۰۲۱۷۴۶۳۴
تور هنگ کنگ

تور هنگ کنگ

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

چند هفته، چند روز و یا حتی برای یک ساعت هنگ کنگ همیشه جاذبه ای برای بازدید کنندگانش دارد، این منطقه خود مختار که در جنوب شرقی چین قرار گرفته، تنها با جای دادن ۷ میلیون نفر یکی از پرجمعیت ترین مناطق جهان شناخته می شود. هنگ کنگ در جنوب چین در قسمت شرقی رودخانه پرل واقع شده است. هنگ کنگ با مساحتی حدود 1104 کیلومتر مربع، چهارمین شهر پر تراکم دنیاست و جالب است که بدانید بیشترین تعداد آسمان خراش را بین شهرهای کل دنیا دارد.

تور هنگ کنگ ، زیما سفر
آب و هوای هنگ کنگ

دمای میانگین سالانه هنگ کنگ 23 درجه سانتی گراد است. در بین ماه های می تا نوامبر ممکن است گردباد و طوفان نیز در هنگ کنگ اتفاق بیفتد. طوفان در هنگ کنگ در  ماه سپتامبر هم ممکن است اتفاق بیفتد. هوای تابستانی از اواخر می تا اواسط سپتامبر بسیار گرم و مرطوب است و گاهی طوفان و گردباد هم در سطح شهر ایجاد می شود. دمای میانگین هوا در تابستان حدود 28 درجه سانتیگراد است. گرم ترین ماه سال جولای و آگست است و در این مدت دمای هوای معمولا از 32 درجه سانتیگراد هم بالاتر می رود. زمستان های هنگ کنگ هم سرد و خشک است و از ماه دسامبر شروع می شود و در ماه فوریه پایان می یابد. دمای میانگین هوای هنگ کنگ در فصل زمستان حدود 17 درجه است.

  آب و هوای هنگ کنگ ، زیما سفر

چرا سفر به هنگ کنگ؟

هنگ کنگ در چین واقع شده است و از آنجایی که زمانی تحت سلطه انگلیس بوده است، فرهنگی تلفیقی از جهان غرب و شرق دارد و به همین خاطر سفر به آن جذابیت های خاص خودش را دارد. هنگ کنگ سرآشپزهای مشهوری از سراسر جهان دارد و به همین دلیل بهشتی برای عاشقان غذا به شمار می آید. از طرفی آسمان خراش های بندر هنگ کنگ هر شب مثل کارتون های دیزنی، سمفونی نور اجرا می کنند و نورپردازی های جذابی در سطح شهر دیده می شود که تجربه ای متفاوت برای توریستان به شمار می آید. از طرفی مراکز خرید متعددی در هنگ کنگ واقع شده اند که می توانید یک خرید جانانه را در آن ها تجربه کنید.

چرا سفر به هنگ کنگ ، زیما سفر  

بهترین زمان سفر به هنگ کنگ

به طور کلی هنگ کنگ به خاطر آب و هوای معتدلش، یک مقصد توریستی در کل سال است. اما ایده آل ترین زمان برای سفر به هنگ کنگ اواخر پاییز، از ماه اکتبر تا زمان کریسمس است. در این مدت هنگ کنگ ایده آل ترین آب و هوای خودش را تجربه می کند. سفر به هنگ کنگ در فصل زمستان نیز برای خرید ایده آل است، چراکه بیشتر فروشگاه ها و مراکز خرید تخفیف های خوبی روی لباس هایشان اعمال می کنند.

بهترین زمان سفر به هنگ کنگ ، زیما سفر  

 برترین اماکن دیدنی هنگ کنگ

قله ویکتوریا یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری هنگ کنگ است که حتما باید در طول سفرتان از آن دیدن کنید. منظره بندر ویکتوریا، آسمان خراش های بی نظیر و جزایر اطراف آن از قله ویکتوریا بسیار دیدنی و جذاب است. معبد ده هزار بودا و معبد وونگ تای سین نیز شگفتی های خاص خودشان را دارند. باغ نان لیان و پارک هنگ کنگ نیز پر از فضای سرسبز زیبا و مناظر بسیار دیدنی هستند که برای گرفتن آرامش حتما باید به یکی از آن ها بروید و در فضای مملوء از آرامش آن ها قدم بزنید. از طرفی به شما پیشنهاد می کنیم که از مجسمه برنزی بودا در هنگ کنگ نیز دیدن کنید. گشت و گذار در بازارهای خیابانی نیز از دیگر تفریحات هنگ کنگ است.

