۰۲۱۷۴۶۳۴
تور کوالالامپور + سنگاپور

تور کوالالامپور + سنگاپور

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

آشنایی با کوالالامپور سنگاپور

 

کوالالامپور به عنوان پایتخت مالزی یکی از دیدنی ترین شهرهای آسیایی است. در کوالالامپور جاذبه های گردشگری، اماکن دیدنی و اماکن تفریحی مختلفی وجود دارد و خودش به تنهایی باعث شده که مالزی به عنوان یکی از دیدنی ترین کشورهای حوزه جنوب شرقی آسیا مطرح شود. از آن طرف سنگاپور که کنار مالزی واقع شده است، به عنوان کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا شناخته می شود و اتفاقا یکی از دیدنی ترین کشورهای آسیا هم هست! خبر خوب اینکه شما می توانید با یک تور ترکیبی یعنی تور کوالالامپور سنگاپور از هر دو این کشورها دیدن داشته باشید و با یک تیر دو نشان بزنید. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با تور کوالالامپور سنگاپور آشنا کنیم همچنین با کلیک روی تور مالزی از آفرهای ویژه سفر بهره‌مند شوید.

 

 

آب و هوای  کوالالامپور

 

نکته ای که باید درباره آب و هوای کوالالامپور بدانید، این است که کوالالامپور در کل سال آب و هوای مرطوبی دارد و اگر شما از باران خوشتان نیاید، باید این مساله را برای انتخاب زمان برای شرکت در تور کوالالامپور سنگاپور در نظر داشته باشید. لازم به ذکر است که اواسط اسفند تا اواسط اردیبهشت و اواسط مهر تا اواسط آذر، کوالالامپور از همیشه بارانی تر می شود.

 

آب و هوای سنگاپور

 

در مورد آب و هوای سنگاپور نیز باید به این مساله توجه کنید که سنگاپور نیز در سراسر سال بارانی است. اما هوای سنگاپور از اواسط آذر تا اردیبهشت و همین طور اواسط خرداد تا اواسط مهر از همیشه بارانی تر می شود.

 

بهترین زمان سفر به کوالالامپور

 

بهترین زمان سفر به کوالالامپور از نظر شرایط آب و هوایی و به خاطر همان باران هایی که گفته شد، اواسط اردیبهشت تا اواسط مرداد و همین طور اواسط آذر تا اواسط اسفند است. حتما مقاله‌ی چه زمانی آب و هوای مالزی خوب است را مطالعه نمایید تا راهنمای خوبی برای سفرتان شود.

 

بهترین زمان سفر به سنگاپور

 

فصل بهار به عنوان بهترین زمان سفر به سنگاپور شناخته می شود. در این فصل بارش های باران در سنگاپور به حداقل می رسد و فرصت برای گشت و گذار در سنگاپور از همیشه بیشتر می شود. البته سفر به سنگاپور در فصل های بارانی سال هم مزایای خودش را دارد که از جمله آن ها می توان به ارزان تر شدن سفر به سنگاپور اشاره کرد.

 

 

چرا سفر به  کوالالامپور و سنگاپور ؟

 

کوالالامپور یک شهر مدرن است که جاذبه های گردشگری، اماکن تفریحی و مراکز خرید بسیار جذابی را در خود جای داده است. می توان گفت که هر کسی با هر سلیقه ای که داشته باشد، می تواند شیفته کوالالامپور شود. از آن طرف سنگاپور (پایتخت سنگاپور) یکی از تمیزترین شهرهای دنیاست و گذشته از این تمیزی، اماکن دیدنی و اماکن تفریحی بسیار خاصی دارد و طبیعتش نیز بسیار شگفت انگیز و زیبا است. پس اگر شما می خواهید که در قالب یک تور و در یک بازه زمانی محدود، از زیبایی های هر دو شهر کوالالامپور و سنگاپور لذت ببرید، بهتر است که حتما برای یک بار هم که شده در تور کوالالامپور سنگاپور شرکت کنید.

