۰۲۱۷۴۶۳۴
همه چیز درباره مرکز خرید اکسیس استانبول

همه چیز درباره مرکز خرید اکسیس استانبول

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

همه ما می دانیم که استانبول است و مراکز خرید جذابش! همه ما می دانیم که یکی از اصلی ترین جذابیت های سفر به استانبول، مراکز خرید لوکس و جذابش است و همه ما می دانیم که از دست دادن فرصت خرید در  تور استانبول ، یک اشتباه بزرگ است! به خاطر همین هم به شما توصیه می کنیم که اگر قصد سفر به استانبول را دارید، از همین حالا تحقیقاتتان را درباره بهترین مراکز خرید استانبول آغاز کنید و تا می توانید با اطلاعات بیشتری درباره خرید در استانبول، خرید ارزان در استانبول و فوت و فن های خرید در استانبول راهی این شهر زیبا در ترکیه شوید. جالب است که بدانید یکی از بهترین مراکز خرید استانبول که اتفاقا خیلی از توریستان با آن آشنایی ندارند، مرکز خرید اکسیس استانبول است. با ما در  آژانس زیما سفر  همراه باشید , می خواهیم شما را با این مرکز خرید جذاب و دیدنی در استانبول آشنا کنیم و می خواهیم هر آنچه که باید درباره مرکز خرید اکسیس استانبول بدانید را به شما بگوییم.

 

درباره مرکز خرید اکسیس استانبول

مرکز خرید اکسیس استانبول که به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید استانبول شناخته می شود، اصلا یک مرکز خرید ساده نیست! بلکه این مرکز خرید، یک فضای خاص و جالب اجتماعی است که در آن هر نوع امکانات لازم در راستای برآورده کردن نیازهای روزمره زندگی اهالی استانبول و همچنین توریستان مهیا شده است. در واقع باید بگوییم که مرکز خرید اکسیس استانبول یک مجموعه تجاری، اداری و سبک زندگی است که در آن همه نوع امکانات رفاهی و تفریحی از اتاق های ملاقات کاری گرفته تا اتاق های تکنولوژی، واحدهای اداری، فروشگاه های متنوع، مرکز ورزشی، زمین های بازی کودکان، سالن های سینمایی، کافه ها و رستوران های متنوع و فضاهای تفریحی و سرگرمی تعبیه شده است تا توریستان و همین طور اهالی استانبول بتوانند کیفیت زندگی را در مرکز خرید اکسیس استانبول تجربه کنند.

 

 

بخش های مختلف مرکز خرید اکسیس استانبول 

در مرکز خرید اکسیس استانبول بیش از 170 فروشگاه وجود دارد و واقعا محال است که کسی وارد آن شود و نتواند خرید مورد نظرش را انجام دهد. در این مرکز خرید برندهای بسیار مشهور ترکیه ای و بین المللی شعبه دارند و با این حساب، می توانیم بگوییم که محال است شما از لباس های برند دار خوشتان بیاید و شیفته فروشگاه های مرکز خرید اکسیس استانبول نشوید. جالب است که بدانید در مرکز خرید اکسیس استانبول 10 سالن سینمایی لوکس و مجهز و یک باشگاه ورزشی هم وجود دارد که موجبات تفریح توریستان و همین طور اهالی استانبول را مهیا کرده اند. از این ها گذشته، تعداد زیادی هم کافه و رستوران در مرکز خرید اکسیس استانبول وجود دارد که انواع و اقسام غذاها در آن ها سرو می شود و به همین دلیل معمولا توریستان از خوردن غذا در آن ها بعد از گشت و گذار در فروشگاه های مرکز خرید اکسیس استانبول استقبال می کنند. جالب است که بدانید در مرکز خرید اکسیس استانبول، یک سری واحد اداری و مسکونی نیز تعبیه شده است و می توان گفت که این مرکز خرید از هر نظر مجموعه کاملی است.

 

 

لوکیشن و دسترسی مرکز خرید اکسیس استانبول

مرکز خرید اکسیس استانبول در منطقه ایوپ استانبول قرار گرفته است و شما می توانید به راحتی با استفاده از تاکسی، اتوبوس، مترو و همین طور تراموا به آن دسترسی پیدا کنید. لازم به ذکر است که برای دسترسی به مرکز خرید اکسیس استانبول با اتوبوس کافی است که سوار هر کدام از اتوبوس های خط 36V، 36B، 38Z، 48A و یا 88A شوید. جالب است که بدانید مرکز خرید اکسیس استانبول با ماشین حدود یک ربع با میدان تکسیم و حدود بیست دقیقه با منطقه سلطان احمد استانبول فاصله دارد و شما در نزدیکی هر کدام از این دو منطقه که اقامت داشته باشید، می توانید دسترسی راحتی به مرکز خرید اکسیس استانبول داشته باشید.

 

 

هتل های نزدیک به مرکز خرید اکسیس استانبول

همان طور که گفته شد دسترسی به مرکز خرید اکسیس استانبول اصلا کار سختی نیست و شما در هر هتلی که اقامت کنید، می توانید به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی به مرکز خرید اکسیس استانبول دسترسی پیدا کنید. اما به هر حال یک سری هتل ها دسترسی راحت تری به این مرکز خرید دارند و شما می توانید در صورت تمایل یکی از آن ها را برای اقامت چند روزه تان در  تور استانبول نوروز 99  انتخاب کنید. برای مثال جالب است که بدانید هتل تمپو 4 لونت استانبول در فاصله 1.2 کیلومتری، هتل مای رز استانبول در فاصله 1.4 کیلومتری و هتل بورسیر استانبول هم در فاصله 2.6 کیلومتری مرکز خرید اکسیس استانبول قرار گرفته اند.

 

۱۱ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران