۰۲۱۷۴۶۳۴
تور مارماریس

تور مارماریس

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

آژانس مسافرتی زیما سفر برای شما از یکی از بهترین شهرهای ترکیه میگوید یعنی مارماریس. مارماریس یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه است که در استان موگلا و در ساحل دریای مدیترانه واقع شده است. جالب است که بدانید شهرت اصلی مارماریس به خاطر وجود همین سواحل جذاب در آن است، سواحلی که با آب های کریستالی و مناظر طبیعی فوق العاده جذابشان نظر توریستان زیادی را به خود جلب کرده اند و به یکی از اصلی ترین مراکز غواصی و دریانوردی دنیا تبدیل شده اند. اگر شما هم عاشق یک تعطیلات ساحلی جذاب هستید و بیشتر به دنبال کسب تجربه های جدید، ماجراجویی و امتحان کردن تفریحات مهیج ساحلی و تفریحات 24 ساعته در سفر هستید، سفر به مارماریس حتما برایتان جذاب خواهد بود. البته آثار باستانی و جاذبه های گردشگری متعددی نیز در این شهر ساحلی وجود دارد که می توانید ساعاتی از هر روز اقامتتان در  تور مارماریس  را به بازدید از آن ها اختصاص دهید و این گونه جلوه های مختلفی از مارماریس را تماشا کنید.

 

آب و هوای مارماریس

آب و هوای مارماریس مدیترانه ای است، بدین معنا که بهارها و پاییزهای گرم، زمستان های معتدل و بارانی و البته تابستان های بسیار گرمی دارد. گرمترین ماه سال در مارماریس با دمای میانگین 28 درجه سانتیگراد در ماه جولای است و سردترین ماه سال با دمای میانگین 10 درجه سانتیگراد ماه ژانویه است و همان طور که از دمای سردترین ماه مارماریس مشخص است، مارماریس زمستان های سرد و سختی را تجربه نمی کند.

 

 

بهترین زمان سفر به مارماریس

با بررسی دمای میانگین ماه های مختلف مارماریس، مشخص است که سفر به مارماریس در هر زمانی از سال مناسب است. البته اگر می خواهید که بیشترین استفاده را از تفریحات آبی و ساحلی مارماریس ببرید، بهتر است که ماه های تابستانی سال را برای سفر به مارماریس انتخاب کنید. اما اگر خیلی اهل گشت و گذار در هوای گرم نیستید، می توانید در فصل بهار یا پاییز به مارماریس سفر کنید.

 

 

چرا سفر به مارماریس؟

مردم محلی مارماریس بسیار خونگرم و مهربان هستند و میزبانان خوبی برای توریستان هستند. از طرفی آفتاب مارماریس علی الخصوص در ماه های تابستانی سال برای آفتاب گرفتن و امتحان کردن ورزش های آبی بسیار دل انگیز و جذاب است. علاوه بر این ها جاذبه های گردشگری مارماریس و مناظر طبیعی مارماریس بسیار زیبا هستند و معمولا همه توریستان از بازدید از آن ها استقبال می کنند و اقامت رضایتمندی را در مارماریس تجربه می کنند. در نهایت ارزان بودن سفر به مارماریس نکته ای است که نظر خیلی از توریستان را جلب می کند. شما به راحتی با خرید یک  تور ارزان مارماریس  می توانید به این شهر زیبای اروپایی سفر کنید و در سواحل زیبای آن روزها به تفریح و استراحت بپردازید.

