۰۲۱۷۴۶۳۴
تور قشم

تور قشم

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

جهت هتل ها و تاریخ های مورد نظر خود که در پکیج وجود ندارد با متخصصان فروش ما تماس حاصل فرمایید .

 

آیا شما هم دلتان می خواهد که یک سفر ارزان داخلی را تجربه کنید؟ آیا شما هم دوست دارید که در زمان اقامت در آن شهر خرید ارزانی انجام دهید و از جاهای دیدنی زیبا و منحصر به فرد نیز دیدن کنید؟! در این صورت باید در تور ارزان قشم شرکت کنید تا به خواسته خود برسید!. جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره ایران، جزیره ای است که هم از نظر طبیعی بسیار زیباست و هم اینکه جاهای دیدنی متعددی را در خود جای داده است. اما نکته ای که باعث محبوبیت هر چه بیشتر قشم بین مسافران شده، این است که در این جزیره مراکز خرید ارزان و بازارهای ارزان متعددی وجود دارد. در واقع وجود این بازارها و مراکز خرید خوب و ارزان باعث شده که مسافران ایرانی و خارجی تا این اندازه به سفر به قشم علاقه مند شوند. البته این را هم بگوییم که جذابیت های این جزیره فقط به خاطر مراکز خریدش نیست و این جزیره جاذبه های گردشگری دیگری هم دارد که از جمله آن ها می توان به سواحل زیبا، اماکن دیدنی خاص و البته جزایر نزدیک به آن اشاره کرد. گفتنی است که جزیره قشم 1،491 کیلومتر مربع وسعت دارد و در آن حدود 150،000 نفر زندگی می کنند. البته این را هم بگوییم که همه این جمعیت در شهر قشم حضور ندارند و بعضی هایشان در نقاط دیگر جزیره قشم گذران زندگی می کنند. در ادامه شما را بیشتر با این جزیره زیبا آشنا می کنیم و راه و روش سفر با تور لحظه آخری قشم و تور ارزان قیمت قشم را به شما یاد می دهیم.

درباره تور قشم

مراکز تفریحی قشم

از آنجایی که قشم یک جزیره است و دور تا دور آن را آب فرا گرفته است، سواحل متنوعی دارد که شما می توانید با مراجعه به هر کدام از آن ها یک روز خوب و به یادماندنی را سپری کنید. در این جزیره امکان تجربه یک سری از ورزش های آبی مهیج و مفرح نیز مهیا شده است که از جمله آن ها می توان به غواصی، قایق سواری و تفریح با جت اسکی اشاره کرد.

در این جزیره پارک های زیبایی نیز ساخته شده است که از همه آن ها معروف تر، پارک ساحلی زیتون است. یک جنگل دریایی زیبا نیز در قشم وجود دارد که به آن جنگل حرا می گویند. این جنگل دریایی به قدری زیبا است که هر کسی را محصور و شگفت زده می کند.

در قشم یک سری جاذبه گردشگری نیز وجود دارد که هر کدامشان به نوعی خاص هستند. از جمله جاهای دیدنی این جزیره می توان به دره ستارگان، غار خربس، تنگه چاهکوه، سد گوران و دره تندیس ها اشاره کرد.

یک پارک کروکودیل ها نیز در قشم وجود دارد که در آن خزندگان بسیار جالبی نگهداری می شوند و همه آن را به عنوان یکی از هیجان انگیزترین مراکز تفریحی قشم می شناسند.

در اطراف قشم نیز جزیره های متعددی وجود دارد که بسیار زیبا هستند و شما به راحتی می توانید در تور قشم ارزان از آن ها دیدن کنید. از جمله این جزیره ها می توان به جزایر ناز، جزیره هرمز و جزیره هنگام اشاره کرد.

اما از همه این ها محبوب تر، مراکز خرید قشم و بازارهای قشم هستند. در واقع مراکز خرید و بازارهای این جزیره به نوعی جاذبه توریستی تبدیل شده اند و علت اصلی جذب توریست به این جزیره هستند. لازم به ذکر است که یک منطقه به نام درگهان در نزدیکی شهر قشم وجود دارد که قیمت اجناس در بازارهای آن از هر جای دیگری در جزیره کمتر است.

مراکز تفریحی قشم

مراکز خرید در قشم

در مرکز شهر قشم تعداد زیادی مرکز خرید مدرن وجود دارد که معروف ترینشان مرکز خرید سیتی سنتر 1 و 2 است. البته علاوه بر آن مراکز خرید دیگری نیز در این قسمت از جزیره وجود دارد که از جمله آن ها می توان به مرکز خرید ستاره، مرکز خرید خلیج فارس و مرکز خرید فردوسی اشاره کرد.

