۰۲۱۷۴۶۳۴
تور پاتایا

تور پاتایا

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

آشنایی با تور پاتایا

 

پاتایا یکی از محبوب ترین شهرهای توریستی تایلند است. در حقیقت پاتایا یک شهر ساحلی جذاب است که تا دهه 1960 میلادی یک دهکده کوچک و ماهیگیری بوده است. اما اکنون پر از اماکن تفریحی و هتل های لوکس و جذاب شده است و ظاهرش زمین تا آسمان با آن دوران متفاوت است. پاتایا بیشتر به خاطر سواحل زیبا و اماکن تفریحیش محبوب شده است و این روزها سفر به پاتایا هم بین جوانان و هم بین خانواده ها باب شده است. پس آژانس هواپیمایی های زیادی هم هستند تا تور تایلند را بتوانند با قیمت های مناسب به فروش برسانند اما زیما سفر پارس جزو مجری های مستقیم برگزاری تور پاتایا که ارزان ترین تور را به عرضه میرساند. 

 

 تور پاتایا

آب و هوای پاتایا

 

پاتایا آب و هوای گرمسیری دارد و این بدین معنی است که آب و هوای آن در سراسر سال گرم است. در واقع پاتایا دو فصل اصلی دارد که یکی از آن ها فصل بارانی پاتایا و دیگری فصل غیر بارانی پاتایا است. در واقع باید بگوییم که پاتایا در ماه های می تا اواسط ماه نوامبر (اوایل اردیبهشت تا اواخر آبان) از همیشه بارانی تر می شود و آب و هوای آن در ماه های دسامبر تا آوریل (اواسط آذر تا اواسط اردیبهشت) از همیشه خشک تر می شود و بارش های باران در آن به حداقل می رسد.

 

 بهترین زمان سفر به پاتایا

 

ماه های نوامبر تا فوریه (اواسط آبان تا اواسط اسفند) بهترین زمان سفر به پاتایا هستند. چراکه در این ماه های سال، هوای پاتایا نه خیلی سرد است و نه خیلی گرم. البته بهتر است که بدانید این فصل، فصل توریستی پاتایا است و اگر در این زمان از سال به پاتایا سفر کنید، باید انتظار شلوغی پاتایا و مواجه شدن با توریستان زیاد را داشته باشید.

 

 تور پاتایا

چرا سفر به پاتایا ؟

 

پاتایا یکی از جذاب ترین شهرهای توریستی تایلند است. پاتایا یک شهر سرزنده است که هم سواحل بسیار زیبایی دارد و هم اینکه اماکن تفریحی متنوعی در آن وجود دارد. گذشته از این ها، مراکز خرید و بازارهای جذابی هم در پاتایا ساخته شده اند که محبوبیت آن را دوچندان کرده اند. لازم به ذکر است که پاتایا در نزدیکی پایتخت تایلند واقع شده است و این بدین معنا است که شما به راحتی می توانید با تور ترکیبی بانکوک پاتایا از هر دو این شهرها بازدید کنید.

 

برترین اماکن دیدنی پاتایا

 

خیابان واکینگ استریت معروف ترین جای دیدنی پاتایا است. این خیابان سرزنده ترین خیابان پاتایا است و همیشه برنامه های تفریحی مختلفی در آن در حال اجرا هستند. معبد حقیقت پاتایا، معبد وات فرایایی پاتایا، معبد وانسانگ وارارام پاتایا و معبد سوان داک پاتایا نیز از زیباترین جاهای دیدنی پاتایا هستند و هر کسی باید در تور پاتایا از آن ها به عنوان بعضی از زیباترین معابد پاتایا دیدن کنید. لازم به ذکر است که کوه بودا پاتایا نیز یکی از جاذبه های گردشگری جالب پاتایا محسوب می شود. از طرفی باغ نانگ نوچ پاتایا، جزیره مرجانی پاتایا و موزه ریپلی پاتایا نیز در نوع خودشان دیدنی هستند و واقعا ارزش بازدید را در تور پاتایا دارند. علاوه بر این ها، سواحل پاتایا نیز از محبوب ترین جاذبه های گردشگری پاتایا محسوب می شوند. ساحل پاتایا، ساحل دونگتان پاتایا و ساحل جومتین پاتایا بهترین سواحل پاتایا هستند.

 

اماکن تفریحی پاتایا

 

پارک آبی رامایانا پاتایا، پارک آبی اسپلش داون پاتایا و پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا از بهترین پارک های آبی پاتایا و از جذاب ترین اماکن تفریحی پاتایا هستند. از این ها گذشته، مینی سیام پاتایا، آکواریوم آندر واتر ورلد پاتایا (آکواریوم دنیای زیر آب پاتایا)، دهکده فیل های پاتایا و باغ وحش ببرهای پاتایا جزء بهترین اماکن تفریحی پاتایا محسوب می شوند و معمولا خانواده ها از تفریح در آن ها اظهار رضایت می کنند.