 

 

 برترین اماکن دیدنی مارماریس

همان طور که گفته شد شهرت اصلی مارماریس به خاطر وجود خط ساحلی بی نظیرش است و به همین دلیل می توان گفت سواحل مارماریس به عنوان مهمترین جاذبه گردشگری مارماریس محسوب می شوند. ساحل های اوربان ، ساحل اوزونیالی و ساحل ایکملر به عنوان بهترین سواحل مارماریس شناخته می شوند و باید هر توریستی حداقل یک بار از هر کدام از آن ها دیدن کند. مارماریس مارینا نیز یکی از جذاب ترین مناطق ساحلی مارماریس است که در اسکله آن می توانید همراه دیگر توریستان شب تا صبح را به تفریح بگذرانید و از مراکز خرید متعدد اطراف آن خرید کنید. میدان جوانان 19 می از دیگر اماکن دیدنی مارماریس است که شب های سرزنده بسیار جذابی دارد و توریستان زیادی در اطراف آن گشت و گذار می کنند. از طرفی منطقه دالیان، موزه مارماریس، آرامگاه صخره ای ساریان، غار نیمارا، پاموک کاله و جزیره کلئوپاترا نیز از بهترین جاذبه های توریستی مارماریس به شمار می آیند که به هیچ عنوان نباید بازدید از آن ها را از دست بدهید.

 

 

 امکانات تفریحی مارماریس 

قایق سواری یکی از جذاب ترین تفریحاتی است که می توانید در مارماریس داشته باشید. کافی است که یک تور سفر قایقی در مارماریس رزرو کنید و به کشف غارها و جزایر اطراف مارماریس بروید. یکی دیگر از تفریحاتی که در تور مارماریس باب است، ورزش های آبی مختلف است. انواع امکانات تفریحی در سواحل مارماریس وجود دارد و شما با سفر به مارماریس می توانید ورزش های آبی نظیر غواصی، اسکی روی آب و ماهیگیری را تجربه کنید و روحیه ماجراجویی خود را اغنا کنید. همچنین می توانید به پارک دلفین مارماریس بروید و یا در پارک های آبی مارماریس تفریح کنید و یا در طبیعت شگفت انگیز مارماریس سافاری با جیپ را تجربه کنید.

 

 

 

بهترین هتل های مارماریس 

در مارماریس هتل های متعددی وجود دارد که بنا بر بودجه خود با راهنمایی های همکاران ما در  آژانس مسافرتی زیما سفر  می توانید یک هتل را برای اقامت خود رزرو کنید. هتل کلوب آتریوم، هتل آپارتمان آتلانتیس، هتل آپارتمان سان و هتل آپارتمان تکین از بهترین هتل های ارزان مارماریس محسوب می شوند و با رزرو یکی از آن ها می توانید یک سفر ارزان به مارماریس را تجربه کنید. اگر هم می خواهید که اقامت لوکسی را در مارماریس تجربه کنید، باید هتل های لوکسی مثل هتل گرین نیچر دیاموند، هتل کاسا د ماریس، هتل لابراندا مارس مارماریس و هتل آنجلز مارماریس را برای اقامت در مارماریس انتخاب کنید.

 

 

 بهترین رستوران های مارماریس

رستوران میا مارماریس، رستوران آکواریوم کیچن و رستوران موجو از بهترین رستوران های مارماریس به شمار می آیند که می توانید انواع غذاهای لذیذ را در محیط لوکس آن ها میل کنید و یک ضیافت بزرگ در مارماریس برای خودتان به پا کنید.

 

بهترین مراکز خرید مارماریس

مرکز خرید نستل مارماریس مارینا در منطقه بورلی هیلز مارماریس و بازار بزرگ مارماریس از بهترین مراکز خرید مارماریس به شمار می آیند. البته بازارهای سنتی مارماریس نیز برای خرید جذابیت خاص خودشان را دارند. اگر دوست دارید که یک خرید ارزان در مارماریس انجام دهید و در عین حال با فرهنگ مردم مارماریس آشنایی بهتری پیدا کنید، می توانید از چهارشنبه بازار ایچملر، یکشنبه بازار بلدیبی و پنجشنبه بازار مارماریس دیدن کنید. گفتنی است که ماه های مارچ تا می و از اواخر ماه سپتامبر تا ماه اکتبر هر سال، به عنوان فصل تخفیف های مراکز خرید مارماریس شناخته می شوند و در این ماه ها می توانید با رزرو  تور مارماریس ارزان  به این شهر جذاب و توریستی سفر کنید و خرید خود را با تخفیف های چشمگیر مراکز خرید مارماریس انجام دهید.