به شما توصیه می کنیم که از فروشگاه های این مجتمع های تجاری دیدن کنید و اگر دیدید که قیمت اجناس آن ها برایتان بالا است، به درگهان بروید تا از بازارهای این منطقه ارزان در قشم خرید کنید. گفتنی است که در این منطقه بازارها و پاساژهای مختلفی وجود دارد که محبوب ترین هایشان مرکز خرید دو دلفین، بازار دریا، مرکز خرید زمرد و بازار نخل هستند.

علاوه بر همه این ها، دو بازار سنتی به نام بازار قدیم قشم و بازار قدیم درگهان نیز در این جزیره وجود دارند که خرید از آن ها لطف خاص خودش را دارد.

مراکز خرید در قشم

بهترین هتل های قشم

بیشتر کسانی که می خواهند در تور لحظه آخری قشم شرکت کنند، این سوال را در ذهن دارند که اقامت در هتل های مرکز شهر قشم برایشان بهتر است یا هتل های درگهان؟

شما برای اینکه بتوانید بین این دو یکی را برای اقامت انتخاب کنید، باید به این مساله توجه کنید که هدف شما از سفر به قشم چیست؟!

چراکه دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید مدرن قشم از مرکز شهر راحت تر است. اما در نزدیکی درگهان بازارهای ارزان متعددی وجود دارد که خرید از آن ها خیلی مقرون به صرفه تر از خرید از مرکز شهر قشم است. با این حساب اگر فقط قصدتان خرید و آن هم خرید ارزان است، بهتر است که در درگهان اقامت کنید. اما اگر می خواهید یک استفاده چند جانبه از سفر به این جزیره ببرید و هم از جاذبه های گردشگری و هم از مراکز خرید لوکس آن دیدن کنید، بهتر است که هتل های مرکز شهر را برای اقامت انتخاب کنید.

از معروف ترین هتل های قشم می توان به هتل ارم، هتل آرتا و هتل آتامان اشاره کرد. این هتل ها علاوه بر اینکه امکانات رفاهی خوبی دارند، در نزدیکی مرکز شهر قشم نیز واقع شده اند و دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید قشم دارند و به همین دلیل نیز محبوبیت بسیار زیادی بین مسافران پیدا کرده اند.

بهترین هتل های قشم

هزینه های تور قشم

تورهای قشم با قیمت های مختلفی برگزار می شوند. این قیمت با توجه به هتلی که شما برای اقامت در قشم انتخاب می کنید و همین طور زمانی که برای این سفر جذاب و به یادماندنی انتخاب می کنید، تغییر می کند.

اما نکته اینجاست که قیمت تور قشم آژانس مسافرتی زیما سفر در هر زمانی از سال در کمترین حالت ممکن تعیین می شود.

این یعنی اگر شما به دنبال سفر ارزان به قشم باشید، می توانید با تماس با ما ارزانترین تور های داخلی را  برای خودتان رزرو کنید و راهی سفر شوید.

البته باید یک مبلغی را هم به عنوان بودجه تفریح، گشت و گذار، خرید و همین طور کرایه تاکسی در قشم در نظر بگیرید تا در زمان اقامت در این جزیره با مشکل مواجه نشوید. در مورد قیمت های اجناس مراکز خرید قشم، خوب است این را بدانید که قیمت آن ها به صورت میانگین 20 تا 30 درصد ارزان تر از بازارهای تهران و دیگر شهرهای کشور است و شما با توجه به این مساله می توانید یک بودجه مناسب برای خرید خود در نظر بگیرید.

نکته دیگر اینکه قیمت تاکسی در قشم معمولا بر اساس ساعتی محاسبه می شود و معمولا کیلومتر برای محاسبه کرایه تاکسی در نظر گرفته نمی شود. این بدین معنی است که شما می توانید در این جزیره یک تاکسی را به صورت ساعتی اجاره کنید و بابت کرایه نیز حدود 20 یا 25 هزار تومان بر اساس نظر راننده به او پرداخت کنید. البته اگر نیازی به گرفتن تاکسی ساعتی ندارید و می خواهید یک مسیر کوتاه را با تاکسی طی کنید، این امکان نیز برای شما وجود دارد و باید قبل از اینکه سوار ماشین مورد نظر شوید، درباره قیمت با راننده به یک توافق اولیه برسید.  

هزینه های تور قشم

بیمه مسافرتی در تور قشم

خوشبختانه باید بگوییم که شما با رزرو تور قشم می توانید از خدمات بیمه مسافرتی نیز بهرمند شوید. با داشتن بیمه مسافرتی می توانید با خیالی آسوده و دغدغه کمتری از این جزیره زیبا دیدن کنید و کمتر دغدغه هزینه های پیش بینی نشده مثل خسارت های ناشی از گم شدن چمدان را داشته باشید.

