۰۲۱۷۴۶۳۴
تور کیش

تور کیش

امتیار دهید:

۴.۸ از ۱۵۰۰ امتیاز

جهت هتل ها و تاریخ های مورد نظر خود که در پکیج وجود ندارد با متخصصان فروش ما تماس حاصل فرمایید .

 

درباره تور کیش

آیا شما هم هوس یک سفر شاد و مفرح کرده اید؟ آیا شما هم می خواهید با یک تور ارزان داخلی یک سفر به یادماندنی را تجربه کنید؟ در این صورت تور ارزان قیمت کیش دقیقا مناسب شماست! با ما همراه باشید تا کمی درباره تور کیش با شما صحبت کنیم. این روزها کیش به عنوان توریستی ترین جزیره ایران و یکی از زیباترین مقاصد گردشگری کشورمان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. این جزیره زیبا با هر جای دیگری در ایران متفاوت است و هم جاهای دیدنی و هم اماکن تفریحی جذابی دارد. جزیره کیش در جنوب کشورمان و در میان آب های خلیج فارس قرار گرفته است و همیشه به خاطر سواحل زیبا، اماکن تفریحی مدرن، هتل های لوکس و همین طور مراکز خرید جذاب معروف بوده است. جزیره کیش 91.5 کیلومتر مربع وسعت و حدود 40،000 نفر جمعیت دارد. این جزیره هر ساله حدود 1 میلیون مسافر و توریست دارد و همیشه تعداد توریستان از تعداد اهالی جزیره در آن بیشتر است. اگر شما هم به دنبال رزرو تور ارزان کیش یا تور لحظه آخری کیش هستید، با ما همراه باشید.

 

 درباره تور کیش ، زیما سفر

مراکز تفریحی کیش

در کیش یک سری اماکن تفریحی معروف و محبوب وجود دارد که یکی از آن ها پارک آبی اوشن است. این پارک آبی یکی از هیجان انگیزترین اماکن تفریحی این جزیره محسوب می شود. البته علاوه بر آن یک سری مراکز تفریحی دیگری نیز در این جزیره زیبا و دیدنی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به پارک بادی کیش ویبیت مارینا، پارک دلفین ها، مجموعه پارس سافاری و شهربازی هایلند اشاره کرد. گفتنی است که در کیش یک پیست اسکیت روی یخ به نام دامون نیز وجود دارد که این روزها تفریح در آن بین مسافران ایرانی و خارجی خیلی رایج شده است. یک اسکله تفریحی نیز در این جزیره وجود دارد که محوطه بسیار خوبی برای تفریح و گشت و گذار دارد. در ضمن یک سری جاهای دیدنی در کیش وجود دارد که محبوب ترین هایشان کشتی یونانی، آب انبار دوقلو، شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز، درخت سبز و البته سواحل زیبای کیش هستند. شما در سواحل کیش می توانید انواع ورزش های آبی را هم تجربه کنید و روزهای فراموش نشدنی را در این جزیره سپری کنید. حتی می توانید بولینگ، قایق سواری، دوچرخه سواری و تفریحات این چنینی را هم در این جزیره تجربه کنید. لازم به ذکر است که یک سری کشتی های تفریحی نیز در کیش وجود دارند که برنامه های بسیار مفرح و مهیجی را برگزار می کنند و همراهی با آن ها یکی از بهترین تفریحات خانوادگی در کیش محسوب می شود. خانه مردم شناسی بومیان کیش و بوستان آهوان نیز از آن جاذبه های گردشگری کیش هستند که حتما شما هم باید از آن ها دیدن کنید. ضمنا یک سری جزیره در نزدیکی کیش وجود دارند که شما می توانید از آن ها نیز بازدید داشته باشید. نزدیک ترین جزیره به کیش، جزیره ای زیبا به نام هندورابی است که بازدید از آن می تواند برای شما هم تجربه جالبی باشد. گذشته از همه این ها، مراکز خرید کیش نیز به نوعی جزء مراکز تفریحی محسوب می شوند و  تقریبا هر کسی در تور کیش ارزان قیمت بخش زیادی از زمانش را به پاساژگردی می گذراند.

