۰۲۱۷۴۶۳۴
تور بانکوک+پاتایا

تور بانکوک+پاتایا

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

آیا شما هم می خواهید بعد از مدت ها به سفر بروید و ترجیح می دهید که بیشترین استفاده را از این سفر پیش رو ببرید؟ آیا شما هم دلتان می خواهد که به تایلند سفر کنید و حالا در حال تصمیم گیری برای انتخاب مقصد گردشگری در این کشور هستید؟ آیا شما هم می خواهید یک سفر به یادماندنی را به مقصد این کشور تجربه کنید؟  بسیار عالی!  پیشنهاد ما به شما تور بانکوک پاتایاست! چراکه با سفر با این تور مهیج و نشاط انگیز می توانید از دو تا از زیباترین شهرهای کشور زیبا و توریستی تایلند یعنی بانکوک به عنوان پایتخت این کشور و پاتایا به عنوان مرکز تفریحی و خوشگذرانی در این کشور دیدن کنید! با ما همراه باشید تا کمی بیشتر درباره این سفر عالی و به یادماندنی با شما صحبت کنیم.

تور بانکوک پاتایا

تور بانکوک پاتایا یکی از محبوب ترین تورهای خارجی از نگاه ما ایرانی ها و دیگر مردم جهان است. چراکه هم از نظر قیمتی به نسبت مناسب است و هم اینکه این دو شهر هم اماکن تفریحی و هم اماکن دیدنی متعددی را در خود جای داده اند و در کل بازدید از آن ها تاثیر مثبت بسیار زیادی به روی روحیه مسافران دارد! پس اگر شما هم به دنبال یک حال خوب هستید، بهتر است که به سفر به این دو شهر به شکل جدی تری فکر کنید! خوبی تور ترکیبی بانکوک پاتایا این است که شما با شرکت در آن می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و در طول یک سفر از توریستی ترین و خاص ترین شهرهای کشور جذاب تایلند دیدن کنید. در این صورت می توانید چند روز را در پایتخت این کشور سپری کنید، از اماکن دیدنی آن بازدید کنید، از مراکز خرید ارزان آن خرید کنید و چند روزی را در پاتایا، محبوب ترین شهر ساحلی این کشور سپری کنید، تفریحات ساحلی را تجربه کنید، در آن رستوران گردی و کافه گردی کنید و از مراکز تفریحی آن استفاده کنید. در ضمن خوب است این را بدانید که هر دو شهر بانکوک و پاتایا شهرهای سرزنده ای هستند و در ضمن هر دو امکانات تفریحی متنوعی برای خانواده ها و همین طور مجردها دارند. گفتنی است که این دو شهر محبوب و توریستی در نزدیکی هم قرار گرفته اند و حدودا 150 کیلومتر با هم فاصله دارند. با این حساب انتخاب تور ترکیبی بانکوک پاتایا یک انتخاب هوشمندانه است. به هر حال توصیه ما به شما این است که حالا که می خواهید برای سفر به تایلند وقت بگذارید، زمانتان را به بازدید از هر دو شهر اختصاص دهید و مطمئن باشید که هر کدام از آن ها به نوعی  شما را شگفت زده می کنند و هر کدام جذابیت های خاص خودشان را دارند.

 

