۰۲۱۷۴۶۳۴
تور دهلی + آگرا + جیپور

تور دهلی + آگرا + جیپور

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

آشنایی با دهلی، آگرا و جیپور

 

دهلی، آگرا و جیپور، سه تا از مهمترین و دیدنی ترین شهرهای هند هستند. این شهرها در نقشه هند، مثل سه راس یک مثلث به نظر می رسند و به خاطر همین هم هست که تورهای دهلی، آگرا و جیپور، با نام تورهای مثلث طلایی هند شناخته می شوند. این سه شهر زیباترین شهرهای هند هستند و بازدید از آن ها در سفر اول به هند، برای توریستان تور هند بسیار جالب است. جالب است که بدانید مهمترین و مشهورترین جاذبه های گردشگری هند در همین سه شهر دهلی، آگرا و جیپور واقع شده اند و به همین دلیل هم هست که می گویند بازدید از این سه شهر، دید جامعی به شما از حال و هوای هند می دهد. در واقع باید بگوییم که هر کدام از این شهرها خاص و منحصر به فرد هستند و فضای هر کدام از آن ها کاملا با آن دو شهر دیگر متفاوت است و همین مساله هم باعث جذابیت هرچه بیشتر تور دهلی، آگرا و جیپور شده است.

 آشنایی با دهلی، آگرا و جیپور ، زیما سفر

بهترین زمان سفر به دهلی، آگرا و جیپور

 

فصل های پاییز و زمستان به عنوان بهترین زمان سفر به دهلی، آگرا و جیپور شناخته می شوند. دلیلش هم این است که آب و هوای دهلی، آگرا و جیپور در این ماه های سال بهتر از همیشه می شود و گشت و گذار در دهلی، آگرا و جیپور و بازدید از جاذبه های گردشگری آن ها آسان تر می شود. البته این را هم بگوییم که ماه های دسامبر و ژانویه در این سه شهر از هند، ماه های سردی تلقی می شوند و ممکن است که دمای هوای دهلی، آگرا و جیپور در این ماه های سال، به 2- درجه سانتگراد هم برسد. یک نکته دیگر اینکه فصل بهار و تابستان نیز از این جهت برای سفر به دهلی، آگرا و جیپور مناسب هستند که جمعیت توریستان در این زمان از سال کمتر می شود و هزینه سفر به هند نیز کمتر می شود.

 بهترین زمان سفر به دهلی، آگرا و جیپور ، زیما سفر

چرا سفر به دهلی، آگرا و جیپور؟

 

هند کشور متفاوتی است و این حقیقتی است که در همان بدو ورودتان به هند، آن را درک می کنید. همه چیز در هند، از فرهنگ مردمان هند گرفته تا مذهبشان و حتی سنت هایشان برای مردم دیگر کشورهای جهان، عجیب است. جاذبه های گردشگری هند نیز بسیار خاص و متفاوت هستند و با همه این ها، می توان گفت که سفر به هند برای کسانی مناسب است که اهل ماجراجویی هستند و کسب تجربه های جدید برایشان خوشایند است. اگر شما هم دلتان می خواهد که با سفر به یک کشور منحصر به فرد، چند روزی از زندگیتان را متفاوت از همیشه سپری کنید، توصیه ما به شما این است که در تور دهلی، آگرا و جیپور شرکت کنید و با تور مثلث طلایی هند راهی این سرزمین شگفت انگیز شوید. از این گذشته، ذکر این نکته هم الزامی است که غذاهای هند بسیار لذیذ هستند و واقعا به خاطر امتحان کردن غذاهای خوشمزه اش هم که شده، هر کسی باید یک بار در زندگیش با تور ارزان هند به هند سفر کند.

 

برترین اماکن دیدنی دهلی، آگرا و جیپور

 

جالب ترین جاذبه های گردشگری هند در سه شهر دهلی، آگرا و جیپور واقع شده اند. اماکن دیدنی مثل دروازه هند، قلعه سرخ دهلی، قطب منار، معبد لوتوس و باغ لودهی از مشهورترین جاذبه های گردشگری دهلی در تور مثلث طلایی هند هستند. از بهترین اماکن دیدنی آگرا نیز می توان به تاج محل، تاج محل کوچک، قلعه آگرا، فاتح پور سیکری، مقبره اعتمادالدوله و مسجد جامع آگرا اشاره کرد. گذشته از همه این ها در جیپور نیز جاذبه های توریستی جالبی مثل کاخ شهر، قصر هوا محل، رصدخانه جانتار مانتار، قلعه آمبر و معبد برلا مندیر وجود دارد که واقعا ارزش بازدید را دارند و بازدید از آن ها باعث جذابیت هر چه بیشتر سفر به هند با تور مثلث طلایی هند می شود.