  برترین اماکن دیدنی هنگ کنگ ، زیما سفر

چرا تورهای هنگ کنگ با آژانس مسافرتی زیما سفر؟

آژانس مسافرتی زیما سفر پارس مجری مستقیم و با تجربه در زمینه تور هنگ کنگ و اخذ ویزای هنگ کنگ در کمترین زمان ممکن است.از عمده ترین فعالیت های این شرکت در سال های گذشته برگزاری مستمر تورهای توریستی هنگ کنگ  بوده است که توانسته از زیباترین مناطق آسیا تصویر بسیار مسرت بخشی را در ذهن بازدیدکنندگان به جا بگذارد.آژانس زیما سفر پارس با پکیج ها و آفرهای ویژه تور هنگ کنگ و تور لحظه آخری چین در خدمت مسافران عزیز و گرانقدر خود می باشد.مسافرین عزیز به راحتی و فقط با یک تماس تلفنی ساده با آژانس مسافرتی زیما سفر پارس و با شماره تماس (02174634) می توانند ارزان ترین تورهنگ کنگ را با بهترین خدمات، بهترین گشت ها، بهترین هتل ها و...  از همکاران با تجربه و خبره ما رزرو کنند.همچنین با توجه به اینکه برای برگزاری تور هنگ کنگ به تسلط و تجربه کافی و بالا نیاز هست، به شما مسافرین گرامی توصیه میکنیم که برای خرید تور هنگ کنگ حتما با آژانس مسافرتی معتبر و با تجربه در این زمینه به مانند آژانس مسافرتی زیما سفر همکاری داشته باشید.

چرا تورهای هنگ کنگ با آژانس مسافرتی زیما سفر

سوالات متداول تور هنگ کنگ

آیا برای سفر به هنگ کنگ نیاز به ویزا داریم ؟

بله ، برای سفر به هنگ کنگ نیاز به ویزا داریم .

مدارک ویزای هنگ کنگ چیست ؟

مدارکی که جهت ویزای هنگ کنگ باید به آژانس زیما سفر تحویل دهید تا برای شما ویزای 3 ماهه هنگ کنگ ثبت شود از قرار زیر است :
اسکن رنگی پاسپورت روی پاسپورت حتما باید امضای مسافر باشد و پاسپورت باید حداقل 8 ماه از زمان اقدام اعتبار داشته باشد .
کپی تمام صفحات پاسپورت .
گردش حساب 3 ماهه به زبان انگلیسی .
گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی و سربرگ و مهر لاتین .
یک قطعه عکس 6*4 و پر نمودن 6 برگ فرم سفارت همراه با امضای هر 6 برگه

آیا در وضعیت کرونا می شود به هنگ کنگ سفر کرد ؟

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا در هنگ کنگ سفر های توریستی را به هنگ کنگ تا ابتدای سال میلادی 2021 به حالت تعلیق دراورده است.

سرد ترین ماه در هنگ کنگ کدام ماه است?

سرد ترین ماه سال در هنگ کنگ ماه ژانویه ( دی و بهمن ) است.

کدام ماه بهترین ماه برای بازدید هنگ کنگ است ؟

بهترین زمان سفر به هنگ کنگ از اکتبر تا اوایل دسامبر است (از اوایل آبان تا اوایل دی ماه ) و ژانویه و فوریه ( دی ، بهمن و اسفند ) برای تماشای جشنواره های هنگ کنگ مناسب است . جشنواره بهار و جشنواره فانوس .

خریدن چه چیز هایی در هنگ کنگ به صرفه است ؟

هنگ کنگ به علت داشتن کارگاه های بی شمار لباس باعث شده که لباس بسیار ارزان باشد.

نظرات کاربران