تور بانکوک پاتایا ، زیما سفر

برنامه ریزی مناسب برای تور 6 روز تایلند بانکوک پاتایا

اگر شما با تور 6 روز بانکوک پاتایا به تایلند سفر کنید، یک فرصت طلایی برای خودتان فراهم کرده اید! همان طور که گفته شد این دو شهر فاصله کمی با هم دارند و با این حساب اگر شما از یکی از آن ها بازدید نکنید، به احتمال زیاد بعدا پشیمان شوید! به دلیل فاصله کمی که این دو شهر از هم دارند، می توانید مطمئن باشید که ترانسفر شما از یکی به دیگری خیلی طول نمی کشد و شما می توانید از این 6 روز نهایت استفاده را ببرید. در واقع این فاصله کم باعث می شود که زمان شما در این تور ترکیبی جهت رفتن از یک شهر به شهر دیگر خیلی هدر نرود و زمانتان بیشتر به تفریح و گشت و گذار در هر کدام از این شهرها سپری شود. نکته ای که باید درباره برنامه ریزی برای تور 6 روز تایلند بانکوک پاتایا بدانید، این است که هر کدام از این شهرها جاذبه های گردشگری متعددی را در خود جای داده اند و اگر غفلت کنید، وقت را برای بازدید از مهمترین دیدنی های آن ها از دست داده اید. در واقع شما باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا بتوانید از هر کدام در طول 3 روز دیدن کنید. توصیه ما به شما این است که خوب درباره جاهای دیدنی و اماکن تفریحی هر دو شهر تحقیق کنید تا بتوانید زمان خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که حداقل از آن جاذبه های توریستی که مد نظرتان است، دیدن کنید. در ضمن توصیه دیگر ما هم این است که حتما سفرتان را به گونه ای برنامه ریزی کنید که تفریحات مورد علاقه همسفران تان نیز در این برنامه سفر بگنجد و همه اعضای خانواده یا دوستان تان از این سفر احساس رضایت کنند. بهترین برنامه ای که می توانید برای گشت و گذار در آن ها داشته باشید، این است که در بانکوک یک روز را به بازدید از شهربازی ها و مراکز تفریحی آن اختصاص دهید و آخر شب را در خیابان خائوسان (معروف ترین خیابان این شهر) سپری کنید ، یک روز را به بازدید از اماکن دیدنی مثل معابد و موزه های آن اختصاص دهید و یک روز را هم در مراکز خرید و بازارهای سنتی آن گشت بزنید و در ضمن زمانی را به هم به بازدید از بازارهای شبانه پایتخت تایلند اختصاص دهید. در پاتایا نیز می توانید یک روز را در کنار ساحل سپری کنید و سرگرم تفریحات آبی شوید، یک روز از مراکز تفریحی و اماکن دیدنی این شهر بازدید کنید و یک روز را هم از جزیره مرجانی پاتایا دیدن کنید و در باغ گرمسیری نونگ نوچ گشت و گذار کنید. شب ها نیز می توانید در کافه ها و رستوران های خیابان واکینگ استریت تفریح کنید.

 

تور بانکوک پاتایا ، زیما سفر

تور لحظه آخری بانکوک پاتایا

اگر شما هم به دنبال رزرو تور لحظه آخری بانکوک پاتایا هستید، باید به شما بگوییم که آژانس مسافرتی زیما سفر همیشه بهترین تورهای لحظه آخری را با کمترین قیمت ممکن به شما آفر می دهد. از آنجایی که ما مجری مستقیم تور تایلند هستیم، این اطمینان را به شما می دهیم که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت بهترین ها را به شما ارائه می کنیم. پس اگر شما هم به دنبال آفر تور بانکوک پاتایا هستید، حتما با ما تماس بگیرید. این را هم خوب است بدانید که تور لحظه آخری زمانی اعلام می شود که ظرفیت تور خالی باشد. این بدین معنی است که این تورها دقیقا همان تورهای عادی هستند و از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با همدیگر ندارند. یعنی ممکن است که یک تور لحظه آخری بانکوک پاتایا با هتل 5 ستاره، 4 ستاره یا 3 ستاره به شما آفر داده شود. به عبارتی تنها تفاوت آن ها در قیمت ارزانتر است و اینکه شما نمی توانید از چند ماه قبل برای آن ها برنامه ریزی کنید و وقتی که اعلام می شوند، باید سریعا کارهای سفر خودتان را انجام دهید و راهی تایلند شوید.