 

 تور پاتایا

بهترین هتل‌های پاتایا

 

هتل پاتایا ماریوت، هتل رویال کلیف بیچ پاتایا، هتل هیلتون پاتایا، هتل آماری پاتایا، هتل زاین پاتایا، هتل کیپ دارا پاتایا و هتل شرایتون پاتایا از بهترین هتل های 5 ستاره پاتایا هستند. از طرفی هتل گرند دی نایت پاتایا، هتل ناریس آرت پاتایا و هتل گرند سول پاتایا از بهترین هتل های ارزان پاتایا محسوب می شوند. اگر به دنبال بهترین هتل برای مجردها هستید کیلک کنید.

 

بهترین رستوران‌های پاتایا

 

به شما توصیه می کنیم که حتما در تور پاتایا، برای یک بار هم که شده به یکی از بهترین رستوران های پاتایا یعنی رستوران جی توم کیچن پاتایا، رستوران پا تید پاتایا و یا رستوران موم آروی پاتایا بروید و طعم غذاهای سنتی تایلندی را با طعم و مزه اصیلشان امتحان کنید.

 

 تور پاتایا

بهترین مراکز خرید پاتایا

 

در پاتایا مراکز خرید متعددی ساخته شده است که از جمله آن ها می توان به مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا، مرکز خرید سنترال سنتر پاتایا و مرکز خرید رویال گاردن پاتایا اشاره کرد. گذشته از این مراکز خرید مدرن، یک سری بازارچه های سنتی نیز در پاتایا برپا می شوند که جذاب ترین هایشان بازار شناور پاتایا، بازار تپراسیت پاتایا و بازار جومتین پاتایا هستند. علاوه بر این ها، یک سری مراکز خرید ارزان نیز در پاتایا وجود دارد که شما می توانید بهترین خرید ارزان در پاتایا را در آن ها تجربه کنید. مرکز خرید اوت لت مال پاتایا و مرکز خرید مایک پاتایا دو تا از بهترین مراکز خرید ارزان پاتایا هستند که هر کسی باید در تور ارزان پاتایا از آن ها بازدید داشته باشد.

 

چرا تور پاتایا با آژانس مسافرتی زیما سفر؟

 

آژانس هواپیمایی زیما سفر پارس با ارائه تور لحظه آخری  تایلند و تور ارزان پاتایا شرایطی ایده آلی را برای مسافران فراهم کرده است تا با کمترین هزینه،بیشترین لذت را در سفر به تایلند داشته باشند.آژانس مسافرتی زیما سفر لیستی از انواع مختلف تورها با قیمت های متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهد تا با توجه به بودجه و زمان خود،بهترین پکیج تورهای تایلند و تور پاتایا را انتخاب کنید.قیمت تور پاتایا با توجه به نوع ایرلاین،نوع هتل و باقی امکانات موجود در تور،متغیر خواهد بود.به این صورت با بررسی پکیج های تابستان 99 تور های پاتایا قیمت مناسب را انتخاب نمایید و از تور ارزان پاتایا نوروز 1400 و تور لحظه آخری بهره مند شوید.آژانس مسافرتی زیما سفر قصد دارد تور های پاتایا را با بهترین قیمت و برترین کیفیت،خدمت شما مسافرین عزیز معرفی نماید ضمنا این آژانس طراح و مجری مسقیم تور تایلند ویژه نوروز در بین آژانس های مسافرتی  تهران می باشد.

سوالات متداول تور پاتایا

شرایط ویزای تایلند چیست؟

مسافرین ایرانی جهت سفر به پاتایا باید ویزای تایلند داشته باشند که حداقل یک هفته قبل از سفر باید جهت تکمیل مدارک اقدام نمایند. ویزای تایلند 3 ماهه است که از این 3 ماه مسافر میتواند حداکثر 59 روز آن را در تایلند اقامت داشته باشد.

مدارک ویزای تایلند چیست؟

مدارک لازم جهت اقدام به ویزای تایلند از طرف آژانس زیما سفر از قرار زیر است : اصل پاسپورت با حد اقل 6 ماه اعتبار از تاریخ سفر ، کپی صفحه ی اول شناسنامه ، کپی کارت ملی ، 2 قطعه عکس 4*3 زمینه سفید ، تمکن مالی یا پرینت حساب با حداقل موجودی 10 میلیون تومان ، رزرو بلیط و واچر هتل

بهترین زمان سفر به پاتایا چه فصلی است ؟

کشور تایلند دارای آب و هوای گرم و معتدل و فصول بارانی است .فصل پاییز و زمستان به علت کم بودن باران های موسمی بهترین زمان سفر به تایلند است و تا اوایل خرداد میتوان به تایلند سفر کرد ولی مرداد و شهریور دارای کمترین تعداد گردشگر در تایلنذ است.

برای سفر به پاتایا چه ارزی با خود ببریم ؟

در شهر پاتایا داشتن بت ( پول تایلند ) امر بسیار مهمی است ولی معمولا ایرانی ها با خودشان دلار میبرند و در آنجا به بت تبدیل میکنند .

نظرات کاربران