 

برترین اماکن دیدنی کوالالامپور

 

برج های دوقلوی پتروناس، غارهای باتو کوالالامپور، معبد سری ماهاماریامان کوالالامپور، معبد تیان هو کوالالامپور،مسجد جامع کوالالامپور، مسجد فدرال مالزی کوالالامپور، کاخ ایستانا نگارا کوالالامپور، ساختمان سلطان عبدالصمد کوالالامپور، برج منارا کوالالامپور (برج کوالالامپور)، موزه هنرهای اسلامی مالزی در کوالالامپور و مسجد ملی کوالالامپور جزء معروف ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور هستند.  ضمنا خیابان بوکیت بینانگ، خیابان الور کوالالامپور و محله چاینا تاون کوالالامپور نیز جزء بهترین جاهای دیدنی کوالالامپور هستند و هر کسی باید در تور کوالالامپور سنگاپور از آن ها بازدید داشته باشد.

 

برترین اماکن دیدنی سنگاپور

 

مارینا بی سندز سنگاپور، چرخ و فلک سنگاپور، باغ های خلیج سنگاپور (گاردنز بای بی سنگاپور)، جزیره سنتوسا سنگاپور، باغ های گیاهشناسی سنگاپور، کلیسای چانگی سنگاپور، کلیسای کلارک سنگاپور، معبد برایت هیل سنگاپور و موزه هنر و علم سنگاپور از دیدنی ترین جاذبه های توریستی سنگاپور هستند. محله لیتل ایندیا (محله هند کوچک) نیز یکی از جالب ترین جاهای دیدنی سنگاپور هستند. یک محله چینی ها هم در سنگاپور وجود دارد که آن هم جزء جاذبه های توریستی سنگاپور هستند. ضمنا خیابان اورچارد سنگاپور نیز جزء دیدنی ترین مناطق گردشگری سنگاپور است.

 

 

اماکن تفریحی کوالالامپور

 

پارک کی ال سی سی کوالالامپور، آکواریوم کی ال سی سی کوالالامپور و شهربازی سان وی لاگون کوالالامپور جزء معروف ترین اماکن تفریحی کوالالامپور هستند. به شما توصیه می کنیم که حتما در تور کوالالامپور سنگاپور از این اماکن تفریحی کوالالامپور دیدن کنید. از دیگر اماکن تفریحی کوالالامپور می توان به پارک پرندگان کوالالامپور، شهربازی برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور و باغ وحش ملی مالزی در کوالالامپور اشاره کرد.

 

اماکن تفریحی سنگاپور

 

باغ وحش سنگاپور (نایت سافاری سنگاپور) و پارک آبی ادونچر کاو سنگاپور جزء معروف ترین و محبوب ترین اماکن تفریحی سنگاپور هستند. البته رنج اماکن تفریحی سنگاپور بسیار گسترده تر از این حرف ها است. از دیگر اماکن تفریحی سنگاپور می توان به پارک آبی وایلد وایلد وت سنگاپور، شهربازی یونیورسال استودیو سنگاپور و مرکز علمی سنگاپور اشاره کرد.

 

بهترین هتل های کوالالامپور

 

هتل های 5 ستاره ای مثل هتل دابل تری بای هیلتون کوالالامپور، هتل پارک رویال کوالالامپور، هتل شرایتون ایمپریال کوالالامپور، هتل مجستیک کوالالامپور و هتل ایستانا کوالالامپور سیتی از لوکس ترین و بهترین هتل های کوالالامپور به شما می آیند. از طرفی هتل هایی مثل هتل آنکاسا کوالالامپور، هتل ماندرین کورت کوالالامپور و هتل لئو پالاس 1 کوالالامپور جزء بهترین هتل های ارزان کوالالامپور و بهترین هتل های 3 ستاره کوالالامپور هستند.

 

بهترین هتل‌های سنگاپور

 

هتل های 5 ستاره ای مثل هتل گرند کاپتورن سنگاپور، هتل ریجنت سنگاپور، هتل فیرمونت سنگاپور، هتل شرایتون تاورز سنگاپور و هتل ریتز کارلتون سنگاپور جزء بهترین هتل های سنگاپور هستند. از طرفی هتل های 3 ستاره ای مثل هتل سنترال سی ویو سنگاپور، هتل گرند امپریال سنگاپور و هتل آکسفورد سنگاپور جزء بهترین هتل‌های ارزان سنگاپور هستند که شما با کمترین بودجه می توانید در تور ارزان کوالالامپور سنگاپور در آن ها اقامت داشته باشید.