 

مراکز تفریحی کیش ، زیما سفر

مراکز خرید در کیش

همان طور که گفته شد، در کیش مراکز خرید متعددی وجود دارد که اتفاقا ظاهر مدرنی هم دارند و خرید از آن ها تجربه دلچسبی است. از معروف ترین مراکز خرید این جزیره می توان به مرکز تجاری کیش، مرکز خرید رویا مال، مجتمع تجاری پردیس 1 و 2 و البته مرکز خرید مریم اشاره کرد. البته تعداد مراکز خرید کیش از این حرف ها خیلی بیشتر است و شما می توانید برای خرید در آن به مجتمع های تجاری گوناگونی مثل بازار دامون، بازار مرجان، بازار مروارید، بازار زیتون، مرکز خرید سارینا 1 و بازار ونوس نیز مراجعه کنید.

 

مراکز خرید در کیش ، زیما سفر

بهترین هتل های کیش

اکثر کسانی که به دنبال سفر به کیش هستند، یک سوال بزرگ در ذهن دارند و آن سوال این است که کدام هتل کیش برای اقامت بهتر است؟ این روزها که سفر به کیش بین مسافران بسیار رایج شده، تعداد هتل های این جزیره نیز بیشتر و بیشتر شده است. در حال حاضر هتل های 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره متعددی در این جزیره جنوبی قرار گرفته اند و شما می توانید با هر بودجه ای در آن اقامت داشته باشید. این هتل های در بخش های مختلف کیش قرار گرفته اند. اصولا آن دسته از هتل هایی که در نزدیکی مرکز شهر هستند و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی، اماکن تفریحی و مراکز خرید کیش دارند، از بقیه معروف تر و محبوب تر شده اند. گفتنی است که یک سری هتل های لوکس در جزیره کیش ساخته شده اند که به راحتی قابل رقابت با هتل های جهانی هستند. این هتل ها که معروف ترین هایشان هتل داریوش، هتل ترنج و هتل سورینت مریم هستند، از هر نظر ایده آل هستند.

 

بهترین هتل های کیش ، زیما سفر

هزینه های تور کیش

برای اینکه سفر ارزانی به کیش داشته باشید، بهتر است که به دنبال رزرو یک تور آفردار کیش باشید. خبر خوب اینکه آژانس هواپیمایی زیما سفر ارزان ترین تور کیش را برای شما با کمترین قیمت ممکن برگزار می کند. واقعیت این است که قیمت تور کیش در ماه های مختلف سال با همدیگر متفاوت است و در ضمن بسته به اینکه شما چه هتلی را برای اقامت انتخاب کنید، قیمت تور برایتان متفاوت می شود. نکته دیگر درباره پولی است که شما باید با خودتان به کیش ببرید تا با آن هزینه تفریح و کرایه تاکسی را پرداخت کنید. اول اینکه شما می توانید با بودجه های مختلف در کیش تفریح کنید و همه چیز بستگی به این دارد که چه مراکز تفریحی را انتخاب کنید. اما به عنوان نمونه خوب است این را بدانید که قیمت بلیط پارک آبی اوشن حدود 200،000 تومان و قیمت بلیط ویبیت پارک کیش حدود 50،000 تومان است. در ضمن قیمت بلیط تاکسی در کیش به صورت 7،500 تومان ورودی به اضافه مبلغ محاسبه شده با تاکسی متر بر اساس هر کیلومتر تعیین می شود. گفتنی است که کرایه تاکسی در کیش برای هر کیلومتر 875 تومان است.

بیمه مسافرتی در تور کیش

شما با رزرو تور کیش می توانید از خدمات بیمه مسافرتی نیز بهره ببرید. در واقع بیمه مسافرتی خدماتی است که به صورت رایگان بر روی پکیج تور لحاظ می شود. گفتنی است که با داشتن این بیمه می توانید هزینه هایی که به صورت پیشبینی نشده برایتان در طول سفر پیش می آید را از بیمه دریافت کنید.

 

بیمه مسافرتی در تور کیش ، زیما سفر

سوالات متداول تور کیش

بهترین زمان سفر به کیش چه زمانی است؟

ماه های دی، بهمن، اسفند و همین طور فروردین به عنوان بهترین ماه های سفر به کیش شناخته می شوند. البته این را هم بگوییم که سفر به کیش در فصل تابستان نیز لطف خاص خودش را دارد و جشنواره های جالبی در این زمان از سال در جزیره برگزار می شوند.

ارزان ترین زمان سفر به کیش چه زمانی است؟

خوب است این را بدانید که تور تابستانی کیش به دلیل گرمای هوای جزیره در این فصل با قیمت بسیار مناسب برگزار می شود.

