۰۲۱۷۴۶۳۴
تور گرجستان

تور گرجستان

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

گرجستان کشوری زیباست که در تقاطع قاره آسیا و اروپا قرار گرفته است. گرجستان که قبلا جزء اتحادیه شوروی بوده است، یک کشور بسیار دیدنیست که جاذبه های گردشگری متعددی را در خود جای داده است. در گرجستان هم سواحل بسیار زیبایی وجود دارد و هم اینکه اماکن تاریخی و اماکن مدرن بسیار زیبا و جالبی در آن به چشم می خورد. از بین همه شهرهای گرجستان، شهرهای تفلیس و باتومی محبوب ترین شهرهای گرجستان هستند و هر کدامشان اماکن دیدنی و اماکن تفریحی بسیار خاص و منحصر به فردی دارند که اغلب مسافران برای رزرو تور تفلیس یا تور باتومی بسته به سلیقه و فصل سفر هر کدام را که بخواهند انتخاب میکنند. با زیما سفر همراه باشید تا شما را بیشتر با این کشور منحصر به فرد آشنا کنیم. 

 تور گرجستان ، زیما سفر

آب و هوای گرجستان

 

آب و هوای گرجستان در بخش های ساحلی مثل شهر باتومی و همین طور شهرهای غربی، معتدل و بارانی است. ضمنا آب و هوای گرجستان در بخش های مرکزی خشک تر است و به نسبت بخش های ساحلی، رطوبت کمتری دارد. میانگین دمای شهری مثل تفلیس در گرجستان در سردترین ماه سال یعنی ماه ژانویه 3 درجه سانتیگراد و در گرمترین ماه سال یعنی ماه جولای 25 درجه سانتگیراد است. از طرفی دمای شهر ساحلی باتومی در گرجستان در سردترین ماه سال یعنی ژانویه بین 4 تا 10 درجه سانتگیراد و در گرمترین ماه های سال یعنی ماه جولای و آگوست بین 20 تا 26 درجه سانتیگراد است.

 آب و هوای گرجستان ، زیما سفر

بهترین زمان سفر به گرجستان

 

اگر شما می خواهید با تور تفلیس به گرجستان سفر کنید، بهترین زمان سفر به گرجستان برای شما از اواسط اردیبهشت تا اواسط تیر و همین طور از اواسط شهریور تا اواسط آبان است. اگر هم می خواهید با تور باتومی به گرجستان سفر کنید، بهتر است که فصل تابستان را برای سفر به گرجستان انتخاب کنید.

 بهترین زمان سفر به گرجستان ، زیما سفر

چرا سفر به گرجستان؟

 

گرجستان یکی از بهترین مقاصد گردشگری ارزان است. خوبی گرجستان این است که شما با هر بودجه ای که داشته باشید، می توانید به گرجستان سفر کنید. پس اگر به دنبال سفر ارزان خارجی هستید، بهتر است که معطل نکنید و برای برنامه ریزی  سفر ارازن به باتومی اقدام کنید . هر کدام از شهرهای تفلیس و باتومی به نوعی مقصد گردشگری ایده آلی هستند. در تفلیس اماکن تاریخی و جاهای دیدنی متعددی وجود دارد و اصولا هر کسی از گشت و گذار در آن لذت می برد. از سمتی شهر باتومی که به خاطر ساختمان های مدرن و اماکن تفریحی و البته سواحل جذابی که دارد، معروف شده است؛ یکی دیگر از شهرهای دیدنی گرجستان است که معمولا هر توریستی از سفر به آن احساس رضایت می کند. با این حساب می توانیم بگوییم که شما با هر سلیقه ای که داشته باشید، می توانید سفر خوبی را با تور گرجستان تجربه کنید.  

 

 برترین اماکن دیدنی گرجستان

 

در سرتاسر گرجستان جاهای دیدنی مختلفی وجود دارد که یکی از دیگری دیدنی تر هستند. اما وقتی صحبت از برترین اماکن دیدنی گرجستان می شود، نام بعضی از جاهای دیدنی گرجستان به میان می آید. مثلا مجسمه مادر تفلیس، پل صلح تفلیس، برج ساعت تفلیس و کلیسای جامع تثلیث تفلیس از معروف ترین و محبوب ترین اماکن دیدنی تفلیس هستند. از طرفی خیابان روستاولی تفلیس و موزه ملی گرجستان نیز از دیگر جاذبه های گردشگری گرجستان هستند که هر دو در شهر زیبای تفلیس قرار گرفته اند. علاوه بر این ها، مشخص است که سواحل باتومی نیز جزء معروف ترین جاذبه های گردشگری این کشور هستند. البته جاهای دیدنی باتومی فقط محدود به سواحل نمی شود و در باتومی نیز بعضی از بهترین جاذبه های گردشگری گرجستان جای گرفته اند. برای مثال بلوار باتومی، برج الفبا باتومی، تندیس مدیا باتومی، مجسمه علی و نینو در باتومی و میدان اروپا باتومی که همگی در شهر ساحلی باتومی هستند، جزء معروف ترین و بهترین جاذبه های توریستی گرجستان محسوب می شوند.

 برترین اماکن دیدنی گرجستان ، زیما سفر  

اماکن تفریحی گرجستان

 

پارک آبی تفلیس، شهربازی متاتسمیندا تفلیس، پارک آبی باتومی، پارک میراکل باتومی، تله کابین آرگو باتومی و آکواریوم باتومی بهترین و محبوب ترین اماکن تفریحی گرجستان هستند. این را هم بگوییم که شما اگر با تور گرجستان به باتومی سفر کنید، امکان این هم برایتان وجود دارد که در سواحل باتومی تفریح کنید و از امکانات تفریحی سواحل باتومی برای تفریح بهره ببرید. توصیه ما به شما این است که اگر اهل تفریحات ساحلی و ورزش های آبی هستید، حتما در تور گرجستان از شهر زیبای باتومی دیدن کنید.