 

 

بهترین رستوران‌های کوالالامپور

 

از جمله بهترین رستوران های کوالالامپور می توان به رستوران زنزرو کوالالامپور، رستوران بتا کی ال کوالالامپور و رستوران فلوک کوالالامپور اشاره کرد. در این رستوران ها که محیط و دیزاین شیکی هم دارند، غذاهای بسیار خوشمزه و با کیفیتی سرو می شود و به جرئت می توان گفت که این رستوران ها جزء بهترین رستوران های کوالالامپور هستند.

 

بهترین رستوران‌های سنگاپور

 

رستوران آلما بای جوان آمادور سنگاپور، رستوران کولونی سنگاپور و رستوران سامر پاویلیون سنگاپور جزء خاص ترین و بهترین رستوران های سنگاپور هستند. به شما توصیه می کنیم که اگر خوردن غذای خوب در تور کوالالامپور سنگاپور برایتان مهم است، حتما به این رستوران ها در سنگاپور سر بزنید.

 

بهترین مراکز خرید کوالالامپور

 

اگر شما هم اهل خرید هستید، می توانید مطمئن باشید که در تور کوالالامپور می توانید یک دل سیر خرید کنید! چراکه کوالالامپور پر از مراکز خرید بزرگ و کوچک است و در آن هیچ کم و کاستی چه از نظر مراکز خرید لوکس و چه از نظر مراکز خرید ارزان وجود ندارد. از بهترین مراکز خرید کوالالامپور و بازارهای کوالالامپور می توان به مرکز خرید سوریا کی ال سی سی کوالالامپور، مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور، مرکز خرید مگامال مید ولی کوالالامپور، مرکز خرید گاردن کوالالامپور، بازار مرکزی کوالالامپور و بازار پتالینگ کوالالامپور اشاره کرد.

 

بهترین مراکز خرید سنگاپور

 

مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور، مرکز خرید پاراگون سنگاپور، مرکز خرید بوگیس جانکشن سنگاپور، مرکز خرید نی آن سیتی سنگاپور، مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپور، مرکز خرید مارینا بی سنگاپور، مرکز خرید آیون اورکارد سنگاپور و مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور تنها بخشی از مراکز خرید سنگاپور هستند که همیشه نظر توریستان را به خودشان جلب می کنند. ضمنا مرکز خرید اوت لت آی ام ام نیز جزء بهترین مراکز خرید ارزان سنگاپور است.

 

چرا تور کوالالامپورسنگاپور با آژانس مسافرتی زیما سفر؟

 

آژانس مسافرتی زیما سفر پارس با ارائه تور لحظه آخری مالزی و تور ارزان تور کوالالامپور سنگاپور شرایطی ایده آلی را برای مسافران فراهم کرده است تا با کمترین هزینه،بیشترین لذت را در سفر به مالزی داشته باشند.آژانس مسافرتی زیما سفر لیستی از انواع مختلف تورها با قیمت های متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهد تا با توجه به بودجه و زمان خود،بهترین پکیج تورهای مالزی و تور کوالالامپور سنگاپور را انتخاب کنید.قیمت تور کوالالامپور سنگاپور با توجه به نوع ایرلاین،نوع هتل و باقی امکانات موجود در تور،متغیر خواهد بود.به این صورت با بررسی پکیج های تابستان 99 تور های تور کوالالامپور سنگاپور قیمت مناسب را انتخاب نمایید و از تور ارزان تور کوالالامپور سنگاپور نوروز 1400 و تور لحظه آخری بهره مند شوید.آژانس مسافرتی زیما سفر قصد دارد تور های تور کوالالامپور سنگاپور را با بهترین قیمت و برترین کیفیت،خدمت شما مسافرین عزیز معرفی نماید ضمنا این آژانس طراح و مجری مسقیم تور مالزی ویژه نوروز در بین آژانس های مسافرتی  تهران می باشد.

نظرات کاربران