۰۲۱۷۴۶۳۴

تور آفریقای جنوبی ویژه اردیبهشت 1403

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز
تاریخ رفت ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
تاریخ برگشت ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدت اقامت ۹ شب و ۱۰ روز
سفر هوایی - امارات
تلفن: ۰۲۱۷۴۶۳۴
تلفن تماس از شهرستان: ۰۲۱۲۲۹۲۷۸۰۰
تلگرام: @zimasafarpars
تور آفریقای جنوبی ویژه اردیبهشت 1403

برنامه سفر

ردیف به مدت اقامت توضیح
۱ کیپ تان ۴ تاریخ رفت :

12 اردیبهشت
۲ سان سیتی ۲ تاریخ برگشت :

21 اردیبهشت
۳ پارک جنگلی ۱ ساعت رفت :

( تهران 04:30 )( دبی 07:20 )
( دبی 09:10 )( کیپ تان 16:50 )
۴ ژوهانسبورگ ۲ ساعت برگشت :

( ژوهانسبورگ 19:10 )( دبی 00:00 )
( دبی 07:45 )( تهران 09:25 )

لیست قیمت تور

نام هتل دو تخته یک تخته ۶-۱۲ سال با تخت ۲-۶ سال بدون تخت توضيحات
Hyatt Regency
B.B The Cascades
B.B KWA Maritane Game Lodge
B.B Radisson Blu
B.B
۵۸٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان + ۲٫۱۹۰ دلار ۵۸٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان + ۲٫۹۹۰ دلار ۴۸٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان + ۱٫۴۹۰ دلار ۴۸٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان + ۱٫۱۹۰ دلار

خدمات تور

صبحانه به صورت بوفه باز در تمام هتلها ، 2 وعده شام و 1 وعده ناهار درهتل پارک جنگلی + 2 وعده ناهار در طی گشت ها + راهنمای فارسی زبان + ترانسفر فرودگاهی + بلیط هواپیمائی بین المللی + اجرای کلیه گشت ها و هماهنگی ترانسفرها در روز های بازدید همراه با ورودیه ها و گشت هلیکوپتر در کیپ تان + اخذ ویزای کشور آفریقای جنوبی + ترانسفر هوایی بین شهرهای کیپ تان به ژوهانسبورگ + پرداخت هزینه VFS و سفارت + بیمه حوادث مسافرتی .
 
برنامه گشت :
 

روز اول : ورود به کیپ تان و ترانسفر به سمت هتل و اخذ اتاق و استراحت .

روز دوم : صرف صبحانه در هتل ، اجرای گشت نیم روز شهر کیپ تان شامل گذر از کنار استادیوم فوتبال جام جهانی ، منطقه بوک آپ ،Table Mountain (اجرا شدن این گشت به شرایط آب و هوایی در آن روز بستگی دارد) سپس حرکت به سمت Signal hills در ادامه حرکت به سمت اسکله و مرکز خرید V&A Waterfront جهت صرف ناهار در رستوران ترکیه ای Saray وقت آزاد جهت خرید تا ساعت 18:00 و سپس بازگشت به هتل .

روز سوم : صرف صبحانه در هتل ، اجرای تور تمام روز موصوف به گشت Cape Peninsula و بازدید از شهر Hout Bay و اجرای گشت کشتی جهت بازدید از جزیره فوک های دریایی (Duiker island ) سپس گذر از جاده زیبای Chapman’s Peak Drive و بازدید از محل تجمع پنگوئن های آفریقایی ( پنگوئن های منطقه گرمسیری) ، در ادامه صرف ناهار در یکی از بهترین رستوران های منطقه بولدرز و سپس حرکت به سمت دماغه امید نیک و منطقه کیپ پوینت و در پایان بازگشت به هتل .

روز چهارم : صرف صبحانه در هتل ، اجرای گشت هلیکوپتر بر فراز شهر کیپ تان ، سپس بازدید از پارک گیاه شناسی Kirstenbosch Garden و در ادامه بازدید از شهر زیبای Stellenbosch و بازدید از مزارع انگور و پس از آن بازگشت به هتل .

روز پنجم : صرف صبحانه در هتل ، تحویل اتاق و حرکت به سمت فرودگاه جهت ترک کیپ تان به مقصد سان سیتی .

2 شب اقامت در سان سیتی (The Cascades Hotel Hotel 5 Star )
روز پنجم : ورود به فرودگاه ژوهانسبورگ و عزیمت به سمت سان سیتی به صورت زمینی .

