وان در موقیعت مکانی خوب واقع شده است و نزدیک میدان شهر و همچنین ایستگاه تاکسی در 20 متری هتل قرار دارد.

هتل هالدی دارای 80 اتاق می باشد که هر یک از آنها مجهز به امکانات مناسب اقامتی می باشد از قبیل تراس و عایق صدا , و هر یک از اتاق ها  دارای وای‌فای رایگان , تهویه مطبوع و  سیستم گرمایشی و....

 

سایر امکانات رفاهی هتل هالدی وان:

 

وای فای رایگان در سراسر هتل

جکوزی آب گرم , ماساژ , سونا

پذیرش ۲۴ ساعته

فروشگاه

پارکینگ

امکانات ویژه معلولین

محل سیگار کشیدن

خدمات بلیط و نگهداری چمدان ها

اجاره خودرو

مینی بار رایگان

ترانسفر فرودگاهی

خشکشویی و گاوصندوق

حمام ترکی و ماساژ حمام ترکی رایگان در طبقه منفی یک

از مزیت های خوب هتل هالدی این می باشد که سالن صبحانه خوری در طبقه آخر هتل با موقعیت بسیار با صفا و دلنشین می باشد که شما می توانید کل شهر را بصورت پانوراما تماشا کنید.

هتل هالدی تا موزه شهر وان حدود 100 متر و تا تئاتر شهر وان 500 متر فاصله دارد.

شما اگر در هر ساعت از شبانه روز به این هتل برسید قبل از پذیرش از شما بصورت مهمانان ویژه استقبال و پذیرایی با چای و قهوه در لابی می شود . کارکنان هتل هم بسیار خوش اخلاق می باشند و بعضی از آنها با زبان فارسی آشنایی دارند.

کیفیت و تنوع غذا در رستوران این هتل هم وجود دارد که رستوران در طبقه ششم هتل می باشد و شما می توانید برای سرو غذا به رستوران هتل بروید.

آدرس:

Cumhuri̇yet Cad.Demi̇rci̇ler Sok.No:4, 65100 Van, Turkey

 

۰۲ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران