۰۲۱۷۴۶۳۴
تور قبرس اروپایی

تور قبرس اروپایی

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

آشنایی با قبرس اروپایی

 

قبرس یک کشور جزیره ای است که در جنوب ترکیه، جنوب شرقی یونان، شمال مصر و شمال غرب لبنان واقع شده است و با اینکه بیشتر نزدیک به قاره آسیا است، اما از قدیم الایام به عنوان یک کشور اروپایی شناخته می شود. قبرس کشوری است که به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است که اغلب آن ها را با عنوان قبرس شمالی (قبرس ترک نشین) و قبرس جنوبی (قبرس یونانی نشین) می دانند. خوب است بدانید که قبرس جنوبی را با عنوان قبرس اروپایی نیز می شناسند. از میان شهرهای قبرس جنوبی یا همان قبرس اروپایی، شهرهایی مثل لارناکا، لیماسول و پافوس از بقیه توریستی تر و محبوب تر هستند و به همین دلیل هم بیشتر تورهای قبرس جنوبی تحت عنوان تور لارناکا، تور پافوس و تور ترکیبی لارناکا لیماسول برگزار می شوند. البته این را هم بهتر است بدانید که نیکوزیا به عنوان پایتخت قبرس، شهری است که به دو نیمه نیکوزیا شمالی و نیکوزیا جنوبی تقسیم شده است و قسمت جنوبی آن یکی از جذاب ترین شهرهای توریستی قبرس اروپایی است. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با قبرس اروپایی و تور قبرس اروپایی آشنا کنیم.

 

آب و هوای  قبرس اروپایی

 

قبرس آب و هوای مدیترانه ای دارد. به این معنا که تابستان های قبرس گرم و آفتابی و بهارهای قبرس معتدل هستند. لازم به ذکر است که در فصل بهار دمای آب دریا در قبرس هنوز برای شنا مناسب است. زمستان های قبرس نیز به گونه ای هستند که هوای قبرس در طول روز معتدل می شود و شب ها هوا کمی خنک تر می شود. در واقع باید بگوییم که دمای هوای قبرس در سردترین حالت در فصل زمستان 17 درجه سانتیگراد و در گرمترین حالت در فصل تابستان 31 درجه سانتیگراد می شود.

 

بهترین زمان سفر به  قبرس اروپایی

 

فصل تابستان بهترین زمان سفر به قبرس اروپایی است. چراکه در این زمان می توانید به شکل بهتری از سواحل قبرس، آفتاب دلچسب قبرس و تفریحات آبی قبرس استفاده کنید. البته این را هم بگوییم که قبرس در فصل تابستان آب و هوای بسیار گرمی دارد. پس اگر از گرما خوشتان نمی آید و به دنبال آب و هوای مطبوع تری هستید، بهتر است که فصل بهار را برای سفر به قبرس انتخاب کنید.

 

چرا سفر به  قبرس اروپایی؟

 

قبرس اروپایی یا همان بخش جنوبی قبرس، مقصد گردشگری بسیار جذابی است که در آن همه نوع جاذبه گردشگری از اماکن تاریخی گرفته تا جاذبه های توریستی و اماکن تفریحی مختلف وجود دارد. قبرس اروپایی سواحل بسیار زیبایی هم دارد و همه چیز در آن برای گذراندن یک تعطیلات ساحلی بی نظیر فراهم است. به هر حال اگر شما هم به دنبال یک سفر آرامش بخش و در عین حال مهیج و مفرح هستید، بهتر است که برای یک بار هم که شده در تور قبرس اروپایی شرکت کنید.

 

 برترین اماکن دیدنی  قبرس اروپایی

 