روز ششم : صرف صبحانه درهتل ، وقت آزاد و استفاده از تفریحات ریزورت سان سیتی استفاده از پارک آبی جهت میهمانان هتل های سان سیتی رایگان می باشد . بلیط سایر تفریحات سان سیتی در Entertainment Center قابل تهیه می باشد .

روز هفتم : صرف صبحانه در هتل ، تخلیه اتاق و حرکت به سمت هتل در پارک جنگلی به صورت زمینی ( در حدود نیم ساعت ) .

1 شب اقامت در پارک جنگلی ( KWA Maritane Game Lodge 4Star Luxury ) (پیلانزبرگ دومین پارک جنگلی بزرگ حفاظت شده ملی آفریقای جنوبی میباشد)
روز هفتم : ورود به هتل و اخذ اتاق و سپس اجرای گشت سافاری به مدت 3 ساعت ، بازگشت به هتل و صرف شام به صورت بوفه باز .

روز هشتم : بیداری در ساعت 07:00 صبح و صرف صبحانه در هتل ، تحویل اتاق ها در ساعت ۹ صبح و حرکت به سمت ژوهانسبورگ بصورت زمینی در مسیر بازدید از دهکده فرهنگی لسدی و آشنایی با نحوه زندگی و نمایش مربوط به اقوام قدیمی آفریقای جنوبی در ادامه بازدید از پارک شیرهای سفید آفریقایی و سپس بازدید از مرکز فروش صنایع دستی Cambanos و نهایتا ادامه مسیر به سمت هتل
۲ شب اقامت در ژوهانسبورگ(Radisson blu Hotel ۵ Star )

روز هشتم : ورود به ژوهانسبورگ و ترانسفر به سمت هتل و تحویل اتاق و استراحت، در ادامه مسافرین می توانند با همراهی راهنمای تور از میدان نلسون ماندلا و سندتان سنتربازدید نمایند.

روز نهم : بیداری در ساعت 7:00 صبح و صرف صبحانه در هتل ، تحویل اتاق ها در ساعت 9 صبح و حرکت به سمت ژوهانسبورگ بصورت زمینی در مسیر بازدید از دهکده فرهنگی لسدی و آشنایی با نحوه زندگی و نمایش مربوط به اقوام قدیمی آفریقای جنوبی و ادامه مسیر به سمت هتل .

2 شب اقامت در ژوهانسبورگ (Sandton Sun Hotel 5 Star )


روز نهم : صرف صبحانه در هتل، اجرای گشت شهربازی گلدریف سیتی ، استفاده از امکانات این مجموعه و بازدید از معدن معروف طلا خاموش در نهایت حرکت به سمت هتل در ساعت 17:00 .

روز دهم : صرف صبحانه در هتل ، تخلیه اتاق و ترانسفر به سمت فرودگاه ژوهانسبورگ و ترک آفریقای جنوبی به مقصد ایران .

 


مدارک لازم

2 قطعه عکس رنگی4*3 با زمینه سفید (جدید)+ اصل پاسپورت با حداقل دو ماه اعتبار پس از پایان سفر و امضاء شده توسط صاحب گذرنامه + معرفی نامه شغل مسافر در سربرگ محل کار/ شرکت ، ترجیحا به زبان انگلیسی (یا بصورت ترجمه شده ) با ذکرتاریخ شروع به کار، سمت ، میزان حقوق و مدت زمان مرخصی + نامه اشتغال به تحصیل برای دانشجو ها و دانش آموزان + پرینت حساب بانکی 3 ماهه آخر مسافرین به انگلیسی از بانک ( اعتبار پرینت بانکی از زمان دریافت آن از بانک تا زمان ارائه به سفارت فقط 5 روز می باشد ) + 2 نسخه ترجمه شناسنامه کودکان زیر 18 سال) فقط 1 نسخه از ترجمه های شناسنامه بایستی به تائید دادگستری و وزارت امور خارجه رسیده باشد) + حضورمسافر زمان تحویل مدارک به سفارت الزامی میباشد .

توضيحات

70% مبلغ تور هنگام رزرو الزامی میباشد .
مسئولیت کنترل پاسپورت بعهده مسافر می باشد .
زمان ورود به اتاق ساعت 14:00 و زمان ترک اتاق ساعت 12:00 می باشد.
هزینه ترجمه مدارک و بیمه تکمیلی با پوشش کرونا با مبلغ بالا در صورت نیاز و بالای 60 سال عهده مسافر است .
 
در صورت نیاز جهت کسب اطلاعات با شماره مستقیم  09193985898 تماس حاصل بفرمایید و یا با شماره پنج رقمی 74634-021 تماس حاصل فرمایید

نظرات کاربران