 

تور لحظه آخری بانکوک پاتایا ، زیما سفر

تور 15 روز تایلند

اگر فکر می کنید که تورهای 6 روزه و 7 روزه مدت زمان کمی برای تفریح دارند و یا احیانا می خواهید از شهرهای بیشتری در تایلند دیدن کنید، بهتر است که یک تور 15 روز تایلند برای خود رزرو کنید. شما با تور 15 روزه می توانید به صورت ترکیبی از بانکوک پاتایا دیدن کنید و یا بازدید از آن ها را با سفر به پوکت ادغام کنید و یا بازدید از جزایر دیگر این کشور را هم در برنامه سفر خود بگنجانید. مزیت این تورها این است که شما با شرکت در آن ها می توانید از شهرهای بیشتری در این کشور توریستی دیدن کنید. اگر هم تصمیم تان این بود که در طول این دو هفته در یک یا دو شهر اقامت داشته باشید، این مزیت نصیبتان می شود که می توانید بیشتر از امکانات تفریحی آن شهر استفاده کنید و با خیال راحت تری در آن ها گشت و گذار کنید.

 

تور 15 روز تایلند ، زیما سفر

برای سفر به تایلند چقدر پول لازم است؟

شما برای سفر به این کشور اول از همه باید یک تور ارزان تایلند برای خود رزرو کنید. اگر قصد کاهش هزینه های سفر به تایلند را دارید و می خواهید با یک بودجه محدود از این کشور دیدن کنید، بهتر است که چند مورد را به خاطر بسپارید. اول اینکه در صورت رزرو تور لحظه آخری تایلند می توانید تا حد زیادی هزینه های خود را مدیریت کنید،همچنین می توانید با انتخاب یک هتل ارزان در تایلند هزینه های خود را به حداقل برسانید. البته به این نکته هم توجه کنید که شما روش های دیگری هم برای کاهش هزینه های سفر خود به جز رزرو تور لحظه آخری دارید. در واقع شما می توانید اول با انتخاب ارزان ترین زمان سفر به بانکوک پاتایا یعنی اواسط اردیبهشت تا اواسط آذر و دوم با رزرو یک هتل ارزان 3 ستاره در این دو شهر، در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید. در ضمن این را هم بدانید که بخشی از هزینه های شما مربوط به هزینه هایی می شود که شما در زمان اقامت در این کشور بابت تفریح و خورد و خوراک و گشت و گذار خرج می کنید. با این حساب اگر در این بخش نیز صرفه جویی کنید، عملا می توانید با یک بودجه خیلی کمتر از حد انتظارتان از این کشور جذاب آسیایی دیدن کنید. نکته ای که باید به آن توجه کنید، این است که تایلند کشوری است که شما می توانید هم یک سفر لوکس و پر هزینه را به مقصد آن تجربه کنید و هم می توانید با انتخاب های هوشمندانه، آن را به یک سفر خارجی خیلی ارزان تبدیل کنید. علت این مساله این است که در این کشور هم کافه ها و رستوران های ارزان و هم لوکس و هم تفریحات گران و هم تفریحات ارزان و حتی رایگان وجود دارد. در ضمن اینکه کاهش یا افزایش هزینه های شما بستگی به این دارد که از چه وسیله نقلیه ای برای گشت و گذار در این کشور استفاده کنید .همین موضوع تاثیر بسیار زیادی روی کاهش و یا افزایش هزینه های شما در این سفر خواهد داشت. اما به صورت میانگین می توان گفت که معمولا توریستان به صورت نفری و به صورت روزانه، حدود 500 تا 550 بات را خرج خورد و خوراک، 500 تا 700 بات را خرج تفریح و حدود 400 بات را هم خرج کرایه تاکسی و اتوبوس و ... در طول این سفر هیجان انگیز می کنند. با این حساب بهتر است که یک ماشین حساب به دست بگیرید، این اعداد و ارقام را با هم جمع کنید و آن را در تعداد روزهایی که می خواهید در این کشور اقامت کنید، ضرب کنید تا حدودا متوجه شوید که باید چقدر پول با خودتان به تایلند ببرید.

 

برای سفر به تایلند چقدر پول لازم است ، زیما سفر

نظرات کاربران