۰۲۱۷۴۶۳۴
تور تفلیس

تور تفلیس

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

تفلیس پایتخت کشور گرجستان است. منطقه قدیمی تفلیس که با نام شهر قدیمی تفلیس شناخته می شود، خیابان ها و کوچه پس کوچه های سنگفرش شده و بسیار زیبایی دارد که وقتی در آن قدم می زنید، می توانید تاریخ بلندبالا و پیچیده آن را لمس کنید. جالب است که بدانید خیلی از زیباترین اماکن تاریخی گرجستان در همین شهر زیبای تفلیس جای گرفته اند و این همان دلیلی است که هر ساله توریستان زیادی را جذب شهر زیبای تفلیس می کند. به هر حال تفلیس یک شهر زیبای اروپایی است و واقعا ارزش بازدید را دارد. ما در ادامه شما را بیشتر با تفلیس و تور ارزان تفلیس آشنا می کنیم.

 تور تفلیس ، زیما سفر

آب و هوای تفلیس 

آب و هوای تفلیس در فصل بهار بسیار مطبوع است، اما بعضا روزهای بارانی هم دارد. کم کم هرچه از اوایل فصل بهار دور شویم و به فصل تابستان نزدیک تر شویم، هوای تفلیس رو به گرمی بیشتری می رود و در مرداد ماه به اوج گرمای خودش می رسد. در فصل پاییز نیز که هوای تفلیس خنک می شود، بارش های باران در تفلیس به حداکثر مقدار خودش می رسد. در نهایت در فصل زمستان سرمای تفلیس به اوج خودش می رسد و در دی ماه و بهمن ماه از همیشه سردتر می شود.

 آب و هوای تفلیس ، زیما سفر

بهترین زمان سفر به تفلیس

تفلیس از آن شهرهایی است که در سراسر سال توریست دارد. در واقع آب و هوای تفلیس در هر زمانی از سال برای سفر مناسب است و شما محدودیتی از این بابت برای انتخاب زمان سفر به تفلیس ندارید. اما اگر می خواهید از بهترین آب و هوای تفلیس بهره ببرید، بهتر است که در تاریخی بین اواسط اردیبهشت تا اواسط تیر یا  تاریخی بین اواسط شهریور تا اواسط آبان به تفلیس سفر کنید.

 بهترین زمان سفر به تفلیس ، زیما سفر

چرا سفر به تفلیس

همان طور که گفته شد، تفلیس پایتخت گرجستان است و مسلم است که خیلی از جاهای دیدنی گرجستان و خیلی از اماکن تفریحی گرجستان را در خود جای داده باشد. تفلیس اماکن تاریخی، اماکن دیدنی و اماکن تفریحی بسیار زیادی دارد و شهری است که اگر از آن بازدید کنید، می توانید حس و حال واقعی یک شهر گرجستانی را درک کنید. خوبی تفلیس این است که هر کسی با هر سبک و سلیقه ای می تواند اقامت دلچسبی را در آن تجربه کند و دلیلش هم این است که در تفلیس جاذبه های گردشگری بسیار متنوعی وجود دارد که هر کدامشان باب میل گروهی از توریستان است.

 چرا سفر به تفلیس ، زیما سفر

برترین اماکن دیدنی تفلیس 

به شما توصیه می کنیم که گشت و گذار در تفلیس را از منطقه قدیمی تفلیس (شهر قدیمی تفلیس) شروع کنید. توصیه ما به شما این است که خیلی آسوده در خیابان های سنگفرش شده این منطقه قدم بزنید و از گوشه کنار آن به خوبی بازدید کنید. چراکه این منطقه یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی تفلیس است و واقعا ارزش وقت گذاشتن را دارد و خیلی از جاذبه های گردشگری تفلیس را در خود جای داده است. مجسمه مادر تفلیس معروف ترین جاذبه گردشگری تفلیس است و اغلب از آن به عنوان نماد تفلیس و یا حتی نماد گرجستان یاد می کنند. علاوه بر این، پل صلح تفلیس، میدان آزادی تفلیس، خیابان روستاولی تفلیس، کلیسای جامع تثلیث تفلیس، برج ساعت تفلیس و حمام سولفور تفلیس نیز از جالب ترین جاهای دیدنی تفلیس به شمار می آیند. گذشته از این ها، قلعه ناریکالا تفلیس، آتشکده تفلیس، مسجد جامع تفلیس، معبد سامتاورو تفلیس، خانه اپرا پالیاشویلی تفلیس، موزه ملی گرجستان در تفلیس و موزه هنرهای تفلیس نیز از محبوب ترین جاذبه های گردشگری تفلیس به شمار می آیند. بنای یادبود تاریخ گرجستان در تفلیس، کلیسای سیونی تفلیس، کلیسای جامع متخی تفلیس و ساختمان پارلمان تفلیس نیز از دیگر جاهای دیدنی تفلیس هستند.

 برترین اماکن دیدنی تفلیس ، زیما سفر

اماکن تفریحی تفلیس 

در تفلیس اماکن تفریحی متعددی وجود دارد که از جمله آن ها میتوان به پارک آبی تفلیس،  شهربازی متاتسمیندا تفلیس و پارک ریکه تفلیس اشاره کرد. به شما توصیه می کنیم که اگر می خواهید خانوادگی به تفلیس سفر کنید، حتما از این اماکن تفریحی تفلیس دیدن کنید و مطمئن باشید که همه اعضای خانواده تان از تفریح در این اماکن تفریحی در تور تفلیس راضی خواهند بود. گذشته از این ها، دریاچه مصنوعی تفلیس (دریای تفلیس)، دریاچه لاک پشت های تفلیس و سد ژینوالی تفلیس نیز از جالب ترین جاذبه های گردشگری تفلیس هستند که برای تفریح و گشت و گذار فضای بسیار مناسبی دارند. تله کابین تفلیس نیز یکی از جذاب ترین امکانات تفریحی تفلیس است که معمولا توریستان از استفاده از آن در تور تفلیس استقبال می کنند.

