۰۲۱۷۴۶۳۴
تور باکو

تور باکو

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

آشنایی با باکو
باکو بزرگترین شهر قفقاز و پایتخت کشور آذربایجان است.شهر زیبای باکو در ساحل دریای خزر واقع شده است و در واقع همسایه شمالی کشور ایران محسوب می شود.مردم باکو رفتار تقریبا مشابهی با ما ایرانیان دارند و از این جهت مقصدی بی نظیر برای یک سفر خانوادگی به شمار می آید.


آب و هوای باکو
دمای میانگین هوای باکو در کل سال 15.1 درجه سانتی گراد است. گرم ترین ماه سال جولای است و دمای میانگین هوا در این ماه های تابستانی  26.2 درجه سانتی گراد است، البته در بعضی از روزهای تابستان ممکن است دمای هوا از 30 درجه هم بالاتر برود. ماه فوریه هم با میانگین دمای 3.9 درجه سانتی گراد، سردترین ماه در باکو به شمار می آید.


چرا سفر به باکو؟
باکو در تقاطع اروپا، آسیا و خاورمیانه واقع شده است و به همین دلیل از نظر فرهنگی، خورد و خوراک و مسائل اعتقادی از هر سه منطقه تاثیرات قابل توجهی گرفته است.از طرفی باکو شهر بسیار تمیزی است ، به حدی که از دیدن شدت تمیزی این شهر مدرن متعجب خواهید شد و اوقاتی متفاوت را در آن سپری خواهید کرد. به محض ورود به شهر باکو متوجه تقابل سنت و مدرنیته در این شهر زیبای آذربایجانی خواهید شد، چراکه باکو شهری تاریخی است که آثار باستانی ارزشمندی در آن واقع شده اند و در مقابل آن، ساختمان های مدرن زیادی با معماری های جذاب نیز در باکو وجود دارند که حتما شگفت زده تان می کنند.


بهترین زمان سفر به باکو
بهترین زمان برای بازدید از شهر باکو ماه های آپریل تا ژوئن  و ماه های سپتامبر تا اکتبر است. در این ماه ها، شما از گرمای تابستانی و سرمای زمستانی در امان خواهید بود. این نکته را هم در نظر داشته باشید که در ماه سپتامبر اقامت در شهر باکو به نسبت ارزان تر است. همچنین می توانید برای شرکت کردن در جشن نوروز پارسی ماه مارچ به باکو با تور باکو ارزان قیمت سفر کنید.


برترین اماکن دیدنی باکو
حتما در طول سفرتان از شهر قدیمی باکو یا (ایچری شهیر) دیدن کنید. شهر قدیمی در قلب باکو واقع شده است و مهم ترین جاذبه گردشگری آن برج سنگی مایدن (قلعه دختر) است و به نوعی نماد شهر باکو به شمار می آید. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر باکو کاخ شیروان شاه است که حتما باید در طول سفرتان به باکو از آن نیز دیدن کنید. همچنین به هیچ عنوان بازدید از برج های شعله باکو را در سفرتان نباید از دست بدهید. از طرفی سفر به باکو بدون بازدید از ونیز کوچک باکو کامل نمی شود. پارک ونیز باکو از چند کانال آب و جزیره های کوچک تشکیل شده است و قایق ها در طول مسیر آب در تردد هستند و شما می توانید در آن اوقاتی هیجان انگیز و به یاد ماندنی سپری کنید و در یکی از کافه های متعدد آن یک غذای خوش طعم میل کنید. برای خرید هم می توانید به خیابان نظامی باکو بروید. این خیابان 3.5 کیلومتری پر از مراکز خرید و فروشگاه های زیبا و جذاب است.


چرا تورهای  باکو آژانس مسافرتی زیما سفر؟
آژانس مسافرتی زیما سفر پارس با ارائه تور لحظه آخری باکو و تور ارزان باکو، شرایطی ایده آلی را برای مسافران فراهم کرده است تا با کمترین هزینه،بیشترین لذت را در سفر به باکو و کشور آذربایجان داشته باشند.آژانس مسافرتی زیما سفر لیستی از انواع مختلف تورها با قیمت های متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهد تا با توجه به بودجه و زمان خود،بهترین پکیج تور باکو و تور ارزان آذربایجان را انتخاب کنید.قیمت تور باکو با توجه به نوع ایرلاین،نوع هتل و باقی امکانات موجود در تور،متغیر خواهد بود.به این صورت با بررسی پکیج های زمستان 97 تور باکو قیمت مناسب را انتخاب نمایید،و از تور ارزان باکو سال نو میلادی و تور ژانویه باکو بهره مند شوید.آژانس مسافرتی زیما سفر قصد دارد تور باکو را با بهترین قیمت و برترین کیفیت،خدمت شما مسافرین عزیز معرفی نماید ضمنا این آژانس طراح و مجری مسقیم تورهای باکو ویژه ژانویه در بین آژانس های ایرانی می باشد.

نظرات کاربران