بیمه مسافرتی در تور قشم

 

سوالات متداول تور قشم

بهترین زمان سفر به قشم چه زمانی است؟

فصل زمستان به علاوه اواخر فصل پاییز و همین طور اوایل فروردین به عنوان بهترین زمان سفر شناخته می شوند. شما در این زمان از سال می توانید از آب و هوای مطبوع تری در قشم بهره ببرید و گشت و گذار آسوده تری را در این جزیره تجربه کنید.

ارزان ترین زمان سفر به قشم چه زمانی است؟

از آنجایی که قشم در جنوب کشورمان قرار گرفته و آب و هوای گرمی در فصل تابستان دارد، می توان گفت که در فصل تابستان سفر به قشم از همیشه ارزان تر می شود.

کدام منطقه قشم برای اقامت مناسب است؟

مرکز شهر قشم و منطقه درگهان به عنوان محبوب ترین مناطق این جزیره برای اقامت شناخته می شوند و اکثر مسافران در تور لحظه آخری قشم هتل های این دو منطقه را برای اقامت انتخاب می کنند.

آیا فصل تابستان برای سفر به قشم مناسب است؟

اگر از منظر آب و هوا به سفر تابستانی به قشم نگاه کنیم، باید بگوییم که این فصل زمان مناسبی برای سفر به این جزیره نیست. اما اگر دقیق تر به این مساله نگاه کنیم، می بینیم که تابستان از جهت های مختلف زمان مناسبی برای سفر به قشم است. چراکه در این زمان از سال هم سفر به این جزیره ارزان تر می شود و هم اجناس مراکز خرید آن تخفیف می خورند. پس اگر مساله قیمت برایتان اهمیت دارد، این فصل برای شما فصل مناسبی برای سفر است.

فصل حراجی در قشم چه زمانی است؟

اگر به دنبال خرید ارزان در قشم هستید، باید این را بدانید که در فصل تابستان خرید از قشم از همیشه مقرون به صرفه تر می شود. البته در باقی ایام سال نیز قیمت ها در بازارهای این جزیره پایین است. اما به هر حال این یک واقعیت است که قیمت اجناس در این جزیره در فصل تابستان کمتر هم می شود و شما می توانید در تور قشم ویژه تابستان از این فرصت بهره ببرید.

قیمت غذا در قشم چقدر است؟

هزینه خوردن یک وعده غذایی در یکی از رستوران های قشم به صورت میانگین برای دو نفر حدود 100 هزار تومان است. البته رستوران های گرانتر و یا حتی ارزانتر از این هم در جزیره قشم وجود دارد که شما می توانید به آن ها مراجعه کنید. نکته اینجاست که قیمت غذاهای محلی در رستوران های محلی قشم پایین تر است.

تورهای قشم چند روزه هستند؟

تورهای قشم معمولا بین 3 تا 5 روز برگزار می شوند و شما می توانید با انتخاب هر کدام از آن ها راهی این جزیره زیبا در خلیج فارس شوید.

فاصله قشم تا درگهان چقدر است؟

شما با یک تاکسی می توانید ظرف مدت 15 تا 20 دقیقه از مرکز شهر قشم به درگهان دسترسی پیدا کنید. با این حساب شما می توانید در صورت تمایل در هر کدام از این مناطق اقامت کنید و هر وقت که نیاز شد، خیلی ساده فاصله آن ها را با تاکسی طی کنید.

آیا قشم برای خرید خوب است؟

قشم به عنوان یکی از بهترین شهرهای ایران برای خرید ارزان شناخته می شود. نکته اینجاست که اگر شما فصل مناسبی را برای خرید در قشم انتخاب کنید، می توانید از یک فرصت ناب برای خرید مقرون به صرفه در این جزیره برخوردار شوید.

بهترین هتل های ارزان قشم کدام ها هستند؟

در قشم هتل های ارزان متعددی ساخته شده است که از میان آن ها هتل هایی مثل هتل سان سیتی و هتل رویال در نزدیکی مرکز شهر و هتل پرشین گلف در نزدیکی درگهان از بقیه معروف تر شده اند. یک هتل ساحلی نیز به نام هتل خلیج فارس قشم وجود دارد که با اینکه در نزدیکی مرکز شهر نیست، اما آرامش خوبی دارد و اقامت در آن نیز برای افرادی که خیلی اهل خرید و شلوغی نیستند، گزینه مناسبی است.

بهترین رستوران های قشم کدام ها هستند؟

از معروف ترین رستوران های قشم می توان به رستوران قلعه، رستوران آبشار، رستوران نعیم و فست فود سیرول اشاره کرد. البته به جز این ها، رستوران های دیگری هم در این جزیره وجود دارند که در مناطق مختلف این جزیره قرار گرفته اند و شما می توانید هر کدام از آن ها را برای غذا خوردن انتخاب کنید.

نظرات کاربران