 برترین اماکن دیدنی دهلی، آگرا و جیپور ، زیما سفر

امکانات تفریحی دهلی، آگرا و جیپور

 

از جالب ترین اماکن تفریحی دهلی در تور دهلی، آگرا و جیپور می توان به پیست های کارتینگ دهلی، شهربازی ادونچر آیلند دهلی، پارک آبی جاست چیل دهلی و پارک آبی اسپلش پارک دهلی اشاره کرد. پارک پالیوال و پارک آبی دلفین نیز از جالب ترین اماکن تفریحی آگرا در تور دهلی، آگرا و جیپور هستند. باغ وحش جیپور و مزرعه فیل نیز از جالب ترین اماکن تفریحی جیپور در تور دهلی آگرا جیپور هستند و بازدید از آن ها می تواند یک روز به یادماندنی را برای شما در تور دهلی، آگرا و جیپور رقم بزند.

 امکانات تفریحی دهلی، آگرا و جیپور ، زیما سفر

بهترین هتل‌های دهلی، آگرا و جیپور

 

هتل لیلا امبیانس کانونشن، هتل رادیسون بلو قاضی آباد و هتل کمپینسکی امبینس از بهترین هتل های دهلی هستند که شما می توانید در تور دهلی، آگرا و جیپور، در آن ها اقامت کنید. از این ها گذشته، در آگرا نیز هتل هایی مثل جی پی پلاس، هتل کورت یارد آگرا و هتل گیت وی وجود دارند که از بهترین هتل های تور دهلی، آگرا و جیپور به حساب می آیند. علاوه بر این ها، از بهترین هتل های جیپور نیز می توان به هتل هایی مثل هتل جیپور ماریوت، هتل رامباغ پالاس و هتل لالیت جیپور اشاره کرد.

 بهترین هتل‌های دهلی، آگرا و جیپور ، زیما سفر

بهترین رستوران‌های دهلی، آگرا و جیپور

 

رستوران کریم در دهلی، رستوران بخارا در دهلی، رستوران اسپایس روت در دهلی، رستوران داساپراکاش در آگرا، رستوران مومو در آگرا، رستوران شانکارجی در آگرا، رستوران طاق مرمر در جیپور، رستوران سیشا در جیپور و رستوران واسوپ در جیپور از بهترین رستوران های تور دهلی، آگرا و جیپور به شمار می آیند و بهترین و لذیذترین غذاها در آن ها سرو می شود.

 بهترین رستوران‌های دهلی، آگرا و جیپور ، زیما سفر

بهترین مراکز خرید دهلی، آگرا و جیپور

 

بازار چاندنی چوک دهلی، بازار دیلی هات دهلی، بازار خان دهلی، بازار باپو جیپور و بازار سادار آگرا از بهترین بازارهای تور دهلی، آگرا و جیپور به حساب می آیند. از طرفی مرکز خرید سلکت سیتی واک دهلی، مرکز خرید دی ال اف مال دهلی، اوماکس آگرا، مرکز خرید تی دی آی آگرا و مرکز خرید ام جی اف متروپولیتن نیز از بهترین مراکز خرید مدرن تور دهلی، آگرا و جیپور هستند که بازدید از آن ها معمولا برای هر توریستی جالب است.

 بهترین مراکز خرید دهلی، آگرا و جیپور ، زیما سفر

چرا تور دهلی آگرا جیپور با آژانس مسافرتی زیما سفر؟

 

آژانس هواپیمایی زیما سفر  مجری مستقیم و تخصصی  تور دهلی آگرا جیپور  در تهران است، پروازهای هند و هتل های تور هند گارانتی زیما سفر بوده وزیما سفر تضمین بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت تور هند را به شما مسافران گرانقدر می دهد.تور های مسافرتی دهلی آگرا جیپور با آژانس زیما سفر به همراه متنوع ترین گشت های شهری می باشند.آژانس زیما سفر در سال جدید تور هند را به شکل خاص و ویژه ای برای مسافرین محترم خود برگزار می نماید. همواره کوشش و تلاش شده است تا بهترین خدمات را در  تور دهلی آگرا جیپور ارائه دهیم.در تور ارزان هندوستان شرایط را بگونه ای برای شما عزیزان و مسافرین محترم فراهم خواهیم کرد تا با کمترین پول و هزینه و کمترین نگرانی برای تور هند مثلث طلایی و تور هند ، بیشترین لذت را از سفرتان با تور ارزان دهلی آگرا جیپور از تهران ببرید. زیماسفر پکیج های  مختلفی برای تور هند ارزان و تور هند تابستان 99 را خدمت شما ارائه کرده است تا با توجه به بودجه مورد نظرتان،بهترین انتخاب  تور هند لحظه آخری  را داشته باشید.با خیالی آسوده و راحت با آژانس مسافرتی زیماسفر به هر کجای جهان سفر کنید.

 

چرا تور دهلی آگرا جیپور با آژانس مسافرتی زیما سفر

نظرات کاربران