۰۲۱۷۴۶۳۴
تور کشتی کروز

تور کشتی کروز

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

درباره کشتی کروز

کشتی کروز یک کشتی مسافرتی است که تنها قصد آن رسیدن از مقصدی به مقصد دیگر نیست! حتی بعضی اوقات کشتی های کروز مهمانان را به مقصد اولیه بر می گردانند و تنها امکانات رفاهی را برای توریستان در مسیر آبی فراهم می کنند. در طول سفر دریایی با تور کشتی کروز، روزها و شب های متفاوت و منحصر به فردی برای مهمانان تدارک دیده می شود.

اولین کشتی کروز دنیا

اولین کشتی کروز دنیا، کشتی پرنسس ویکتوریا لوئیس بود که برای مسیر هامبورگ-آمریکا ساخته شد و اولین سفرش را از روز 29 ماه ژوئن سال 1900 تجربه کرد و تا روز 16 دسامبر سال 1906 ، زمانی که در جامائیکا به گل نشست، کار خود را ادامه داد.

بزرگترین کشتی کروز دنیا

سمفونی دریاها، نام بزرگترین کشتی کروز دنیاست که 18 عرشه، 22 رستوران، 24 استخر، 2759 اتاق و یک پارک با بیش از 20،000 گیاه گرمسیری دارد. دلیل بزرگی این کشتی کروز فقط این نیست که توریستان بیشتری را در خود جای دهد، بلکه بیشتر به این خاطر است که امکانات تفریحی بیشتری داشته باشد تا مهمانانش با تور کشتی کروز در طول سفر به دفعات شگفت زده شوند و تا می توانند تفریح کنند.

تورهای کشتی کروز

تورهای کشتی کروز متعددی در سراسر جهان برگزار می شود. برای مثال در کشور زیبای ترکیه، تورهای کشتی کروز از مقاصد آنتالیا، استانبول، کوش آداسی، مارماریس، بدروم، بزکادا، کاناکاله و دیکیلی برگزار می شود و در طول مسیر برای مهمانانشان امکانات تفریحی هیجان انگیزی را فراهم می کنند. از طرفی تورهای کشتی کروز متنوعی در دبی هم برگزار می شود که شرکت در آن ها تجربه متفاوتی از کروز سواری را برای شما به ارمغان می آورد.

 

تفریحات کشتی کروز

با شرکت در تور ارزان کشتی کروز می توانید از دیدن غروب زیبای خورشید در منظره لایتناهی دریا لذت ببرید و یا در یکی از رستوران های کشتی یک غذای متفاوت میل کنید، از نمایش های اجرایی در کشتی دیدن کنید، در باشگاه تناسب اندام کشتی کروز با چشم انداز بی نظیر دریا ورزش کنید، در استخرهای زیبای کشتی کروز شنا کنید و یا از آفتاب دل انگیز آن لذت ببرید. همچنین می توانید با مسافران دیگر در زمین ورزش کشتی بازی کنید و یا از دیگر امکانات رفاهی کشتی کروز استفاده کنید. در پایان هم می توانید در اتاق خواب لوکس خود استراحت کنید و آرامش را با تمام وجود کسب کنید.

 

چرا تور کشتی  کروز با آژانس مسافرتی زیما سفر؟

شرکت در تورهای کشتی کروز دنیایی از هیجان و ماجراجویی را برای شما به ارمغان می آورد. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که سفر را به خاطر ماجراجویی و کسب تجارب جدید دوست دارند، باید حداقل یک بار در زندگیتان همراه شدن با کشتی کروز را تجربه کنید و متفاوت ترین روزها و شب های زندگیتان را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. آژانس مسافرتی زیما سفر پارس پیشنهاد می‌کند که تور کشتی کروز که تجربه‌ای بی‌بدیل برای مسافرین مختلف بویژه هموطنان ایرانی می‌باشد را از دست ندهید و همانطور که گفتیم تور  کشتی کروز، فرصتی برای رفتن به یک سفر لوکس دریایی به چند کشور مختلف هم هست. آژانس مسافرتی زیما سفر پارس مجری مستقیم تور کشتی کروز با بالاترین کیفیت و ارزنده ترین خدمات افتخار این را دارد که بتواند در خدمت شما سروران برای به ارمغان آوردن سفری خوش و لحظاتی فراموش نشدنی با تور کشتی کروز برای شما عزیزان باشد.

نظرات کاربران