قلعه لیماسول،قلعه کولوسی در لیماسول، تفرجگاه ساحلی لیماسول، شهر باستانی کوریون در لیماسول، قلعه لارناکا، کلیسای سنت لازاروس در لارناکا، دریاچه نمک در لارناکا، قنات کامارس در لارناکا، موزه باستان شناسی لارناکا، مسجد خاله سلطان در لارناکا، محله ترک نشین لارناکا، کلیسای آگیا سولومونی در پافوس، قلعه سارانتا کولونز در پافوس و قلعه پافوس از معروف ترین جاهای دیدنی قبرس اروپایی هستند. از طرفی سواحل لارناکا و سواحل پافوس نیز از محبوب ترین جاذبه های گردشگری قبرس جنوبی هستند و واقعیتی که وجود دارد، این است که خیلی از توریستان بیشتر زمان اقامتشان در تور قبرس اروپایی را در سواحل قبرس سپری می کنند. ضمنا بخش مهمی از جاذبه های گردشگری قبرس در شهر نیکوزیا واقع شده اند. همان طور که گفته شد، بخشی از نیکوزیا متعلق به قبرس جنوبی و بخشی از آن متعلق به قبرس شمالی است. اما نکته ای که باید درباره نیکوزیا بدانید، این است که شما چه در تور قبرس شمالی شرکت کنید و چه با تور قبرس اروپایی به قبرس سفر کنید، در هر صورت می توانید از هر دو بخش نیکوزیا دیدن داشته باشید. از جالب ترین جاذبه های گردشگری نیکوزیا در قبرس می توان به موزه قبرس در نیکوزیا، موزه بیزانس در نیکوزیا، مسجد اعراب در نیکوزیا، حمام عمریه در نیکوزیا، کاروانسرای بویوک هان در نیکوزیا، موزه لونتیس در نیکوزیا و شهر قدیمی نیکوزیا (منطقه تاریخی نیکوزیا) اشاره کرد.

 

اماکن تفریحی  قبرس اروپایی

 

شما در تور قبرس می توانید ورزش های آبی مختلف را در سواحل قبرس اروپایی امتحان کنید. همچنین می توانید با مراجعه به بهترین اماکن تفریحی قبرس اروپایی مثل پارک آبی فاسوری واترمانیا در لیماسول، باغ وحش لیماسول، پارک سرزمین عجایب شترمرغ در نیکوزیا، شهربازی لاکی استار فان پارک در لارناکا و پارک آبی آفرودیت در پافوس روزهای عالی و به یادماندنی را در تور قبرس اروپایی سپری کنید.

 

بهترین هتل های  قبرس اروپایی

 

هتل های 5 ستاره ای مثل هتل رادیسون بلو لارناکا و هتل گلدن بی در لارناکا، هتل رویال آپولونیا و هتل آماتوس بیچ در لیماسول و هتل لویس ایوی مار و هتل آماوی در پافوس بهترین هتل های قبرس اروپایی (بهترین هتل های قبرس جنوبی) محسوب می شوند.

 

بهترین رستوران های  قبرس اروپایی

 

رستوران جوی داون تاون در لارناکا، رستوران انیگما در لارناکا، رستوران سیزنز اورینتال در لیماسول، رستوران کلمبیا استیک هاوس در لیماسول، رستوران پورتو بلو در پافوس و رستوران گابور در پافوس بهترین رستوران های قبرس اروپایی هستند. توصیه ما به شما این است که در بازدید از هر کدام از این ها شهرها در تور قبرس اروپایی، یک وعده غذایی لذیذ را هم در یکی از بهترین رستوران های قبرس جنوبی میل کنید.

 

بهترین مراکز خرید  قبرس اروپایی

 

مرکز خرید مای مال در لیماسول، مرکز خرید زنون در لارناکا، مرکز خرید کینگز اونیو در پافوس و مرکز خرید نیکوزیا مال در نیکوزیا از بهترین مراکز خرید قبرس اروپایی محسوب می شوند و توصیه ما به شما این است که در تور قبرس جنوبی حتما از آن ها بازدید داشته باشید و سوغاتی های خود را از این مراکز خرید خوب در قبرس جنوبی تهیه کنید.

 

چرا تور  قبرس اروپایی  با آژانس مسافرتی زیما سفر؟

 

آژانس مسافرتی زیما سفر پارس با ارائه تور لحظه آخری قبرس و تور ارزان قبرس اروپایی شرایطی ایده آلی را برای مسافران فراهم کرده است تا با کمترین هزینه،بیشترین لذت را در سفر به قبرس داشته باشند.آژانس مسافرتی زیما سفر لیستی از انواع مختلف تورها با قیمت های متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهد تا با توجه به بودجه و زمان خود،بهترین پکیج تورهای قبرس و تور قبرس را انتخاب کنید.قیمت تور قبرس با توجه به نوع ایرلاین،نوع هتل و باقی امکانات موجود در تور،متغیر خواهد بود.به این صورت با بررسی پکیج های تابستان 99 تور های قبرس قیمت مناسب را انتخاب نمایید و از تور ارزان قبرس نوروز 1400 و تور لحظه آخری قبرس بهره مند شوید.آژانس مسافرتی زیما سفر قصد دارد تور های قبرس را با بهترین قیمت و برترین کیفیت،خدمت شما مسافرین عزیز معرفی نماید ضمنا این آژانس طراح و مجری مسقیم تور قبرس ویژه نوروز در بین آژانس های مسافرتی  تهران می باشد.

نظرات کاربران