کدام منطقه کیش برای اقامت مناسب است؟

بلوار دریا یکی از بهترین مناطق کیش برای اقامت است. در صورت اقامت در هتل های این منطقه می توانید هم از نزدیکی به ساحل و هم از نزدیکی به مراکز تفریحی کیش بهره ببرید. 

آیا فصل تابستان برای سفر به کیش مناسب است؟

با توجه به ارزان بودن تور کیش ویژه تابستان و همین طور جشنواره هایی که در این فصل در جزیره برگزار می شوند، می توان گفت که این فصل برای سفر به کیش بسیار مناسب است. البته باید به این نکته هم توجه کنید که هوای جزیره در این فصل بسیار گرم است و شما باید لباس های خنکی در چمدانتان قرار دهید. البته این را هم بگوییم که بخش عمده ای از سفر شما در مراکز تفریحی و تجاری سرپوشیده سپری خواهد شد و از بابت گرما خیلی مشکل چندانی نخواهید داشت.

فصل حراجی در کیش چه زمانی است؟

در جشنواره تابستانی کیش مراکز خرید این جزیره وارد یک فصل حراجی هیجان انگیز می شوند و قیمت های اجناسشان را به شدت پایین می آورند.

قیمت غذا در کیش چقدر است؟

در مورد هزینه خورد و خوراک در کیش باید این را به شما بگوییم که اگر شما بخواهید دو نفره در یک رستوران متوسط در کیش غذا بخورید، باید حدود 150 هزار تومان را برای آن وعده غذایی در نظر بگیرید. البته امکان پیدا کردن غذای ارزان تر نیز در کیش وجود دارد.

تورهای کیش چند روزه هستند؟

تورهای کیش معمولا به صورت 3 روزه، 4 روزه و 5 روزه برگزار می شوند و مسلما از نظر قیمتی نیز با یکدیگر متفاوت هستند.

جشنواره کیش در چه زمانی برگزار می شود؟

هر سال جشنواره تابستانی کیش در فصل تابستان برگزار می شود و معمولا از نیمه دوم تیر ماه آغاز می شود. در این زمان از سال برنامه های تفریحی در این جزیره از همیشه مهیج تر می شوند و حال و هوای آن بسیار مفرح و شاد می شود. در ضمن مراکز خرید کیش نیز تخفیف می خورند و به این شکل رضایتمندی مسافران را از سفر به این جزیره بیشتر می کنند.

اجاره ماشین در کیش به چه صورت است؟

شما برای اجاره ماشین در کیش باید مدارکی مثل گواهینامه رانندگی، کارت ملی و یک فقره چک به همراه داشته باشید. لازم به ذکر است که شما از کمپانی های مختلفی در کیش می توانید ماشین اجاره کنید. در ضمن شما می توانید از یک سری از شرکت های این جزیره بدون چک و با پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه، ماشین اجاره کنید.

بهترین هتل های ارزان کیش کدام ها هستند؟

هتل پارسیان، هتل سیمرغ، هتل جام جم و هتل گاردنیا جزء بهترین و خوشنام ترین هتل های 3 ستاره کیش هستند و همیشه از آن ها به عنوان بهترین هتل های ارزان کیش یاد می شود.

بهترین رستوران های کیش کدام ها هستند؟

در کیش تا دلتان بخواهد رستوران های متنوع وجود دارد. اما از میان همه آن ها رستوران میر مهنا، رستوران رویال استار، رستوران کوه نور، رستوران توتی فروتی و رستوران نهنگ از بقیه معروف تر شده اند. در ضمن یک فودکورت جذاب به نام دامون نیز در این جزیره ساخته شده است که تنوع غذایی در آن بسیار زیاد است و محیط بسیار خوبی هم برای جمع های چند نفره دارد.

نظرات کاربران

  • یاسمن تابنده

    ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰

    پاسخ

    یکی از بهترین سفرهایی که رفتم کیش بود مخصوصا هتل داریوش که از نظر امکانات بی نظیر بود و همچنین تفریحات عالی این جزیزه که سافاری ،پاراسل،غواصی،شاتل و کشتی یونانی بود به کمک راهنمایی که داشتم.حتما پیشنهاد میکنم.و بسیار از مدیریت آژانس زیما و کانتر های گلشون ممنونم .