 

چرا تورهای مارماریس با آژانس مسافرتی زیما سفر؟ 

تور مارماریس  را با آژانس مسافرتی زیما سفر پارس تجربه کنید.زیما سفر مجری مستقیم و تخصصی تورهای  مارماریس  و تورهای ارزان کشور ترکیه می باشد پرواز ها و هتل ها تماما گارانتی زیما سفر بوده و ما تضمین بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت تور  مارماریس  و تورهای ترکیه را به شما مسافران عزیز می دهیم. آژانس زیما سفر مجری تخصصی و مستقیم تورهای ترکیه به ویژه تور ارزان  مارماریس  است و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور لحظه آخری  مارماریس  به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد. با خرید یا رزرو تور  مارماریس  ارزان، بخش زیادی از نگرانی هایتان برای سفر به تور  مارماریس  برطرف خواهد شد زیرا آژانس زیما سفر با ارائه آفر ویژه تور  مارماریس  میتواند برای شما امکاناتی نظیر گشت شهری (در شهر  مارماریس ) ، ترانسفر فرودگاهی،بیمه مسافرتی،راهنمای فارسی زبان و معرفی مراکز خرید  مارماریس  با تخفیف های باور نکردنی را فراهم کند. اینگونه با خیال راحت از جاذبه های شهر  مارماریس  لذت خواهید برد و با خاطره های خوبی از سفر به  مارماریس  بازخواهید گشت. دیگر نگران قیمت  مارماریس  نباشید زیرا ما در آژانس زیما سفر با ارائه تور لحظه آخری  مارماریس  و تور ارزان قیمت  مارماریس  در بهار و تابستان 98، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور  مارماریس  تابستان 98 را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه  مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور  مارماریس  لحظه آخری ویژه تابستان 98 با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهد بود.

سوالات متداول تور مارماریس

راه های سفر به مارماریس از تهران چیست؟

از تهران به چند صورت میتوان به شهر مارماریس ترکیه سفر کرد :
از طریق فرودگاه ازمیر : مسافر با پرئاز طی مدت 2:45 دقیقه به فرودگاه ازمیر میرسد و از آنجا طی 1:10 دقیقه ترانسفر زمینی به مارماریس میرسد .
از طریق فرودگاه آدانا : مسافر از تهران طی 2:45 دقیقه به فرودگاه آدانا میرسد و از آنجا طی زمان 20 دقیقه به فرودگاه میلاس بدروم پرواز میکند و از آنجا طی زمان 3:30 دقیقه ترانسفر زمینی به مارماریس میرسد .
پرواز از استانبول : مسافر طی زمان 2:30 دقیقه به استانبول و از آنجا هوایی به دالامان پرواز میکند و از آنجا 1:10 دقیقه ترانسفر زمینی میشود .
راه های دیگری نیز میباشد که خیلی معمول نیست :
تهران تا بدروم و ار آنجا زمینی طی 3:30 دقیقه به مارماریس .
تهران تا دنیزلی و ازآنجا طی زمان 3:30 دقیقه به مارماریس .

چرا به مارماریس سفر کنیم؟

مارماریس نیز مانند آنتالیا و کوش آداسی شهری ساحلی است که هتل های آن نیزبا دادن خدمات کامل و داشتن تفریحات کافی در هتل سعی بر آن دارند تا مسافر از هتل خارج نشود و طی سفر خود استراحت کامل نموده و از خدمات هتل استفاده کند ، به طور معمول استراحت مطلق در هتل.

بهترین سواحل مارماریس کدام است؟

بهترین سواحل مارماریس از نظر ما ایرانی ها ساحل شنی فولک است که ورودی آن رایگان و برنامه ها و جشنواره های متعددی دارد .در سفر به مارماریس با قایق حتما به جزایر کلئوپاترا بروید

آیا برای سفر به مارماریس ویزا لازم است؟

شهروندان ایرانی برای سفر به مارماریس یا هر شهر دیگر در ترکیه نیازی به ویزا ندارند و 90 روز میتوانند در ترکیه اقامت داشته باشند.

نظرات کاربران