 اماکن تفریحی تفلیس ، زیما سفر

بهترین هتل‌های تفلیس

هتل بیلتمور تفلیس، هتل رویال پالاس تفلیس، هتل آمباسادوری تفلیس و هتل شرایتون متچی پالاس تفلیس از بهترین هتل های 5 ستاره تفلیس هستند. به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال یک سفر لوکس به تفلیس هستید، یکی از این بهترین هتل های تفلیس را برای اقامت در تور تفلیس انتخاب کنید. اما اگر به دنبال سفر ارزان به تفلیس با تور لحظه آخری تفلیس هستید، هتل هایی مثل هتل گلد استار تفلیس، هتل رویال اسکای تفلیس و هتل ساتوری تفلیس را رزرو کنید.

 بهترین هتل‌های تفلیس ، زیما سفر

بهترین رستوران‌های تفلیس

رستوران ازو تفلیس یکی از معروف ترین رستوران های محلی تفلیس است. در این رستوران دنج و جذاب می توانید بهترین و خوشمزه ترین غذاهای گرجستانی را امتحان کنید. البته رستوران لولیتا تفلیس و رستوران ماپشالیا تفلیس نیز از بهترین رستوران های تفلیس هستند و غذاهای بسیار لذیذی در آن ها برای مشتریان سرو می شود.

 بهترین رستوران‌های تفلیس ، زیما سفر

بهترین مراکز خرید تفلیس

مرکز خرید ایست پوینت تفلیس و مرکز خرید تفلیس مال معروف ترین مراکز خرید تفلیس هستند. شما در این مراکز خرید می توانید انواع لباس های مارک و زیبا را تهیه کنید. از این گذشته، می توانید با رفتن به مرکز خرید مرانی تفلیس، مرکز خرید کارواسلا تفلیس، مرکز خرید اوراسیا تفلیس، مرکز خرید جی تی سی تفلیس یا مرکز خرید تفلیس سنترال نیز خرید خوبی را در تور ارزان تفلیس تجربه کنید. به شما توصیه می کنیم که برای خرید در تفلیس به خیابان پکینی تفلیس نیز سر بزنید و حتما از فروشگاه ها و بوتیک های متعدد آن دیدن کنید.

 بهترین مراکز خرید تفلیس ، زیما سفر

چرا تور تفلیس با آژانس مسافرتی زیما سفر؟

آژانس مسافرتی زیما سفر پارس با ارائه تور لحظه آخری گرجستان و تور ارزان تفلیس شرایطی ایده آلی را برای مسافران فراهم کرده است تا با کمترین هزینه،بیشترین لذت را در سفر به گرجستان داشته باشند.آژانس مسافرتی زیما سفر لیستی از انواع مختلف تورها با قیمت های متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهد تا با توجه به بودجه و زمان خود،بهترین پکیج تورهای تفلیس و تور ارزان گرجستان را انتخاب کنید.قیمت تور تفلیس با توجه به نوع ایرلاین،نوع هتل و باقی امکانات موجود در تور،متغیر خواهد بود.به این صورت با بررسی پکیج های تابستان 99 تور تفلیس قیمت مناسب را انتخاب نمایید و از تور ارزان تفلیس نوروز 1400 و تور لحظه آخری تفلیس بهره مند شوید.آژانس مسافرتی زیما سفر قصد دارد تور های گرجستان را با بهترین قیمت و برترین کیفیت،خدمت شما مسافرین عزیز معرفی نماید ضمنا این آژانس طراح و مجری مسقیم تورهای گرجستان ویژه نوروز در بین آژانس های مسافرتی  تهران می باشد.

چرا تور تفلیس با آژانس مسافرتی زیما سفر

سوالات متداول تور تفلیس

برای سفر به تفلیس به چه مدارکی نیاز داریم؟

چند وقتی است که مسافران ایرانی جهت سفر به گرجستان نیاز به ویزا ندارند ولی در فرودگاه بلیط رفت و برگشت آن ها و واچر هتل چک می شود که حتما باید همراه داشته باشند .

بهترین زمان سفر به تفلیس چه ماهی است؟

بهترین زمان سفر به تفلیس فصول گرم سال است که بهار و تابستان و تا اواخر مهر بهترین زمان سفر به تفلیس است .

آیا تفلیس در شب ایمن است؟

در تفلیس قوانین سختی اعمال می شود ولی در شب تنها راه نروید . از غریبه ها نوشیدنی نگیرید یا اگر شما را به نوشیدنی دعوت کردند قبول نکنید. در بار ها مراقب غذا و نوشیدنی خود باشید تا چیزی در آن نریزند گرچه این اتفاقات نادر است ولی در گرجستان این اتفاقات افتاده است .

بهترین زمان سفر به تفلیس کدام است؟

مهم ترین جاذبه های تفلیس عبارت اند از :
شهر قدیمی تفلیس
تراموا هوایی تفلیس
کلیسای جامع تسمیندا سامبا
تئاتر ماریوت
موزه اتوموبیل تفلیس
پل صلح
قلعه ناریکالا

بهترین فعالیت های دیدنی فضا باز تفلیس :

مخزن آب جینوالی
کوه متاتسمیندا
باغ گیاه شناسی ملی گرجستان
پارک ریک
دریاچه لاکپشت ها
خیابان روستا ولی

نظرات کاربران