اماکن تفریحی گرجستان ، زیما سفر  

بهترین هتل‌های گرجستان

 

بهترین هتل های گرجستان در شهر تفلیس، هتل های 5 ستاره ای مثل هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس، هتل پرفرنس هیولینگ تفلیس و هتل هوریزونت تفلیس هستند. از طرفی بعضی از بهترین هتل های گرجستان در شهر باتومی جای گرفته اند که از جمله آن ها می توان به هتل پرزیدنت پلازا باتومی، هتل ویندهام باتومی و هتل دیوان سوئیتس باتومی اشاره کرد.

 بهترین هتل‌های گرجستان ، زیما سفر

بهترین رستوران‌های گرجستان

 

رستوران میما تفلیس، رستوران باربارستان تفلیس، رستوران داین هال تفلیس، رستوران اکلیپس باتومی و رستوران نیو شیپ باتومی جزء بهترین رستوران های گرجستان هستند و هم از نظر محیط رستوران و هم از نظر کیفیت غذا سرآمد دیگر رستوران های گرجستان هستند.

 

بهترین مراکز خرید گرجستان

 

از آنجایی که تفلیس و باتومی دو تا از معروف ترین شهرهای توریستی گرجستان هستند، بهترین مراکز خرید گرجستان در تفلیس و باتومی ساخته شده اند. مرکز خرید تفلیس مال، مرکز خرید ایست پوینت تفلیس، مرکز خرید اوراسیا تفلیس و مرکز خرید تفلیس سنترال در شهر تفلیس و مرکز خرید باتومی پلازا، مرکز خرید باتومی مال و مرکز خرید مترو سیتی باتومی از بهترین مراکز خرید باتومی هستند. اگر در تفلیس اقامت داشتید بهتر است از بهترین مراکز خرید تلفیس که در این مقاله برای شما جمع آوری کرده ایم اطلاع داشته باشین.

 بهترین مراکز خرید گرجستان ، زیما سفر

چرا تور گرجستان با آژانس مسافرتی زیما سفر؟

 

آژانس مسافرتی زیما سفر پارس با ارائه بهترین قیمت ها برای سفر به کشور گرجستان شرایطی ایده آلی را برای مسافران فراهم کرده است تا با کمترین هزینه ،بیشترین لذت را در سفر به گرجستان داشته باشند.  لیستی از انواع مختلف تورها با قیمت های متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهیم تا با توجه به بودجه و زمان خود،بهترین پکیج تورهای تفلیس باتومی را انتخاب کنید.رقیمت تور گرجستان با توجه به نوع ایرلاین،نوع هتل و باقی امکانات موجود در تور،متغیر خواهد بود.به این صورت با بررسی پکیج ها قیمت مناسب را انتخاب نمایید. 

چرا تور گرجستان با آژانس مسافرتی زیما سفر

سوالات متداول تور گرجستان

آیا سفر به گرجستان نیاز به ویزا دارد ؟

سال هاست که طی قراردادی که بین ایران و گرجستان بسته شده است ، مسافر نیاز به اخذ ویزا از مبدا ایران را ندارد و مهر و اجازه ی ورود در هنگام داخل شدن به کشور گرجستان در فرودگاه ( برای مسافرین هوایی ) و در کانتر مرزی ( برای مسافرین زمینی ) در پاسپورت مسافر ثبت میشود .

چرا بعضی از مسافرین در فرودگاه گرجستان دیپورت میشوند ؟

چندی است که مسافرین ایرانی باید با بلیط رفت و برگشت به گرجستان سفر کنند و اگر محل اقامت آن ها مشخص نباشد در هنگام ورود به کشور گرجستان از ورود آن ها جلوگیری میشود . پس مسافر باید هم بلیط برگشت داشته باشد و هم محل اقامت آن مشخص باشد .

به کدام شهر های گرجستان سفر کنیم ؟

بیشتر مسافرین گرجستان جهت دیدن تفلیس به آن کشور سفر میکنند ولی شهر ساحلی گرجستان که باتومی نام دارد نیز چندی است که مورد توجه قرار گرفته .

بهترین فصل سفر به گرجستان کدام است ؟

همه فصل ها در گرجستان زیباست ولی برای مسافرین ایرانی فصول بهار و تابستان بهترین فصل جهت استفاده از تفریحات آبی است .

سفر به گرجستان در چه فصولی ارزان تر است ؟

معمولا به این دلیل که ایرانی ها از فصول گرم بیشتر لذت میبرند لذا در فصل های سرد آفر های بیشتری برای سفر به گرجستان وجود دارد و قیمت ها نیز مناسب تر است .

جاذبه های معروف گرجستان کدامند ؟

خیابان روستاولی ، حمام حرارتی در آبانتوبانی ، شهر قدیمی تفلیس ، مجسمه مادر تفلیس ، قلعه ناریکالا ، کلیسای سامبا ، خانه اپرای پالیا شویلی و کلیسای مقدس تفلیس .

نظرات کاربران

  • مبینا نجاتی

    ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

    پاسخ

    من تور تفلیس رو ازتون خریداری کردم، هتل گرین کویین
    به شدت راضی بودم مخصوصا از راهنمایی های بسیارمفید همکاران شما
    ۵روز از بهترین روزامو در شهرزیبای تفلیس گذروندم
    خیلی ممنونم ازتون